Kartelvormingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef FortunaHome het volgende:
Waarom is dat zo achterlijk duur? Vriend van mij zit daar bij belgacom en betaalt 35 euro voor maarliefst 4MBit en als bonus krijgt ie er een data limiet van 12Gig bij...
Ook bij de meeste concurrenten zit er een datalimiet op en is het achterlijk duur... Weet iemand waarom dit is??
Ik dacht dat belgie altijd beter en sneller was enzo maar dit vast toch vies tegen![]()
vanacht nog 18 GB naar binnen gehaaldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Crazykill het volgende:
Kijken hoelang het duurt voor mensen met hun aantal gedownloade GB's komen pimpen![]()
![]()
net 300 GB gedownedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Crazykill het volgende:
Kijken hoelang het duurt voor mensen met hun aantal gedownloade GB's komen pimpen![]()
![]()
quote:
.isoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:34 schreef Kwezel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net het hele internet gedownload.![]()
Zal ik het naar je mailen in een zipje of heb je liever een rar?
Eerste wat ik dacht bij het zien van de TTquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:06 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht bij het zien van de TT![]()
En toch heb je nog steeds geen vriendin.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef thedude0 het volgende:
ik doe het rustig aan vanacht, maar 12 GB in de queue
deze opmerking slaat werkelijk als tering op kanker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En toch heb je nog steeds geen vriendin.![]()
Raaaaar.
ja inderdaad,...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En toch heb je nog steeds geen vriendin.![]()
Raaaaar.
Gepwnt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:12 schreef TheVotary het volgende:
zie je wel dat je een Belg bent.![]()
Belg!
Pakweg 10 jaar geleden ofzo was breedband internet in België vele malen beter en sneller dan in Nederland. Er is in die tijd gewoon niets veranderd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef FortunaHome het volgende:
Waarom is dat zo achterlijk duur? Vriend van mij zit daar bij belgacom en betaalt 35 euro voor maarliefst 4MBit en als bonus krijgt ie er een data limiet van 12Gig bij...
Ook bij de meeste concurrenten zit er een datalimiet op en is het achterlijk duur... Weet iemand waarom dit is??
Ik dacht dat belgie altijd beter en sneller was enzo maar dit vast toch vies tegen![]()
correct.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:49 schreef Ori het volgende:
omdat de internetmarkt in handen is van maar een paar grote bedrijven die misbruik maken van hun positie
bron ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:38 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Pakweg 10 jaar geleden ofzo was breedband internet in België vele malen beter en sneller dan in Nederland. Er is in die tijd gewoon niets veranderd.
kan het ook hier op?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:34 schreef Kwezel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net het hele internet gedownload.![]()
Zal ik het naar je mailen in een zipje of heb je liever een rar?
Pwnd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:42 schreef het.ismij het volgende:
kom ik met me 20 mbit lijn,..geen limit,.. servers draaien thuis met wat zooi hier en daar.
Data van hier tot tokio en teug in een maand.
owjah
80 eur per maand![]()
Via welke provider is dat dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Pwnd.
Ik krijg 24 mbit voor ¤27,50 per maand, onbeperkt traffic... fixed IP, poort 25 open...
ADSL2+ wide-open
Concepts ICT, 'aanbieding' exclusief via www.internetten.nl (prijs blijft vast, ook na het eerste jaar)quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Via welke provider is dat dan?
kep xs4all![]()
uhmzz,..quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Concepts ICT, 'aanbieding' exclusief via www.internetten.nl (prijs blijft vast, ook na het eerste jaar)
Juist die jongens hebben gewoon de zak opslot gegooid destijds en zijn het nu lekker aan het verdelen met steun van de politiek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:49 schreef Ori het volgende:
omdat de internetmarkt in handen is van maar een paar grote bedrijven die misbruik maken van hun positie
Als je ver van de centrale woont, haal je dat echt nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef het.ismij het volgende:
[..]
uhmzz,..
tis hier ook beschikbaar.
Is het wel stabiel,.. en haal je die snelheid ook echt?
dat is wel een nadeel van adsl ja. jammer dat alleen die baggerprovider chello hier als kabelprovider beschikbaar isquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als je ver van de centrale woont, haal je dat echt niet![]()
Ik haal met Orange Family ook maar 14 Mbit ofzo en ik woon op 1,8 km afstand.
K woon op 280 meter van de centrale wijkvoorzieningquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als je ver van de centrale woont, haal je dat echt niet![]()
Ik haal met Orange Family ook maar 14 Mbit ofzo en ik woon op 1,8 km afstand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |