Bij mij was Chelsea een jaartje van het hoogste toneel verdwenen HOE IS ZE DAT GELUKT!!????quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:39 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik heb een tour gemaakt met clubs, ik ben begonnen bij fc gombak in indonesie.
Daar 2 keer kampioen geworden tot de aandacht van andere clubs werd getrokken.
ik ben vertrokken naar de Red daimonds in japan de club van Ono.
Na daar 2 keer kampioen zijn geworden kon ik naar Vitesse.
Ik heb die kans genomen en ben 2 keer 2e worden.
Toen kreeg ik een aanbieding van palermo in het eerste jaar heb ik me weten te kwalifeceren voor ufea cup, 2 jaar kampioen en de uefa cup kunnen binnenslepen.
3 jaar kampioen geworden en halve finale champions league.
Ik werd gevraagd door Nederland , dus ik zei ja en een paar dagen later hadden ze Erwin Koeman binnengehaald. Ik kon niets meer in het team doen maar ik kon nog wel staf aan nemen en ontslaan.
Inclusief de Manager Erwin Koeman, het lijkt wel alsof ik de knvb ben geworden in zeist. Ik heb toen Foppe de Haan de baan aangeboden en die heeft genomen !
Ik hoop nu na palermo naar een echte topclub te kunnen verkassen.
Alleen maar naar Barca of Ac Milan wil ik nog, nog een leuk feitje Manchester United is gedegradeerd.
Mooi om te zien hoe je van een klein clubje een internationale topper maakt! Dit soort prestaties zet mij weer aan om een nieuw avontuur te beginnen met een relatief klein clubje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:35 schreef sjimz het volgende:
Ik heb hem overleefd, de poule des doods!
[afbeelding]
Wat voor systeem heb je draaien?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef Maravilla het volgende:
Je zit mis. Aantal competities in onbeperkt, mits je computer het aankan. Ik kan er bijvoorbeeld tot 5 landen op draaien, daarboven wordt het te langzaam om lekker te kunnen spelen.
Dan moet je de wizard uitzettenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe je van een klein clubje een internationale topper maakt! Dit soort prestaties zet mij weer aan om een nieuw avontuur te beginnen met een relatief klein clubje.
Iemand een ideetje?
En nog wat, ik hoor mensen praten over vele verschillende competities in 1 game. Maar je kan toch maar maximaal 3 landen selecteren, of zit ik mis?
Gebeurt best vaak. Ook vaak omdat dat een coach allemaal topspelers haalt maar het saleris budget overschrijt en dan worden veel belangrijke spelers weer verkocht en dan zakken ze snel af.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:58 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Bij mij was Chelsea een jaartje van het hoogste toneel verdwenen HOE IS ZE DAT GELUKT!!????
En mijn werk bij Paris FC zit erop!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat vertel je dat toch beeldend
Nouja, succes in de finale, tegen Ajax heb ik uit betrouwbare bron
Geef Gavin Rothery een kans, probeer die gast de hele tijd over te nemen voor maar 2 k, maar ik heb helemaal niks meer in kasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:51 schreef Crack_david het volgende:
Ik ben nu een game aan het spelen met Leeds united.. ik krijg die lui echt niet aan het voetballen.. verschrikkelijk
Dat valt vaak vies tegen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:34 schreef andre347 het volgende:
Allemaal winst verhalen hier, heb ik ook allemaal al meegemaakt. Maar de laatste tijd wil het niet echt vlotten met mijn taktieken en spelersik denk dat ik maar ontslag neem bij PSV (hoop dat er een mooi team komt want ik heb de UEFA CUP gewonnen).
Mwa, het is nu de Spurs gewordenquote:
Heb een account daar, is wel handig als je een vraagr hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef andre347 het volgende:
[..]
Mwa, het is nu de Spurs geworden
Even vraagje tussendoor: Wie zit er hier allemaal op Manutd.nl? en heeft daar een Novelle lopen? want misschien ga ik mij ook wel even registeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |