Alweer een waardeloze comment..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Ik kan
Het gaat om de emergency landing, wie is er de noobquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef appelsjap het volgende:
Waarom comment je 5x achter elkaar? KLACHT: noobs die maar blijven commenten en nooit van edit hebben gehoord..
[..]
Verstaan wij dit?![]()
probeer je veel posts te halen ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:38 schreef BroodjePindakaas het volgende:
het niet
Hoef je niet zo'n kutfilmpje te sturen, alsof niemand weet dat vliegtuigen noodlandingen maken, kutnoobquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:39 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Het gaat om de emergency landing, wie is er de noob.
Echt hea, kut noob, sterfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
probeer je veel posts te halen ofzo![]()
Whehe, beetje pissed?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoef je niet zo'n kutfilmpje te sturen, alsof niemand weet dat vliegtuigen noodlandingen maken, kutnoob
Doodsverwensing. Ik mag dan wel noob zijn, maar..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoef je niet zo'n kutfilmpje te sturen, alsof niemand weet dat vliegtuigen noodlandingen maken, kutnoob
[..]
Echt hea, kut noob, sterf
ja ga maar aangifte doen bij de pliesie kutkindquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:41 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Doodsverwensing. Ik mag dan wel noob zijn, maar..
ik denk dat ze eerder jou spamwhore bannen dan ze mij doen.. en ja ik ben pissed jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:42 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Nee, bij de mods.
Een edit dan maar: Je bent echt pissed of niet?![]()
![]()
![]()
Oh noes, een ander vliegtuig...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:30 schreef BroodjePindakaas het volgende:
OMG
http://www.youtube.com/watch?v=hhBjJgopLn4
Heul veilig
Niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Is niet echt gebruikelijk, zeker niet op zo'n afstand.
Als je er geen verstand van hebt, hou dan je bek!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Is niet echt gebruikelijk, zeker niet op zo'n afstand.
Heb jij er wel verstand van danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, hou dan je bek!
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:50 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Heb jij er wel verstand van dan?
Jij ook niet.quote:
Zag er een paar weken geleden eentje een stuk dichter langs komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:51 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Doodnormaal dus?
Whehehe, zegt meneer 'ik-heb-er-verstand-van'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:54 schreef mcDavid het volgende:
Dus dan moet jij je bek houden.
Doodsverwensing!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:54 schreef mcDavid het volgende:
Of dood.
Of beide.
quote:
Echt niet, hij vliegt ook dichtbij!quote:
broodjes pindakaas kunnen mij niet bangmaken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:41 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Whehe, beetje pissed?![]()
Enfin, het ging dus om het bang maken van de TS![]()
Ter plekke een fles whisky kopen en laten verzegelen, klaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Parzival het volgende:
en vloeistoffen mogen niet door de douane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
Ohja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:54 schreef mcDavid het volgende:
Of dood.
Of beide.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:11 schreef mcDavid het volgende:
Had ik al gezegd dat BroodjePindakaas een kutnewbie is en dood moet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |