wijven kunnen ook niet rukken. pijpen moeten ze.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag op het filmpje dat Nadia Dennis als een bezetene aan het aftrekken was, maar hij kwam maar niet klaar. Dat duurde echt heel lang (filmpje duurde een half uur). Volgens mij is hij helemaal niet klaargekomen trouwens.
Misschien deed dat bezetene hem de das (hihiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag op het filmpje dat Nadia Dennis als een bezetene aan het aftrekken was, maar hij kwam maar niet klaar. Dat duurde echt heel lang (filmoje duurde een half uur). Volgens mij is hij helemaal niet klaargekomen trouwens.
Ik kreeg meer het idee dat het misschien toch kwam vanwege zijn onderdrukte homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wijven kunnen ook niet rukken. pijpen moeten ze.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
Je ligt in bed met een toch wel goed uitziende meid
Hij heeft vooralsnog alles prima waargemaakt!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef DiDijo het volgende:
dennis en huub staan in het weekblad de party....
dennis vertel dat hij nog thuis woont,geen werk heeft en hij valt NIET op mannen maar is een vrouwengek en hij haat huub! hij heeft de bewoners goed kunnen volgen op de streams dus hij weet elk zwak plek van de bewoners...hij is van plan huub het huis uit te treiteren...hij komt ook uit alphen aan de rijn,waar lieke vandaan komt,hij en lieke kennen elkaar vaag!
Vergat je met opzet het deel tussen haakjes?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ook dat Dennis homo is trouwens.
Wat ben je scherp vandaag! Heb je lang geslapen? Zo waar wat je schrijft!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian donders goed weet dat hij zich nu bevindt tussen 'a rock and a hard place'. Hij kan in feite geen kant op.
Als hij Amanda loslaat, dan is hij verzekerd van totale terror van een ex met -denk ik- hele scherpe nagels, letterlijk en figuurlijk. Blijft hij met haar doorgaan, dan is de familie niet blij.
Dus steekt hij, vertrouwd, zijn kop in het zand en zal hij Amanda voor dekking blijven neuken. Of hij moet overstappen op Nadia, maar ik denk dat Amanda hem dat ook niet in dank af zal nemen.
En ik vermoed tenslotte ook dat hij ergens bang is voor Amanda's furie als hij haar dumpt.
Ik kan me best voorstellen dat je moeite hebt met klaarkomen met al die camera's. Vreemd vind ik dat ie haar niet zoent. Toch een van de lekkere extra's tijdens het seksen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het idee dat het misschien toch kwam vanwege zijn onderdrukte homoseksualiteit.
Je ligt in bed met een toch wel goed uitziende meid (haar hoofd in ieder geval) en ze begint je voor het eerst af te trekken. Dat je dan niet kunt klaarkomen kan ik me niet echt goed voorstellen.
Het lijkt wel of ze alleen frigide mannen jongens in DGK hebben zitten......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag op het filmpje dat Nadia Dennis als een bezetene aan het aftrekken was, maar hij kwam maar niet klaar. Dat duurde echt heel lang (filmpje duurde een half uur). Volgens mij is hij helemaal niet klaargekomen trouwens.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef noekje het volgende:
Wat ben je scherp vandaag! Heb je lang geslapen? Zo waar wat je schrijft!
En dat is de fout die Huub steeds maakt.Elke keer als Jaap gezellig wil kletsen dan gaat hij frunikken aan Lieke of de krant lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |