Speel je wel met de nieuwste patch?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:58 schreef Jnk18 het volgende:
net weer eens begonnen sinds ik dit topic las.. heb 5 wedstrijden met het nieuwe ajax gespeeld en heb al 6 blessures erbij... soms is dit spel echt nep met blessures.. mja hoort erbij I guess, thx for die Skin DatMeenJeNiet. ziet er goed uit
4-2 van psv gewonnen.. kwam wel met 3 blessures uit de wedstrijd, allemaal over de 2 maanden.... psv had zelfs 4 blessures in die wedstrijd(JCS) bleh...
Vet, even snel wat hele grote wijzigingen:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:22 schreef Maravilla het volgende:
http://fm08.footballmanager.net/
En nu gaan we echt richting FM2008, ziet er erg tof uit.
Beste wijziging imoquote:
Dat van opslaan ook nog hèquote:
Arsenal @ Highbury?quote:
Ligt eraan hoe je wilt voetballen natuurlijk. Wijde formatie, wijd veld; compacte formatie,compact veld. Zal een versterkende invloed op je tactiek hebben dan.quote:
een mini coach moet natuurlijk een miniveld he!quote:Op zondag 29 juli 2007 00:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je wilt voetballen natuurlijk. Wijde formatie, wijd veld; compacte formatie,compact veld. Zal een versterkende invloed op je tactiek hebben dan.
Een kleinere dugout bedoel je, zodat iedereen zn hoofd stoot, maar jij niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
een mini coach moet natuurlijk een miniveld he!![]()
'quote:
dan moet je daar van tevoren rekening mee houden, dan kun je direct load tactic doen denk ik...quote:Op zondag 29 juli 2007 14:22 schreef OreO het volgende:
[..]
'
Maar de cpu team waar je tegen speelt kan dat wel.
Straks krijg je net als op 2007 dat ze 424 gaan en altijd in de laatse minutes minimaal 1 goal maken
Gespleten persoonlijkheidquote:Op zondag 29 juli 2007 14:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Ik ben benieuwd hoe hun coach dit oplost...
Is nog niet helemaal compleet, oa nog het bepalen van de veldgrootte staat hier niet bij.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:50 schreef Maravilla het volgende:
Complete lijst nieuwe FM-features:
- nieuw transfersysteem.
- meer inzicht in de financiën.
- nieuw bondscoachmanagement.
- meer inzicht in het vertrouwen in jou, je spelers en potentiële aankopen.
- nieuw 'matchday' programma, veel meer mogelijkheden en betere overgang tussen berichten vanuit de media.
- nieuwe skin.
- fandag oraniseren is nu mogelijk.
- nieuw awardssysteem.
- betere wedstrijd-engine.
- meer media.
- regens krijgen een gezicht, random via een computergezicht.
- sneller.
Dat zou ik ook een goeie update vinden.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:07 schreef Mortale het volgende:
Standaard persconferentie na een wedstrijd zou mooi zijn. En ik vind dat je iedere club moet kunnen managen, ze laden de competitie maar zo gauw je er gaat werken.
Dat valt al grotendeels aan te passen door de instellingen per speler. En bovendien zou zoiets wel erg veel vergen van de AI, waardoor je weer allemaal tactieken zal krijgen á la de cheattactiek Gung-ho, wat het spel er niet leuker op maakt.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:19 schreef Mr-Sander het volgende:
Het enige wat ik nog zou willen zijn variabele posities voor spelers. Dus niet dat ML precies dát plekje is, maar dat je kan schuiven.
Doping bij voetbal is niet heel erg bekend, kun je beter omkoping doen, jwtquote:Op maandag 30 juli 2007 15:13 schreef Leonos het volgende:
Ik hoop dat je je spelers kan voorstellen om doping te gebruiken.
Oja,
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7313
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |