abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:58:41 #101
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_51785886
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 02:39 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik heb een tour gemaakt met clubs, ik ben begonnen bij fc gombak in indonesie.
Daar 2 keer kampioen geworden tot de aandacht van andere clubs werd getrokken.
ik ben vertrokken naar de Red daimonds in japan de club van Ono.

Na daar 2 keer kampioen zijn geworden kon ik naar Vitesse.
Ik heb die kans genomen en ben 2 keer 2e worden.

Toen kreeg ik een aanbieding van palermo in het eerste jaar heb ik me weten te kwalifeceren voor ufea cup, 2 jaar kampioen en de uefa cup kunnen binnenslepen.
3 jaar kampioen geworden en halve finale champions league.

Ik werd gevraagd door Nederland , dus ik zei ja en een paar dagen later hadden ze Erwin Koeman binnengehaald. Ik kon niets meer in het team doen maar ik kon nog wel staf aan nemen en ontslaan.
Inclusief de Manager Erwin Koeman, het lijkt wel alsof ik de knvb ben geworden in zeist. Ik heb toen Foppe de Haan de baan aangeboden en die heeft genomen !

Ik hoop nu na palermo naar een echte topclub te kunnen verkassen.
Alleen maar naar Barca of Ac Milan wil ik nog, nog een leuk feitje Manchester United is gedegradeerd.
Bij mij was Chelsea een jaartje van het hoogste toneel verdwenen HOE IS ZE DAT GELUKT!!????
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:05:52 #102
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51786079
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:35 schreef sjimz het volgende:
Ik heb hem overleefd, de poule des doods!

[afbeelding]
Mooi om te zien hoe je van een klein clubje een internationale topper maakt! Dit soort prestaties zet mij weer aan om een nieuw avontuur te beginnen met een relatief klein clubje.

Iemand een ideetje?

En nog wat, ik hoor mensen praten over vele verschillende competities in 1 game. Maar je kan toch maar maximaal 3 landen selecteren, of zit ik mis?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_51786194
Je zit mis. Aantal competities in onbeperkt, mits je computer het aankan. Ik kan er bijvoorbeeld tot 5 landen op draaien, daarboven wordt het te langzaam om lekker te kunnen spelen.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:11:51 #104
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51786271
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef Maravilla het volgende:
Je zit mis. Aantal competities in onbeperkt, mits je computer het aankan. Ik kan er bijvoorbeeld tot 5 landen op draaien, daarboven wordt het te langzaam om lekker te kunnen spelen.
Wat voor systeem heb je draaien?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_51786284
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Mooi om te zien hoe je van een klein clubje een internationale topper maakt! Dit soort prestaties zet mij weer aan om een nieuw avontuur te beginnen met een relatief klein clubje.

Iemand een ideetje?

En nog wat, ik hoor mensen praten over vele verschillende competities in 1 game. Maar je kan toch maar maximaal 3 landen selecteren, of zit ik mis?
Dan moet je de wizard uitzetten
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51788440
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:58 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Bij mij was Chelsea een jaartje van het hoogste toneel verdwenen HOE IS ZE DAT GELUKT!!????
Gebeurt best vaak. Ook vaak omdat dat een coach allemaal topspelers haalt maar het saleris budget overschrijt en dan worden veel belangrijke spelers weer verkocht en dan zakken ze snel af.
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
pi_51789412
Ik had in de 1/8 finale van de CL PSV geloot en heb ze vrij makkelijk verslagen.
Toen moest ik tegen Chelsea in de kwartfinale en tot mijn grote verbazing heb ik ze verslagen waardoor ik dus met Paris FC in de halve finale van de CL (Tevens debuutjaar in de CL)
Nu mag ik hopen dat ik Arsenal kan verslaan, maar als je al nagaat wie ik heb uitgeschakeld heb ik goede hoop.

nadat ik uit met 1-1 gelijk had gespeeld tegen Arsenal begon ik aan de thuiswedstrijd.
Na 5 minuten kwam ik met 0-1 achter door Walcott.
Gelukkig dribbelt Pato vanaf de aftrap gelijk richting het doel van Arsenal en scoort.
Met 1-1 zou het verlengen worden en daar lijkt het ook naar toe te gaan.
In de 90ste minuut scoort Kolo Toure een doelpunt!
Gelukkig voor mij was het een eigen doelpunt zodat ik met 2-1 voorsta.
Niet lang daarna fluit de scheids af en gaat Paris FC naar de finale van de CL!

[ Bericht 45% gewijzigd door sjimz op 24-07-2007 19:51:50 ]
pi_51793773
Wat vertel je dat toch beeldend

Nouja, succes in de finale, tegen Ajax heb ik uit betrouwbare bron
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_51795490
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat vertel je dat toch beeldend

Nouja, succes in de finale, tegen Ajax heb ik uit betrouwbare bron
En mijn werk bij Paris FC zit erop!

pi_51796122
Al 30 wedstrijden ongeslagen met Ajax!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  woensdag 25 juli 2007 @ 01:04:11 #111
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_51805067
'E'en week in dienst bij Maribor en gelijk resultaat :

Damn, wat ben ik goed.
pi_51805354
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:51 schreef Crack_david het volgende:
Ik ben nu een game aan het spelen met Leeds united.. ik krijg die lui echt niet aan het voetballen.. verschrikkelijk
Geef Gavin Rothery een kans, probeer die gast de hele tijd over te nemen voor maar 2 k, maar ik heb helemaal niks meer in kas

Ik zal aan het eind van het seizoen (1ste seizoen nog maar) even een leuke evaluatie typen
pi_51806233
ik ben vertrokken naar Barcelona alwaar Ronaldinho assistent manager is.
En toen werd het huilen
pi_51810389
Zit nu in het 2e seizoen met Ado Den Haag.

Heb via de play-offs promotie afgedwongen naar de eredivisie maar heb op dit moment best een probleem. Heb nog steeds een middelmatige selectie. Heb wat Brazilianen en Argentijnen voor een appel en een ei kunnen halen die eigenlijk nog niet helemaal klaar zijn voor de eredivisie maar nu wil het bestuur dat ik in het 1ste jaar gelijk mee ga doen om de titel.

Heb veel spelers laten vertrekken (te oud of niet goed genoeg, Texeira en Cornelisse bijvoorbeeld). Maar ook de supporters willen minimaal europees voetbal halen.

Zoals gezegd staat er nu een zeer middelmatig elftal en had eigenlijk een soort van 3-jaren plan uitgestippeld. Iemand enig idee of ik hier iets aan kan veranderen?

Den Haag handhaven op het hoogste niveau leek mijzelf wat belangrijker dan kampioen worden.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:19:35 #115
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_51811330
Ik krijg nu ongeveer elke keer een fatale fout als ik wil opslaan en sluit ie FM af. Iemand hier ervaring mee?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:00:08 #116
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_51821237
Iemand toevallig een leuke custom database voor 7.0.2.? Iets van een Europese super league?
pi_51821985
moet je even forum.manutd.nl kijken daar zijn een boel leuke add ons.
En toen werd het huilen
pi_51822437
Allemaal winst verhalen hier, heb ik ook allemaal al meegemaakt. Maar de laatste tijd wil het niet echt vlotten met mijn taktieken en spelers ik denk dat ik maar ontslag neem bij PSV (hoop dat er een mooi team komt want ik heb de UEFA CUP gewonnen).
pi_51829099
Zit nu op de helft van 't tweede seizoen met Man U. Sta 3e op 7 punten van leider Arsenal, maar heb nog 2 wedstrijden in te halen.

Grote man is Eddie Johnson, loopt net niet 1 op 1. Rooney en Delgado wisselen elkaar 'n beetje af naast Big Eddie. Achterin 'n degelijke verdediging staan met Barzagli en Piqué centraal en Evra en Richards op de flanken. Barzagli is alleen al 'n hele tijd geblesseerd, dus nu Vidic als centrale muur. Doet ie ook niet onverdienstelijk

't Middenveld blijkt wat dun bezaaid, vooral nu Ronaldo en Hargreaves geblesseerd zijn. VdV komt niet echt aan z'n niveau lijkt wel, heb 'm verkocht voor 30 mln aan Barça (gekocht voor 15 mln). Carrick is niet de breekijzer en Lennon wil niet echt voorbij z'n man komen, al heeft ie af en toe mooie acties.

Ben nu Sahin, de Guzman en Baptista aan 't scouten. Als ik daar iemand van kan aantrekken dan zit ik wat beter in de middenvelders

Groepsronde CL makkelijk doorgekomen met Rangers, AS Roma en Mainz 05 in de poule. 2e ronde CL nu meteen 'n kraker tegen Barça.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_51842845
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:34 schreef andre347 het volgende:
Allemaal winst verhalen hier, heb ik ook allemaal al meegemaakt. Maar de laatste tijd wil het niet echt vlotten met mijn taktieken en spelers ik denk dat ik maar ontslag neem bij PSV (hoop dat er een mooi team komt want ik heb de UEFA CUP gewonnen).
Dat valt vaak vies tegen.
En toen werd het huilen
pi_51848130
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:11 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Wat voor systeem heb je draaien?
Een iBook.
pi_51851495
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:38 schreef Dancin_Rhino het volgende:

[..]

Dat valt vaak vies tegen.
Mwa, het is nu de Spurs geworden
Even vraagje tussendoor: Wie zit er hier allemaal op Manutd.nl? en heeft daar een Novelle lopen? want misschien ga ik mij ook wel even registeren
pi_51851578
Ik heb wel een account op Man Utd, maar kom er bijna nooit.
pi_51852897
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef andre347 het volgende:

[..]

Mwa, het is nu de Spurs geworden
Even vraagje tussendoor: Wie zit er hier allemaal op Manutd.nl? en heeft daar een Novelle lopen? want misschien ga ik mij ook wel even registeren
Heb een account daar, is wel handig als je een vraagr hebt.

Ik heb vroeger op Soccergamez.nl een keer een novelle (story) gestart, was volgens mij toen de eerste daar
pi_51853304
hoe is het mogelijk om simpel een Hamachi FM game op te zetten?
de link in de openingspost werkt niet correct, weet iemand nog een andere link?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')