Mjah, alleen hebben ze niet zoveel te kiezen daar in Madrid aangezien kaka gewoon bij Milan blijft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef Damzkieee het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Kaká en Sneijder dan had ik er niet eens een telefoontje naar Amsterdam aan gewaagd
Ik zie niet in waarom we in 's hemelsnaam Sneijder moeten hebben?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, alleen hebben ze niet zoveel te kiezen daar in Madrid aangezien kaka gewoon bij Milan blijft.
Geld uitgeven om het uitgeven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom we in 's hemelsnaam Sneijder moeten hebben?
Om de supporters toch blij te maken met een nieuwe aanwinst, aangezien de beloofde spelers Kaka en Cesc wederom niet zullen komen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom we in 's hemelsnaam Sneijder moeten hebben?
Misschien naar een ander vak, krijg ik nog geld terug van Ajax ook!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog een weekje en dan zijn de SCC's de deur uit. Om maar eens een lichter onderwerp aan te snijden.
Ja, om op de bank te gaan zittenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij wil zelf weg. HtC zei gister nog op TV dat ie best mag blijven..
Roemenie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef Pritt het volgende:
Ik hoop stiekum op een of andere topper uit het Oost-blok als versterking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |