goedemorgenquote:
Denneoord??quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb eigelijk helemaal geen zin meer om te werken. ik wil naar dennenoord
en ik moet nog heel veel aan mn verslag bezig
ook en ik ga daar werkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denneoord??Je gaat me toch niet zeggen dat je daar een week op vakantie gaat?
![]()
ooh ja is waar ook, wist dat iemand hier werkte maar wist niet meer wie! Waarom niet naar buitenland, te duur/geen zin?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook en ik ga daar werken
maar dat was al langer bekend hier hoor
Werk jij niet in de vakantie ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, ikke is er ook weer
toen ik vanmorgen wakker was ben ik auto gaan wassen en daarna ff flink in de was gezet... toen dat klaar was, ff naar de Media Markt in Enschede geweest, navigatiesysteempje kijken voor ouders
gaan we weer: deze week vrij, volgende week vrij, 3 weken daarna meer dan 100 uur (in de bouwvak), dan weer weekje vrij en dan weekje werken... daarna is het gebeurd en gaan we fulltime aan het werkquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Werk jij niet in de vakantie ofzo?![]()
foeiquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee dit topic :p wielrennen volg ik niet
ben vorig jaar naar hongarije geweest. maar kan niet zeggen dat dat echt zoveel mooier was dan ommenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ooh ja is waar ook, wist dat iemand hier werkte maar wist niet meer wie! Waarom niet naar buitenland, te duur/geen zin?
ff tour kijken![]()
maar jij hebt je auto alweer gewassen?quote:
Ja gvd, ik volg dit topic niet hele dag en heb er totaal geen kracht voor om alles terug te lezen! Maar goed, bedankt voor je toelichtingquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gaan we weer: deze week vrij, volgende week vrij, 3 weken daarna meer dan 100 uur (in de bouwvak), dan weer weekje vrij en dan weekje werken... daarna is het gebeurd en gaan we fulltime aan het werk![]()
Verschillen wij totaal van mening, men. Er is zoveel mooiers als Ommenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben vorig jaar naar hongarije geweest. maar kan niet zeggen dat dat echt zoveel mooier was dan ommen![]()
eeeecht nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Verschillen wij totaal van mening, men. Er is zoveel mooiers als Ommen![]()
![]()
nee, had het de hele week al opgeschoven, kwam er weer wat tussenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar jij hebt je auto alweer gewassen?
ie hebt gewoon tevölle tied
geen dankquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja gvd, ik volg dit topic niet hele dag en heb er totaal geen kracht voor om alles terug te lezen! Maar goed, bedankt voor je toelichting![]()
![]()
ojah ff gespiekt op pag 3 staat wel dat het te warm wasquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, had het de hele week al opgeschoven, kwam er weer wat tussenmaar vandaag is het dan wel gelukt
goed gespiektquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah ff gespiekt op pag 3 staat wel dat het te warm was
joah da kank waquote:
Neequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eeeecht niet
ommen is geweldig. vraag maar aan mn kameraden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |