Klinkt misschien wel hard maar het is gewoon zo dat diegene die het meeste thuis is toch een eigen ritme en eigen manier van "werken" erop na houdt. Kleintje gaat daar wel aan wennen en is het voor de andere ouder niet altijd even makkelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef jellyrose het volgende:
Het lijkt mij dus echt vreselijk dat manlief mij straks gaat vertellen: "ja, maar ik ken blobster beter dan jij" omdat hij de thuisblijvende ouder is in ons geval.. ik zal wel een emo-bui hebben, maar krijg er nu al bijna tranen van in m'n ogen![]()
![]()

Dat bedoelde ik idd. Ik vind het zo sneu hoewel het vast wel een beetje waar is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef jellyrose het volgende:
Het lijkt mij dus echt vreselijk dat manlief mij straks gaat vertellen: "ja, maar ik ken blobster beter dan jij" omdat hij de thuisblijvende ouder is in ons geval.. ik zal wel een emo-bui hebben, maar krijg er nu al bijna tranen van in m'n ogen![]()
![]()

Tja, het is ook wel waar, maar het klinkt gewoon zo lulligquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik idd. Ik vind het zo sneu hoewel het vast wel een beetje waar is.

Maar het hoef het niet hoor en ik vind dat je je partner ook best mag vertellen dat je dat niet leuk vind als het zo zou gebeuren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:28 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Tja, het is ook wel waar, maar het klinkt gewoon zo lullig(ik hoop dan ook dat ie het nooit zo zou zeggen..)

Ik zou hem gewoon nu alvast vertellen van dat je dat hier las en dat je dat echt zo erg vond om te lezen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:28 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Tja, het is ook wel waar, maar het klinkt gewoon zo lullig(ik hoop dan ook dat ie het nooit zo zou zeggen..)

Van een kind wordt je dus idd geduldiger. Met je man.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon nu alvast vertellen van dat je dat hier las en dat je dat echt zo erg vond om te lezen...
Kan hij er iig alvast een beetje rekening mee houden mocht het bij hem ook toe slaan.
Owlet, idd hoop ik dat ik die zelfbeheersing heb straks. Zolang het niet levensbedreigend is, is er toch niks aan de hand. Een kind is best heel flexibel zegt men toch altijd.

Ik sis en grom dan buiten oorbereik. Meestal is dat in de keuken met een kop koffie in mijn hand. Grrrrrrrmmmbllll.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:56 schreef Sugar het volgende:
Ik ben het heel erg met jessie, bix en maneki eens dat je natuurlijk niet alles hetzelfde hoeft te doen. Dat vind ik inderdaad ook juist leuk, dat we elkaar aanvullen in onze manieren van opvoeden of reageren. Maar juist bij die driftbui-dingetjes of het moeten overtuigen (dat ze echt weer uit bad moet, bijvoorbeeld), vind ik mijn aanpak gewoon veeeeeeeeeeel beter.![]()
En dan is het zó moeilijk om er niet iets van te zeggen (of sissen of grommen)...
Maar ik probeer, ik probeer.

quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:11 schreef bixister het volgende:
of dat ik denk "nééé, niet nu op de strenge toer gaan, dat gaat helemaal niet werken nu." maar ja, dan is 't meestal al geschied dus ga ik me er niet meer mee bemoeien. wel hebben we 't er dan soms 's avonds nog wel even over.

J zegt dat hij bijna niet kan wachten tot ik weer aan het werk ben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:27 schreef easy-going het volgende:
En ik blijf het een voordeel vinden dat maandag papadag is hier, kunnen ze lekker ongestoord hun gang gaan samen.

je realiseert je pas echt hoe lullig dat klinkt als een schoolmeester of juf dat straks tegen jou zegt "ik maak uw kind iedere dag zoveel uur mee ..." dan denk je zelf "Het GORE lef, kom hier, arrogante zelfingenomen eikel, wie denk je wel dat je bent, je bent een fucking schoolmeester, pissebed, je hebt pabo gedaan, pabo, jeweetwel waar ze niet kunnen rekenen, nageboorte| .... nu ja, dat denk je dan, hè, je zegt het niet, want je kind moet daar nog de komende jaren op school, en het liefst ieder jaar overquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:28 schreef jellyrose het volgende:
[..]

Dat kan ik binnenkort ook lekker doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:56 schreef milagro het volgende:
wnb het 1 lijn trekken, ik trek altijd 1 lijn met mezelf, zo ideaal
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |