bron: http://www.nieuwnieuws.nl(...)s_is_een_compli.htmlquote:'Aanslag op NL'ers is een compliment'
De zelfmoordaanslagen op Nederlandse militairen in Afghanistan laten zien dat de Nederlanders goed werk leveren. De militairen onderhouden een goed contact met de lokale bevolking. De Taliban zijn er daarom op gebrand de Nederlandse troepen weg te krijgen. Dat heeft de militaire vakbond VBM/NOV gezegd.
Volgens VBM/NOV proberen de Taliban met de aanslagen de publieke opinie in Nederland te beïnvloeden. "Klaarblijkelijk willen ze ons weg hebben. Dat zie ik als een compliment. De zelfmoordaanslagen dienen geen enkel militair doel", aldus een zegsman van de bond.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Een compliment. Maar natuurlijk. Ben benieuwd of die vakbond dat ook nog durft te zeggen in het gezicht van de familie van de 8 tot nu toe omgekomen soldaten.
Dat is ook verre van mijn punt..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef RecomServ het volgende:
jah sorry hoor, als je er al voor kiest om vrijwillig militair te gaan spelen, dan weet je dat je een behoorlijk verhoogt risico loopt door daar in die gebieden rond te gaan dartelen....
Ik vindt het uiteraard erg voor hen die sterven, en voor de nabestaanden, maar ga nou niet raar op lopen kijken dat er doden vallen in oorlogs gebieden.
[..]
Ah, saviour gaat voor de overste-karremans-aanpak. 'In holland we have a saying: don't sjoet the piano-pleejer'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Een compliment. Maar natuurlijk. Ben benieuwd of die vakbond dat ook nog durft te zeggen in het gezicht van de familie van de 8 tot nu toe omgekomen soldaten.
"Well, you're a terrible pianoplayer"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, saviour gaat voor de overste-karremans-aanpak. 'In holland we have a saying: don't sjoet the piano-pleejer'
en dat allemaal in dit topic?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:18 schreef _The_General_ het volgende:
Laten we ons vooral druk gaan maken over de mening van zo´n vakbondsman. We moeten ons bezig houden met het feit dat de Hollanders daar nog steeds rondlopen en heel weinig mogen doen tegen de Taliban!
Maarja, gelukkig is Islam vrede he!?
Het echte probleem is het mandaat, het is een vechtmissie, geen opbouw missie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:28 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Dus volgens jou niks mag meer besproken gemaakt worden als het niet over de 'echte' problemen gaat
niet echt handig, nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:57 schreef Posdnous het volgende:
Tja, hij zal in principe wel gelijk hebben, maar dat kun je natuurlijk nooit zo op deze manier in de media zeggen.
Ja maar daar gaat dit topic toch helemaal niet over? Ik opende hem over een uitspraak die er gedaan isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het echte probleem is het mandaat, het is een vechtmissie, geen opbouw missie.
Het is ondertussen al lang een gevechtsmissie geworden en die zal worden voltooid. Dat is het punt ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat is alles wat jij er over te zeggen hebt?quote:
ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:37 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Dat is alles wat jij er over te zeggen hebt?
ok zo.. vatte even je bericht verkeerd opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja.
en dat dekt de lading toch?
of verwacht je van mij dat ik in 50 regels een verhandeling ga houden ver dat meneer dat misschien niet zo handig gezegd heeft? waarom?
het is tenslotte al erg genoeg voor de familieleden, en uiteraard de slachtoffers, en dan komt er ook nog eens een jan doedel langs die doodleuk zegt dat die aanslag een compliment is.
blablabla.
dus ja, dat is alles wat ik erover te melden heb.
nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
onzinquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is ondertussen al lang een gevechtsmissie geworden en die zal worden voltooid. Dat is het punt ook niet
Ik heb lang getwijfeld, maar de 1e prijs voor de catagorie 'uitstekend beargumenteerd antwoord' gaat naar jou. Gefeliciteerd!quote:
Bom diaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:18 schreef qwerty_x het volgende:
je kan natuurlijk ook zeggen
na al die tijd dat wij daar zitten, met al ons dure speelgoed, hebben we de toestand nog steeds bij lange na niet onder controle
maar ja, dat klinkt niet al te professioneel
nee die van jouw zat stampvol argumenten ... 1 onzinnige conclusie en een soort van statementquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb lang getwijfeld, maar de 1e prijs voor de catagorie 'uitstekend beargumenteerd antwoord' gaat naar jou. Gefeliciteerd!
zo kun je ook beargumenteren dat Amsterdam nog niet onder controle is ondanks (dankzij?) het politie apparaatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:18 schreef qwerty_x het volgende:
je kan natuurlijk ook zeggen
na al die tijd dat wij daar zitten, met al ons dure speelgoed, hebben we de toestand nog steeds bij lange na niet onder controle
maar ja, dat klinkt niet al te professioneel
Och, het doet me enigszins denken aan wat Verhagen zei na de vorige Nederlandse dode in Uruzgan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:28 schreef BereNDD het volgende:
[..]
bron: http://www.nieuwnieuws.nl(...)s_is_een_compli.html
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt
En geloof vooral de door jou genoemde media. Lekker naief als je dat soort zenders gaat geloven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:28 schreef morahou het volgende:
nou jullie worden allemaal gehersenspoeld door de nederlandse media want de internationale media met name al yazeera meld dat er 4 nederlanders zijn gedood . leve de vrede
al jazeera gaat denk ik dan ook uit van slachtoffers tijdens gevechten of militair geweld zoals dat heet .. en dan rekenen hun er eentje meer dan wijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:55 schreef Dvons het volgende:
[..]
En geloof vooral de door jou genoemde media. Lekker naief als je dat soort zenders gaat geloven.
Het is ondertussen al lang een gevechtsmissie geworden -> Ja. Zie de recente massale aanvalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die van jouw zat stampvol argumenten ... 1 onzinnige conclusie en een soort van statement
en *toen* had-ie mladic dus ontzettend voor z'n bek moeten rammen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Well, you're a terrible pianoplayer"
Quatsch!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:44 schreef gronk het volgende:
[..]
en *toen* had-ie mladic dus ontzettend voor z'n bek moeten rammen.![]()
...met daarop natuurlijk een stevige shoot-out ter plaatse, waarbij we meteen hadden kunnen zien of de training van onze dutchbatters ergens op sloeg
Man, iemand als Mladic begint echt geen discussie 'of een vuistslag in z'n gezicht binnen het UNPROFOR-mandaat valt'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Quatsch!!!!
Mandaat missie UNPROFOR en mandaat ISAF is totaal anders.
Daarnaast ontbrak het de troepen ter plekke aan wapens/munitie.
leer eens nadenken svpquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:28 schreef BereNDD het volgende:
En ja, ik weet dat ze bedoelen dat ze als compliment zien dat ze ze daar weg willen hebben, maar dan nog, zo'n uitspraak is in mijn ogen niet gepast
Ga jij nu maar command conquest spelen he!quote:
Je kent de feiten blijkbaar gewoon niet. Laat ik het daar maar bij houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:08 schreef gronk het volgende:
[..]
Man, iemand als Mladic begint echt geen discussie 'of een vuistslag in z'n gezicht binnen het UNPROFOR-mandaat valt'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |