quote:Index / Error #5.2 Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Inderdaad ja, en dan boos worden als je zegt dat het er al staatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Adidah het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Er staat gewoon "Druk op volgende" en dan nog vragen wat ze moeten doen.
Staat er GVD ergens in je scherm dat je op ENTER moet drukken dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef GGMM het volgende:
ik druk de hele tijd op enter, er gebeurd niks.
hallo?
wat een rare chat is dit.
Het is ook een slowchat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef GGMM het volgende:
ik druk de hele tijd op enter, er gebeurd niks.
hallo?
wat een rare chat is dit.
zelfs op jou mooie engelse toetsenbord staat "ENTER" ...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:04 schreef GGMM het volgende:
nee, er staat invoeren, maar ik heb een engels toetsenbord, dan komt enter toch op hetzelfde neer?
DAT KLOPT JA, STERF!
gaat hij op ENTER zitten ofzo ?!quote:
joh, dat zeg ik. Ik zou normaal zeggen dat je moet leren lezen, maar ga maar gewoon dood, dat is veel makkelijker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zelfs op jou mooie engelse toetsenbord staat "ENTER" ...![]()
STERF
Iemand riep STERF! en ik drukte op enterquote:
ik lees nooit, ik geef gewoon antwoord, dacht dat jij het toppic wel gelezen zou hebben ...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
joh, dat zeg ik. Ik zou normaal zeggen dat je moet leren lezen, maar ga maar gewoon dood, dat is veel makkelijker.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef DeuceFour het volgende:
Incorrecte instructies zijn misschien nog wel onnozeler dan personen die instructies niet goed opvolgen. Zo hadden we op school eens een handleiding waarin stond "Druk met het toetsenbord op CTRL-Z". Wij natuurlijk braaf opvolgen. Hieronder kundig gedemonstreerd door een medestudent.
[afbeelding]
Ik klikte op Invoeren. Of moest dat niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Moet ik nu op enter drukken?
STERF!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:39 schreef casper4ever het volgende:
Mischien een rare vraag, maar waar zit de ANY key![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |