wijven kunnen ook niet rukken. pijpen moeten ze.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag op het filmpje dat Nadia Dennis als een bezetene aan het aftrekken was, maar hij kwam maar niet klaar. Dat duurde echt heel lang (filmpje duurde een half uur). Volgens mij is hij helemaal niet klaargekomen trouwens.
Misschien deed dat bezetene hem de das (hihiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag op het filmpje dat Nadia Dennis als een bezetene aan het aftrekken was, maar hij kwam maar niet klaar. Dat duurde echt heel lang (filmoje duurde een half uur). Volgens mij is hij helemaal niet klaargekomen trouwens.
Ik kreeg meer het idee dat het misschien toch kwam vanwege zijn onderdrukte homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wijven kunnen ook niet rukken. pijpen moeten ze.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
Je ligt in bed met een toch wel goed uitziende meid
Hij heeft vooralsnog alles prima waargemaakt!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef DiDijo het volgende:
dennis en huub staan in het weekblad de party....
dennis vertel dat hij nog thuis woont,geen werk heeft en hij valt NIET op mannen maar is een vrouwengek en hij haat huub! hij heeft de bewoners goed kunnen volgen op de streams dus hij weet elk zwak plek van de bewoners...hij is van plan huub het huis uit te treiteren...hij komt ook uit alphen aan de rijn,waar lieke vandaan komt,hij en lieke kennen elkaar vaag!
Vergat je met opzet het deel tussen haakjes?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ook dat Dennis homo is trouwens.
Wat ben je scherp vandaag! Heb je lang geslapen? Zo waar wat je schrijft!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian donders goed weet dat hij zich nu bevindt tussen 'a rock and a hard place'. Hij kan in feite geen kant op.
Als hij Amanda loslaat, dan is hij verzekerd van totale terror van een ex met -denk ik- hele scherpe nagels, letterlijk en figuurlijk. Blijft hij met haar doorgaan, dan is de familie niet blij.
Dus steekt hij, vertrouwd, zijn kop in het zand en zal hij Amanda voor dekking blijven neuken. Of hij moet overstappen op Nadia, maar ik denk dat Amanda hem dat ook niet in dank af zal nemen.
En ik vermoed tenslotte ook dat hij ergens bang is voor Amanda's furie als hij haar dumpt.
Ik kan me best voorstellen dat je moeite hebt met klaarkomen met al die camera's. Vreemd vind ik dat ie haar niet zoent. Toch een van de lekkere extra's tijdens het seksen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het idee dat het misschien toch kwam vanwege zijn onderdrukte homoseksualiteit.
Je ligt in bed met een toch wel goed uitziende meid (haar hoofd in ieder geval) en ze begint je voor het eerst af te trekken. Dat je dan niet kunt klaarkomen kan ik me niet echt goed voorstellen.
Het lijkt wel of ze alleen frigide mannen jongens in DGK hebben zitten......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag op het filmpje dat Nadia Dennis als een bezetene aan het aftrekken was, maar hij kwam maar niet klaar. Dat duurde echt heel lang (filmpje duurde een half uur). Volgens mij is hij helemaal niet klaargekomen trouwens.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef noekje het volgende:
Wat ben je scherp vandaag! Heb je lang geslapen? Zo waar wat je schrijft!
En dat is de fout die Huub steeds maakt.Elke keer als Jaap gezellig wil kletsen dan gaat hij frunikken aan Lieke of de krant lezen.quote:
Hoezo is dat fout? Aan Jaap heb je helemaal als het op backup aankomt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat is de fout die Huub steeds maakt.Elke keer als Jaap gezellig wil kletsen dan gaat hij frunikken aan Lieke of de krant lezen.
Beetje meer aandacht voor Jaap en je heb Jaap in de zak.
Jaap wil toch het liefst met Huub samenwerken denk ik.
Leuk en interessant boek.quote:
Het lijkt me niet dat je terror Jaap tegen je wilt hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo is dat fout? Aan Jaap heb je helemaal als het op backup aankomt.
Ik snap niet waarom iedereen met Jaap wil samenwerken. Jaap wil op één en Huub is een doorn in zijn oog. Die wil je niet als backup hebben.
Dat bleek wel uit de vorige popo.
LOL.. ja, voor die tijd heb ik nog wat puzzelboekjes liggenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk en interessant boek.
Een keer gelezen toen er géén BB of DGK bezig was.![]()
Huub liep in het begin van z'n verblijf ook regelmatig stoer te lullen over auto's. (toen nog met Bart en Natanael) Z'n pa reed een mercedes melde hij dan stoer. Had hij nog gepimpt met z'n broer. Andere velgen er onder enzo.quote:
TerrorJaap is verleden tijd met de overgang naar RTL, denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:29 schreef akveor het volgende:
Het lijkt me niet dat je terror Jaap tegen je wilt hebben.
Met bh aan zien ze er goed uit, maar als die bh uit gaat...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:28 schreef tony38 het volgende:
lekkere tieten die nadia
Jaap is in mijn ogen de sterkste speler.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo is dat fout? Aan Jaap heb je helemaal als het op backup aankomt.
Ik snap niet waarom iedereen met Jaap wil samenwerken. Jaap wil op één en Huub is een doorn in zijn oog. Die wil je niet als backup hebben.
Dat bleek wel uit de vorige popo.
Weet ik wel zeker, om 2 redenen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
TerrorJaap is verleden tijd met de overgang naar RTL, denk ik.
Meen je dit nu serieus?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je terror Jaap tegen je wilt hebben.
Dan is een 50 jarige er idd nog niet jaloers op.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Met bh aan zien ze er goed uit, maar als die bh uit gaat...![]()
Brian sleurde hem de hut door. Natasia schopt één keer en hij ligt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap is in mijn ogen de sterkste speler.
Hij zal nooit de fout in gaan wat geweld betreft.
En zijn lichaam heeft hij mee in een ruzie.
Jaap is juist 1 van de zwakkere spelers. Behoort niet tot een groepje. Kan alleen leuk zijn als hij totaal zichzelf niet is. Is eigenlijk een persoon om medelijden mee te hebben. Rand vrouwen aan, doet zijn terror eigenlijk alleen op vrouwen en is zeer onbeschoft naar vrouwen toe.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap is in mijn ogen de sterkste speler.
Hij zal nooit de fout in gaan wat geweld betreft.
En zijn lichaam heeft hij mee in een ruzie.
Toch zou ik voor hem het ergste vrezen als ik in die kooi zat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian sleurde hem de hut door. Natasia schopt één keer en hij ligt.
Daarbij, wat heeft zijn lichaam ermee te maken als het gaat om backup. Hij loopt nl weg als het zijn gevecht niet is.
Ik denk dat Jaap iedereen gek kan maken... Ik vind hem eigenlijk een gevaar voor iedereen... De enige die hij niet echt in z'n zak heeft zitten is Lieke. Die blijft redelijk rustig en zal moeilijk te verleiden zijn tot geweld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Meen je dit nu serieus?
Jaap ontloopt zowat elk conflict en moet daar eerst over nadenken. Als die gaat aanvallen dan zegt die dat je weg moet lopen. Hij valt pas aan als er een camera op hem staat, zijn audio goed is en als je een vrouw bent.
Als vrouw zijnde zou ik niet eens een beetje onder de indruk zijn. We hebben het toch wel over dezelfde Jaap he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |