En het wordt nog verneukeratiever als je opslag gaat kopen en dan opeens blijkt dat een MB geen 1024 maar 1000 KB's bevatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook vrij verneukeratief dat je dit moet weten als Jan de Boerenlul die een DSL abo-tje wil.
Daar hebben wij er ook al een paar van gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
M'n Mag-Safe Connector WTH?
Ai.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
M'n Mag-Safe Connector WTH?
En ondanks dat je het van te voren weet, is het toch kut dat je van je 500GB er 30GB in de prullenbak kan mieteren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En het wordt nog verneukeratiever als je opslag gaat kopen en dan opeens blijkt dat een MB geen 1024 maar 1000 KB's bevat
Liedjes van 20 seconden wel jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:50 schreef Geqxon het volgende:
En ik herinner me mijn eerste ADSL lijn nog prima. 512kbit, dat is een MP3tje in 6 seconde binnenhalen.
En zo wel? Heb namelijk 120 GB op dat ding staan maar heb niet 120 GB vrij op de PC zelf....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
zitten er files tussen die groter dan 4GB zijn?
zo niet, kan je de inhoud even op je windows pc parkeren en vervolgens de format opties gebruiken zoals gekzoon hier ergens boven gaf
Dat heeft niets te maken met 4GB files.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En zo wel? Heb namelijk 120 GB op dat ding staan maar heb niet 120 GB vrij op de PC zelf....
Ik blijf het schandalig vinden dat die dingen niet gerecalled worden, of zelfs maar geaccepteerd voor een preventieve omruil. Het is gewoon wachten op de eerste uitslaande brand incl. dode kindertjes door dit geintje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar hebben wij er ook al een paar van gehadwerk bij Apple service center
Gewoon dichtbijzijnde service center gaan en omruilen..
Vliegen ze echt in de brand dan? Ik dacht meer dat hij kapot was gegaan door er op staan ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik blijf het schandalig vinden dat die dingen niet gerecalled worden, of zelfs maar geaccepteerd voor een preventieve omruil. Het is gewoon wachten op de eerste uitslaande brand incl. dode kindertjes door dit geintje.
Zie bv. http://gathering.tweakers(...)s/1228925/0//magsafequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vliegen ze echt in de brand dan? Ik dacht meer dat hij kapot was gegaan door er op staan ofzo
Vriend van me zei dat ik de schijft op (heb er nog 1) op FAT32 moet formateren. Maar die windows bak weigerd dat te doen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met 4GB files.
Windows gebruikt NTFS omdat dat systeem gewoon veel meer mogelijkheden heeft ten opzichte van het verouderde FAT-systeem. In sommige gevallen is het wel nog handig om iets FAT te formateren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vriend van me zei dat ik de schijft op (heb er nog 1) op FAT32 moet formateren. Maar die windows bak weigerd dat te doen!
Begin er nu een beetje van te balen..... Wil gewoon mn dingen op mn mac hebben!
Ja maar hoe formateer ik em in FAT? Via computerbeheer lukt het namelijk niet. Is daar iets van een programma voor ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Windows gebruikt NTFS omdat dat systeem gewoon veel meer mogelijkheden heeft ten opzichte van het verouderde FAT-systeem. In sommige gevallen is het wel nog handig om iets FAT te formateren.
Je moet ook vouwen natuurlijk, dat past veel beter..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:36 schreef nietzman het volgende:
Hij ligt een beetje samengepropt. Strakke broeken van tegenwoordig.
Paar keer om je middel slaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet ook vouwen natuurlijk, dat past veel beter..
Ja, maar bij Nietz steekt het er beneden uit natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:41 schreef Sjoewe het volgende:
Of een kilt aan. ;')
Volgensmij zou 'ie het kunnen hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar bij Nietz steekt het er beneden uit natuurlijk
Okay ik heb Disk Utility gevonden, now what ?!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gok dat hij NTFS geformateerd is, dan kun je enkel lezen, niet schrijven. Twee opties:
-Formateren als FAT32. Dan kun je overal er alles mee doen, maar mogen bestanden niet groter dan 4 gigabyte zijn.
-Formateren als HFS. OS X kan er dan alles mee, onder Windows moet je een programmatje voor installeren.
Formateren kan via de Disk Utility. Spotlight maar raak
Elke keer als ik iets zoek kan ik het niet vinden daar. Voor mij is het niet interessant. Mijn enige gekochte gedwonloade cd daar, Green van Postman, ben ik alweer kwijt. Niks voor mij. Ik koop wel, en rip die cd wel op een goede kwaliteit. Je kan die rommel niet eens importeren in Final Cut.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De ITMS is ideaal.... voor het zoeken en ontdekken van albums.
Ideaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik download ook niks in de ITMS.
Ik laat m'n MB ook no way meer onbewaakt opladen totdat er meer duidelijkheid is over eventuele modellen of series die vatbaar zijn. En ben het verder met je eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik blijf het schandalig vinden dat die dingen niet gerecalled worden, of zelfs maar geaccepteerd voor een preventieve omruil. Het is gewoon wachten op de eerste uitslaande brand incl. dode kindertjes door dit geintje.
Ik doe dat al een jaar zo. Nooit problemen gehad .. een weekend zou ik trouwens niet doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik laat m'n MB ook no way meer onbewaakt opladen totdat er meer duidelijkheid is over eventuele modellen of series die vatbaar zijn. En ben het verder met je eens.
Ik neem het risico gewoon niet. Ik weet het, er kan van alles ontploffen of fout gaan buiten die MB om, maar het zit me gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:23 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik doe dat al een jaar zo. Nooit problemen gehad .. een weekend zou ik trouwens niet doen.
Die ouwe pluggen op die Powerbooks zien er trouwens veel gevaarlijker uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik neem het risico gewoon niet. Ik weet het, er kan van alles ontploffen of fout gaan buiten die MB om, maar het zit me gewoon niet lekker.
Nu je het zegt, dat heb ik ook vaak gehad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat het normaal is dat mijn Macbook vonkt als ik hem in een ongeaard stopcontact steek.
Dope.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef TwyLight het volgende:
'sup homies, twy luistert 50c'
Dit schijnt zo te horen volgens Apple. En volgens hun is het zelf gebruikelijk bij het insteken van adapters. Nou, beste Apple, ik heb ziljoenen adapters thuis liggen en ik kan je vertellen, er vonkt er geen één. Ik schrok me dood toen het de eerste keer gebeurde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat het normaal is dat mijn Macbook vonkt als ik hem in een ongeaard stopcontact steek.
In dat geval is hij nooit uitgegaan. Dus eerst even kijken of hij wel echt op sluimer stondquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb 1 keer gehad dat ik m'n MacBook in sluimerstand in m'n sleeva had gestopt. Na een paar uur wou ik hem eruit halen en brandde ik m'n vingers bijna. Bleek dat dat ding ineens aan was gegaan.
Sindsdien doe ik hem nooit meer in de sleeve als 'ie in sluimerstand is.
kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef -Menn0- het volgende:
Yeah hij is FAT32![]()
Moet ik nu per 4GB gaan knippen + plakken? hij zei net namelijk na 3.9GB dat er een fout was. En ik dacht dat ik ergens las dat je niet groter dan 4GB in 1 keer kan doen?
Wat dat betreft heb ik niet zoveel bezwaar tegen een fel blauw knipperend ledje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef Jarno het volgende:
Ja, dat check ik ook altijd driedubbel. Even kijken of je LEDje wel gaat pulsen enzo.
Ja, het is ook een kutding. Ik krijg het nu met geen mogelijkhiei meer voor mekaar om naar beneden te scrollen. Ik heb alles al geprobeerd, doekjes, tandenstokers enz.quote:
"Dat is geen defect, dat is een feature." .quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, het is ook een kutding. Ik krijg het nu met geen mogelijkhiei meer voor mekaar om naar beneden te scrollen. Ik heb alles al geprobeerd, doekjes, tandenstokers enz.
Hij staat ook al op marktplaas. Er is zelfs al 47.50 voor geboden. Maarja, om een half brakke MM aan die gast te verkopen is ook weer zo lullig.
Voor jou een roze dan..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:36 schreef Skic. het volgende:
[..]
Wat een ugly. Waarom heb je geen Tucano.
Formatteer 'em maar gewoon naar hfs+.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is dat met muziek er werr vanaf halen ook zo?
DE, heeft gewoon van die gore zweethandjes dat alles wat ie aanraakt geel wordt..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik hoor iedereen ocver het vergelen van de MB. Daar heb ik helemaal geen last van.
Ik heb dan wel weer last van een enorm smerige Mighty Mouse. Overal van die zwarte puntjes en andere rotzooi.
Ik moet mn documenten van Windows naar Mac hebben. Hfs+ word door allebei ge-accepteerd?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Formatteer 'em maar gewoon naar hfs+.
Ik heb het 1,5 uur volgehouden met fat32.
DE moet dan maar een aziatische vriendin gaan zoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
DE, heeft gewoon van die gore zweethandjes dat alles wat ie aanraakt geel wordt.. ;')
Fok. Tweakers. Macrumors. Engadget.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:49 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand nog een paar leuke rss feeds die ik kan toevoegen aan vienna?
Als je Macdrive op je pc zet wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik moet mn documenten van Windows naar Mac hebben. Hfs+ word door allebei ge-accepteerd?
Disk utility?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
En hoe krijg ik die baggerschijf hfs+ ?
Sluit je schijf aan -> schijfhulpprogramma -> selecteer schijf -> partitioneren -> Mac OS uitgebreid (HFS+).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan je ook uitleggen hoe dan precies want ik kom er niet uit
Thnx dat deed et em. Nu nog alles vanaf die windows bak kunnen krijgen en ik ben blij!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Sluit je schijf aan -> schijfhulpprogramma -> selecteer schijf -> partitioneren -> Mac OS uitgebreid (HFS+).
Dat was het. Zorg er wel voor dat je niks bel;angrijks meer op je schijf hebt staan
september toch pas?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh oh...nieuwe iMacs komen steeds naderbij.
En tvp natuurlijk.
Torrents 191,882quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
OiNK is ook maar een kutsite, er wordt van alles opgemikt, maar niemand download ook maar iets omdat ze bang zijn dat ze door hun ratio raken.. Seed:Download ratio 1600:1 oid
En ik was ook zo serieus...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:09 schreef Skic. het volgende:
Twee keer die puntjes en dan het smiletje en vervolgens 'stomerikken' roepen, ga je dat nu elke keer doe als het over vergeelde topcases gaat DE.
Mmm okay... Wat jij wil...quote:
Aight, aight.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mmm okay... Wat jij wil...
Ik was gewoon sarcastisch...![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:12 schreef Skic. het volgende:
Heeft iemand een Demonoid-invitation over voor me?
Ik kon daar echt niks vinden. En mijn uploadratio kón ik niet naar de 4 brengen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb je laatst een TL invite gegeven, demonoid voegt daar echt niks aan toe hoor
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb wel 8 brokenstones invites pm
(mac torrent community)
Dude...send me one pls! Mail staat in profielquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef TwyLight het volgende:
(mac torrent community)
oh, en ook nog 6 TL invites[afbeelding]
Je hebt een pm'etjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef TwyLight het volgende:
(mac torrent community)
oh, en ook nog 6 TL invites[afbeelding]
adobe AE?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:57 schreef Skic. het volgende:
Ik wil Adobe AE hebben, dat is niet te vinden gewoon.
Ik snapte het welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
adobe AE?
oh en btw, wat snappen jullie niet aan pm?
stuur maar lekker een pm anders krijg je niks
Woot? Waar heb je die gevonden? Maar het is vast geen Mac-versie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:00 schreef TwyLight het volgende:
After Effects Pro 8 CS3 Retail - 8 [UB/SN]
Ik denk op brokenstones.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:01 schreef Skic. het volgende:
[..]
Woot? Waar heb je die gevonden? Maar het is vast geen Mac-versie.
PM verstuurdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:02 schreef TwyLight het volgende:
op brokenstones, en [UB/SN] staat vast voor universal binary denk je ook niet
Daar dan een invitecode voor?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:02 schreef TwyLight het volgende:
op brokenstones, en [UB/SN] staat vast voor universal binary denk je ook niet
JE MOET OOK DE GOEDE VRAAG STELLEN TIJN!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net een MacMice BT gekocht. Ik nog vragen in de winkel "zitten er batterijen bij?" want anders had ik er ff een doosje Duracell bij gehaald. Ja hoor, dat zat er allemaal bij, je kon zo aan de gang.
Dus ik kom thuis, zet die muis aan... niks. No devices found bij de Bluetooth setup. Ik probeer ff een ander setje batterijen en gelijk werken.
Wtf. Mij een beetje lege batterijen geven
Heldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:13 schreef TwyLight het volgende:
-Menn0- en Skic. hebben mail
die is huge jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:17 schreef Sjoewe het volgende:
Ik blijf me verbazen over de pakketgrootte van FinalCut 2
Wacht nog even met die brokenstones .. Ik heb die mail nog steeds niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:17 schreef TwyLight het volgende:
Nog 2 brokenstones over en 5 torrentleech
Volgens mij zijn er heeeeel veeeeel add-ons die je niet nodig hebt maar goed dat denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:23 schreef Sjoewe het volgende:
Zou je dat ook allemaal moeten installeren. Want ik heb nu nog wel een legale Final Cut geinstalled staan, maar die wil zich niet meer updaten waardoor 'ie nog steeds naar intel geport moet worden via Rosetta.
Ik heb hier Final Cut Express draaien op me MacBook. Die vraagt ook 16 GB. De grote zitvooral in de LiveType en Soundtrack library's. Als ik het goed herinner kan je die gewoon uitvinken bij de installatie. Ik heb het er wel opgezet omdat ik er soms een beetje mee klooi.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:23 schreef Sjoewe het volgende:
Zou je dat ook allemaal moeten installeren. Want ik heb nu nog wel een legale Final Cut geinstalled staan, maar die wil zich niet meer updaten waardoor 'ie nog steeds naar intel geport moet worden via Rosetta.
Ik wil er ook wel 1.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:17 schreef TwyLight het volgende:
Nog 2 brokenstones over en 5 torrentleech
Nee hoor, ik heb er een verstuurd op het mailadres dat je gaf.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er een verstuurd op het mailadres dat je gaf.
Als ik er nog 1 overheb morgen krijg je die maar ik ga niet inhouden
stuur maar een pmquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:42 schreef Rensz het volgende:
En ik?
hmm, sorry. heb er nog 1 en iemand anders die hier veel vaker komt gaat voorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:42 schreef Rensz het volgende:
En ik?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:41 schreef Jarno het volgende:
Hallo, ik hoorde dat er hier gratis Transformers uitgedeeld werden..
Ow en de dingen die ik van piratebay download doen het wel..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Mmm mijn transmission download alleen nog maar... hij upload niets
Iemand een oplossing... ik heb ports open staan en verder geen restricties...
Alweer wtf? ik heb gisteren nog een update gedraaid?quote:
]http://bsinvite.ath.cx/index.php?showtopic=6[/quote][/url]quote:The max amount of members has been reached (5,000) and your invite code is incorrect. Please enter a valid invite code or request an invite at our invite site: [url=http://bsinvite.ath.cx/index.php?showtopic=6
Nog niet gezien, en ga ik ook niet doen denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Even over die film he, die is zooo slecht!
Die zal ik nu wel hebben dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alweer wtf? ik heb gisteren nog een update gedraaid?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:49 schreef Skic. het volgende:
Heb je daar ook zo'n ratio dat je moet onderhouden trouwens? Op Brokenstones dus.
Ja, dat hoorde ik ook. Dat je pas na een uur ofzo Transformers ziet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Even over die film he, die is zooo slecht!
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:49 schreef Skic. het volgende:
Heb je daar ook zo'n ratio dat je moet onderhouden trouwens? Op Brokenstones dus.
Skeit. Gelukkig is mijn internet geupgrade vandaag. Kan ik tenminste een beetje uppen. Bij TL mag je niet eens torrents uppen.quote:
Zie mijn post een paar minuten terug, sorryquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Rensz het volgende:
Nou ik baal enorm. Ik krijg de mail van brokenstones. En nog geen minuut later drukte op de laatste knop en zegt brokenstone dat hij niet correct is. Waarom?
Je bent een noob in dit topic en je invite is gewist door Twylight.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Rensz het volgende:
Nou ik baal enorm. Ik krijg de mail van brokenstones. En nog geen minuut later drukte op de laatste knop en zegt brokenstone dat hij niet correct is. Waarom?
Ja, GVD dat was m'n #1 torrentsite. Alles snel erop, veel gebruikers, ratio die nog redelijk te houden was. Maar waar las je dat de database gestolen was? Ik zie alleen maar "Back soon"..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er hier ook iemand die bij TorrentBytes zit? Ik was er net een paar dagen lid van toen ik las dat de volledige database gestolen was. Echt ALLES is daar nu dus weg.
Ik hoorde dat 'ie supergoed is en dat niet alleen de actie en special effects kick ass zijn, maar zelfs de grappen leuk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook. Dat je pas na een uur ofzo Transformers ziet..
Nee, die film met van die Robots jeweets!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
neeeee de film is zooo slecht.
of bedoel je transformers?
Jah, vanzellufautomagischenshizzle!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:59 schreef JoMo0 het volgende:
Maar dus , ik heb nu Tranmission en wat gedownload . Hoe gaat 'ie dan uploaden ? Gaat dat vanzelf of ?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, GVD dat was m'n #1 torrentsite. Alles snel erop, veel gebruikers, ratio die nog redelijk te houden was. Maar waar las je dat de database gestolen was? Ik zie alleen maar "Back soon"..
http://filesharingtalk.co(...)tabase-stolen-203496quote:<&> TORRENTBYTES UPDATE:
<&> entire database is gone, has been stolen by Windpaw, who took the DB away and refuses to give it back no matter what
<&> if you wanna kill someone, kill him
<&> since there is no DB anymore we`re going to start over
<&> that means new stats, 0 upload, 0 download, 0 ratio
<&> currently the coders are working on the source code, upgrading it with newer security
<&> once done, the site will be put online again
<&> that`s kinda it for you since there`s not much more info available right now
<&> we`ll keep you informed about when and how things will be taken care of
<&> so remember, if you wanna shoot someone: shoot Windpaw...
...
<&> DDOS attacks came from [Windpaw] with the TB server >.<
...
<> & m8,, whats winpaws resoning for not handing over backups files?
<&> he wants us to make a fool of ourselves [lie for him]
<> how so ?
<&> so that he can return so that everyone will be: Windpaw, our hero <3
...
<> & just wondering,, why has no temp site been arrected >? staff fights ? or staff say no till TB returns ?>
<&> security and protection is an issue
<> arr,, so testing, cooolness
<&> if we use the old code it`s way to easy to hack and take us down, the old code is being upgraded and tuned
<> thats where winpaw was good,, he new his shit
<&> plus certain uploaders only wanna upload if we can guarantee their safety
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:01 schreef Rensz het volgende:
Geen goede aan mij in ieder geval.
Je kan de huidige versie eraf mikken met AppZapper en gewoon weer de vorige versie installeren?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:57 schreef joriszss het volgende:
Ik lees altijd wel mee maar nu heb ik een vraag dus misschien heeft er iemand nu een antwoord.
Gisteren heb ik Cyberduck geupdated. Ik gebruik cyberduck om een map op de universiteitsserver te syncen met mijn thuismap. Tot voorkort ging dat prima, tot vandaag. Ik krijg de bestanden niet goed binnen, ik kan ze niet openen na downloaden (er zitten errors in ofzo).
Iemand een suggestie, kan ik die update weghalen??? (is toch wel belangrijk dat ik zowel thuis als op de universiteit altijd dezelfde gegevens heb, ik wil dit collegejaar nog mijn bachelorthesis afronden :S)
Het zijn ook altijd die KutIsraëliers..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
[..]
http://filesharingtalk.co(...)tabase-stolen-203496
Lekkere beveiliging ook.
ik heb iedereen die mij een pm heeft gestuurd geinvite.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zeg, Twi. Nu zit ik dus nog steeds zonder BS-uitnodiging he?
Wat nou, met je dikkert.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:05 schreef Rensz het volgende:
[..]
Ja Dikkert. Heb ik gedaan. Ik baal er gewoon van. Hij geeft er in en dan gauw aan iemand anders geven. Ik kom hier nog niet zo lang. Dus .. Maar goed. Niet ieder is zo.
Pwned.quote:
hij heeft zware bottenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:05 schreef Rensz het volgende:
[..]
Ja Dikkert. Heb ik gedaan. Ik baal er gewoon van. Hij geeft er in en dan gauw aan iemand anders geven. Ik kom hier nog niet zo lang. Dus .. Maar goed. Niet ieder is zo.
Had je wat tegen mijn vriend Skic. ofzo?quote:
Ja had je wat tegen hem hé?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Had je wat tegen mijn vriend Skic. ofzo?.
Dus, had je wat tegen mij of ga je nu gewoon uitloggen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:09 schreef Rensz het volgende:
Nee helemaal niet. Ik ben teleurgesteld. Sorry jongens. Ik dacht cool een brokenstone invite.
Sorry jongens. Ik was super blij. Zoeken al tijden naar zo'n invite. Dus bij deze. Sorry jongens.
Ja ga maar lekker uitloggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:09 schreef Skic. het volgende:
[..]
Dus, had je wat tegen mij of ga je nu gewoon uitloggen?![]()
Post even een plaatje van je MacBook en een telefoongids en we hebben het er niet meer over.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:09 schreef Rensz het volgende:
Nee helemaal niet. Ik ben teleurgesteld. Sorry jongens. Ik dacht cool een brokenstone invite.
Sorry jongens. Ik was super blij. Zoeken al tijden naar zo'n invite. Dus bij deze. Sorry jongens.
Het zijn allemaal een stelletje aasgieren...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:12 schreef TwyLight het volgende:
Binnenkort heb ik weer invites, dus als je normaal doet en ff rustig wacht krijg je er een als ik weer heb
Macbook? Heb ik niet. Wel mac Mini.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Post even een plaatje van je MacBook en een telefoongids en we hebben het er niet meer over.
En Tetten, mits vrouw.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Post even een plaatje van je MacBook en een telefoongids en we hebben het er niet meer over.
mac miniquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:13 schreef Rensz het volgende:
[..]
Macbook? Heb ik niet. Wel mac Mini.
Mag MacFan 71 ook?
Scan dat hele blad in en zet 'm online. Dan zijn we alles vergeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:13 schreef Rensz het volgende:
[..]
Macbook? Heb ik niet. Wel mac Mini.
Mag MacFan 71 ook?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Scan dat hele blad in en zet 'm online. Dan zijn we alles vergeten.
Snelheden zijn voor nerds! Het gaat er niet om hoe snel hij is, maar wat je er mee doet!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:16 schreef Rensz het volgende:
Waarom niet. Het gaat om een 1,83. De rapste tot nu toe.
Hey, die Logitech set heb ik ook. Vooruit, we lullen er niet meer over. Toffe gast.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:22 schreef Rensz het volgende:
Alstu. http://xs117.xs.to/xs117/07282/P1010930.jpg
Die lees ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:25 schreef nietzman het volgende:
Strafpunten voor de MacFan. Hier posten en de Macfan lezen is zoiets als na je twaalfde nog van de Donald Duck genieten.
Over een maand moet 'ie er zijn voor net ietsjes goedkoper als nu en m'n saldo moet dan niet gezakt zijn. Dan ben ik happy.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef Rensz het volgende:
Dan maar over de "nieuwe" iMac's. Wat zijn jullie dromen/bedekingen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:22 schreef Rensz het volgende:
Alstu. http://xs117.xs.to/xs117/07282/P1010930.jpg
Ben je 12 en/of jonger?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:27 schreef Tijn het volgende:
Wat is er mis met de Donald Duck?
Nou!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:27 schreef Rensz het volgende:
Deze zijn wel strak:
http://farm2.static.flickr.com/1417/744372241_6cbadbefd3.jpg?v=0
Ligt er zeker aan wat ik er voor betaal he? Check.quote:
Psst, dat zijn z'n oorbellen..quote:
http://www.flickr.com/photos/7566245@N07/744372241/quote:
Oftewel. De powerknoppen van 2 powerbooks hergebruikt als oorbellen.quote:http://www.flickr.com/photos/7566245@N07/744372241/
Het bladert lekker weg in de trein.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:30 schreef Tijn het volgende:
Ik vind alle computerbladen trouwens maar kut. Elke maand weer 10 nieuwe tips hoe je je OS sneller krijgt en wat de beste firewall is. Lekker belangrijk allemaal
Geld zat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Voor 8 fokking euro. Dat is bijna 20 gulden! Toch 'fokking niet normaal'?
Dan breng je toch je eigen blad uit voor 50 cents?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik koop nog wel eens een Sound On Sound om door te bladeren in de trein. Die dingen zijn een tientje. Tsja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jij blij dat je die invite niet aan hem hebt gegeven.quote:
MacFormat geeft tenminste nog elke maand full versions weg. Soms loont het écht om dat blad te kopen als er software op de cd staat die je toch al wou hebben. Staan soms leuke tools op.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:41 schreef TwyLight het volgende:
ik heb ooit eens een macfan van iemand gekregen die er 2 had.
1 keer gelezen, en er zat ook een cd bij met allemaal schijtsoftware.
Eh neuh.quote:
Ja, dat maakt die bladen zo duur. Dat je er een cd bij krijgt met allemaal troep erop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:41 schreef TwyLight het volgende:
ik heb ooit eens een macfan van iemand gekregen die er 2 had.
1 keer gelezen, en er zat ook een cd bij met allemaal schijtsoftware.
Koop iets leuk op eBay. Voor tips vraag Geqxon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:44 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand nog software die het waard is te kopen? heb nog 49¤ op mijn paypal
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, dat maakt die bladen zo duur. Dat je er een cd bij krijgt met allemaal troep erop.
Kom ze bij de Bruna ook wel eens tegen; van die geimporteerde bladen met een CD erbij voor iets van 20 euro. Dan ben je toch helemaal gek als je dat koopt?
Heb je CoverSutra al?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:44 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand nog software die het waard is te kopen? heb nog 49¤ op mijn paypal
Ah okay. Eh, dan weet ik het ook niet. Laatste wat ik officieel gekocht heb was VisualHub. Voor m'n iPod Video.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, ik was volgens mij de eerste hier die die kochttoen was die nog 8¤
Tof, feli, enz. En nu aan de MacPro dus?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:46 schreef Tijn het volgende:
Oh, had ik al verteld dat ik die baan inderdaad gekregen heb?
quote:Really dope! Impress your mates with this true old school style.
There is No box or warranty, Watch is sold as is. Rest Assured, this old skool watch is Original.
Nou, eerste even een locatie zien te regelen. Ik denk dat we eerst maar beginnen met de spullen die we nu hebben (zelfbouw PC met een fatsoenlijke geluidskaart). Maar op termijn moet het inderdaad wel een Mac Pro met ProTools|HD gaan worden. Maar eerst ff 10.000 euro bij elkaar sparenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tof, feli, enz. En nu aan de MacPro dus?.
Haha. Nouja, ik zorg er wel altijd voor dat ik oude meuk gelijk op Marktplaats zet. Zo blijft het een beetje leuk allemaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:51 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb haast geen handen meer over zo groot is het gat zodra ik geld heb
Klinkt goed. En ach, als je eenmaal leuk aan het werk bent is 10.000 euro ook weer niet het einde van de wereld hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, eerste even een locatie zien te regelen. Ik denk dat we eerst maar beginnen met de spullen die we nu hebben (zelfbouw PC met een fatsoenlijke geluidskaart). Maar op termijn moet het inderdaad wel een Mac Pro met ProTools|HD gaan worden. Maar eerst ff 10.000 euro bij elkaar sparen
Ik heb ook wel goede hoop. Misschien dat we met een strak geschreven plan ook wel wat geld van de bank kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Klinkt goed. En ach, als je eenmaal leuk aan het werk bent is 10.000 euro ook weer niet het einde van de wereld hoor.
Ik merk er niets van hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Klinkt goed. En ach, als je eenmaal leuk aan het werk bent is 10.000 euro ook weer niet het einde van de wereld hoor.
Ik mag niet klagen qua salaris, maar dat is toch wel ff iets wat ik niet zo snel trek hoorquote:
Wat ik bedoel is, het is geen onmogelijk bedrag. We kunnen allemaal MacBook's kopen hier, dus je kunt het ook niet doen. Voor 10.000 euro kun je met elke normaal betaalde baan (en geen idioot hoge hypotheek oid) sparen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen qua salaris, maar dat is toch wel ff iets wat ik niet zo snel trek hoor
Als je op school zit lijkt het idd een eindeloos hoog bedrag idd. Ik ken dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:12 schreef Skic. het volgende:
Ik heb 3000 euro. Ik ga eerst mijn fakkin' rijbewijs halen! En schoolgeld is ook bijna 1600 euro.
25, en nog steeds op 'school'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je op school zit lijkt het idd een eindeloos hoog bedrag idd. Ik ken dat..
Die heb ik al een ruime tijd ondertussen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is maar net waar je prio's aan stelt Xil, je moet gewoon niet van die dure lenzen kopen..
Klopt wel ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, het is geen onmogelijk bedrag. We kunnen allemaal MacBook's kopen hier, dus je kunt het ook niet doen. Voor 10.000 euro kun je met elke normaal betaalde baan (en geen idioot hoge hypotheek oid) sparen.
Als ik geluk heb ben ik 23 als ik klaar ben met schoolquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef Skic. het volgende:
[..]
25, en nog steeds op 'school'.Ik ben inderdaad blij als ik straks (over twee jaar) een beetje kan gaan verdienen en meteen deze kprovincie kan verlaten.
Uiteindelijk niks bijzonders hoor. Laten we het er op houden dat het gewoon 'iets met computers' is. Maar wat ik al zei, ik koop vaak leuke gadgets, maar VERkoop ze ook heel vaak. Houdt het een beetje betaalbaar allemaal. En wat ook scheelt is dat wij geen dure hypotheek hebben, we wonen erg goedkoop en roken beide niet en drinken amper.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef Skic. het volgende:
Wat doe jij dan, J.?
Niets mis met drenthe ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef Skic. het volgende:
Okee dan. Ik moet ook maar eens wat minder geld uitgeven aan drinken.Hoop over twee jaar naar de Randstad te kunnen. Mijn moeder heeft ook net een huis in Amsterdam gekocht, dus ik wil toch ook weer terug naar waar de familie vandaan komt. Kut-noorden.
Totaal geen werk hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |