Olaf Lindenbergh is vanmorgen gesignaleerd bij het Maasgebouw, dus zoektocht zal wel zijn stopgezet.quote:
Ik denk dat Olaf weer een mooi seizoen op de tribune van de arena tegemoet gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Olaf Lindenbergh is vanmorgen gesignaleerd bij het Maasgebouw, dus zoektocht zal wel zijn stopgezet.
same...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:30 schreef tha_dark het volgende:
Toch zou ik het jammer vinden als Babel weg zou gaan![]()
Jep..quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:30 schreef tha_dark het volgende:
True, maar voor 20 miljoen kunnen we heel wat leuks shoppen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:30 schreef tha_dark het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:35 schreef w00h00 het volgende:
[..]
True, maar voor 20 miljoen 17,5 miljoen kunnen we heel wat leuks shoppen.
Ik zou het nog mooier vinden als Ajax 17,5 miljoen zou pakken en Perez een basisplaats geeft als linksbuiten. Maar die kans is wel heel klein. Blijft toch jammer wat er met Perez gebeurt. In principe één van de beter linksbuitens van Nederland. We hebben hem en we kunnen hem (nu zeker) gebruiken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:35 schreef w00h00 het volgende:
[..]
True, maar voor 20 miljoen kunnen we heel wat leuks shoppen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan is het dus wel wat voor Feyenoord.![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat als Babel vandaag vertrekt Perez gewoon gaat blijven. Of PSV moet d ehoofdprijs voor hem willen betalen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:37 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik zou het nog mooier vinden als Ajax 17,5 miljoen zou pakken en Perez een basisplaats geeft als linksbuiten. Maar die kans is wel heel klein. Blijft toch jammer wat er met Perez gebeurt. In principe één van de beter linksbuitens van Nederland. We hebben hem en we kunnen hem (nu zeker) gebruiken.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:37 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik zou het nog mooier vinden als Ajax 17,5 miljoen zou pakken en Perez een basisplaats geeft als linksbuiten. Maar die kans is wel heel klein. Blijft toch jammer wat er met Perez gebeurt. In principe één van de beter linksbuitens van Nederland. We hebben hem en we kunnen hem (nu zeker) gebruiken.
NU.nlquote:'Real wil Sneijder, Lindenbergh mag gratis weg'
Uitgegeven: 11 juli 2007 11:27
AMSTERDAM - Olaf Lindenbergh heeft van de clubleiding van Ajax te horen gekregen dat hij transfervrij mag vertrekken. De middenvelder, die twee jaar geleden voor twee miljoen euro werd overgenomen van AZ, heeft geen toekomst meer in Amsterdam.
ANP
Dat meldt de papieren versie van Voetbal International. Lindenbergh mag al langer weg bij de bekerwinnaar, maar omdat er tot op heden geen concrete interesse voor hem is, mag hij de club nu zonder transfersom verlaten.
Zijn teamgenoot Wesley Sneijder zou volgens het weekblad in de belangstelling staan van Real Madrid. Bernd Schuster, de nieuwe trainer van de Spaanse landskampioen, zou het wel in de makkelijk scorende middenvelder zien zitten. Technisch directeur Martin van Geel kan de interesse niet bevestigen.
Eerder zag Sneijder een transfer naar Valencia mislukken.
Babel
Een vertrek van Ryan Babel lijkt woensdag weer dichterbij gekomen. Het AD meldt dat Liverpool haar bod op de spits heeft verhoogd naar zeventien miljoen euro. Naar verluidt verlangt Ajax twintig miljoen voor de oogappel van de Amsterdamse jeugdopleiding.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:53 schreef Fathom het volgende:
Zitten jullie straks met 69,1miljoen euro en perez, sneijder, Huntelaar, babel en lindenbergh minder....
Dan kunnen we wel Alves betalenquote:
verdelen onder de supportersquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:53 schreef Fathom het volgende:
Zitten we straks met 39,1miljoen euro en perez, sneijder, babel en lindenbergh minder....
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef koningdavid het volgende:
Als Sneijder naar Real wilt gaan, steek ik gewoon zijn banden lek. Of als hij dan met de trein naar schiphol gaat, bel ik voor een bommelding zodat alle vluchten worden gecancelt ofzo.
Wesley gaat niet weg naar Real.![]()
quote:11/7/2007 - "América sluit transfer Ochoa naar Ajax niet uit"
(Gepost door GD)
BRON: El Financiero
In het Mexicaanse financiële dagblad El Financiero bevestigt technisch directeur Luis Fernando Tena van América de interesse van Ajax voor doelman Guillermo Ochoa.
"We kunnen niet uitsluiten dat er een goede aanbieding komt waar Ochoa op in wil gaan. In dat geval zijn we met tweede doelman Armando Navarrete in ieder geval al goed voorzien, en hoeven we niet op zoek naar een nieuwe keeper.", aldus de technisch verantwoordelijke. De transfer van Ochoa zou na de transfer van Cuauhtémoc Blanco naar Chicago Fire de tweede grote aderlating zijn voor América.
"We kunnen niet zeggen dat hij niet zal vertrekken, alleen dat wij hopen dat hij blijft. Het zou een grote klap zijn als na Cuauhtémoc, ook 'Memo' ons zou verlaten.", besluit Tena.
De 21-jarige doelman speelt momenteel nog met Mexico op de Copa América.
Dat is nog maar de vraag, ik ben benieuwd wie Van Geel in gedachte heeft...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:35 schreef w00h00 het volgende:
[..]
True, maar voor 20 miljoen kunnen we heel wat leuks shoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |