En het wordt nog verneukeratiever als je opslag gaat kopen en dan opeens blijkt dat een MB geen 1024 maar 1000 KB's bevatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook vrij verneukeratief dat je dit moet weten als Jan de Boerenlul die een DSL abo-tje wil.
Daar hebben wij er ook al een paar van gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
M'n Mag-Safe Connector WTH?
Ai.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
M'n Mag-Safe Connector WTH?
En ondanks dat je het van te voren weet, is het toch kut dat je van je 500GB er 30GB in de prullenbak kan mieteren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En het wordt nog verneukeratiever als je opslag gaat kopen en dan opeens blijkt dat een MB geen 1024 maar 1000 KB's bevat
Liedjes van 20 seconden wel jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:50 schreef Geqxon het volgende:
En ik herinner me mijn eerste ADSL lijn nog prima. 512kbit, dat is een MP3tje in 6 seconde binnenhalen.
En zo wel? Heb namelijk 120 GB op dat ding staan maar heb niet 120 GB vrij op de PC zelf....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
zitten er files tussen die groter dan 4GB zijn?
zo niet, kan je de inhoud even op je windows pc parkeren en vervolgens de format opties gebruiken zoals gekzoon hier ergens boven gaf
Dat heeft niets te maken met 4GB files.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En zo wel? Heb namelijk 120 GB op dat ding staan maar heb niet 120 GB vrij op de PC zelf....
Ik blijf het schandalig vinden dat die dingen niet gerecalled worden, of zelfs maar geaccepteerd voor een preventieve omruil. Het is gewoon wachten op de eerste uitslaande brand incl. dode kindertjes door dit geintje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar hebben wij er ook al een paar van gehadwerk bij Apple service center
Gewoon dichtbijzijnde service center gaan en omruilen..
Vliegen ze echt in de brand dan? Ik dacht meer dat hij kapot was gegaan door er op staan ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik blijf het schandalig vinden dat die dingen niet gerecalled worden, of zelfs maar geaccepteerd voor een preventieve omruil. Het is gewoon wachten op de eerste uitslaande brand incl. dode kindertjes door dit geintje.
Zie bv. http://gathering.tweakers(...)s/1228925/0//magsafequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vliegen ze echt in de brand dan? Ik dacht meer dat hij kapot was gegaan door er op staan ofzo
Vriend van me zei dat ik de schijft op (heb er nog 1) op FAT32 moet formateren. Maar die windows bak weigerd dat te doen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met 4GB files.
Windows gebruikt NTFS omdat dat systeem gewoon veel meer mogelijkheden heeft ten opzichte van het verouderde FAT-systeem. In sommige gevallen is het wel nog handig om iets FAT te formateren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vriend van me zei dat ik de schijft op (heb er nog 1) op FAT32 moet formateren. Maar die windows bak weigerd dat te doen!
Begin er nu een beetje van te balen..... Wil gewoon mn dingen op mn mac hebben!
Ja maar hoe formateer ik em in FAT? Via computerbeheer lukt het namelijk niet. Is daar iets van een programma voor ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Windows gebruikt NTFS omdat dat systeem gewoon veel meer mogelijkheden heeft ten opzichte van het verouderde FAT-systeem. In sommige gevallen is het wel nog handig om iets FAT te formateren.
Je moet ook vouwen natuurlijk, dat past veel beter..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:36 schreef nietzman het volgende:
Hij ligt een beetje samengepropt. Strakke broeken van tegenwoordig.
Paar keer om je middel slaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet ook vouwen natuurlijk, dat past veel beter..
Ja, maar bij Nietz steekt het er beneden uit natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:41 schreef Sjoewe het volgende:
Of een kilt aan. ;')
Volgensmij zou 'ie het kunnen hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar bij Nietz steekt het er beneden uit natuurlijk
Okay ik heb Disk Utility gevonden, now what ?!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gok dat hij NTFS geformateerd is, dan kun je enkel lezen, niet schrijven. Twee opties:
-Formateren als FAT32. Dan kun je overal er alles mee doen, maar mogen bestanden niet groter dan 4 gigabyte zijn.
-Formateren als HFS. OS X kan er dan alles mee, onder Windows moet je een programmatje voor installeren.
Formateren kan via de Disk Utility. Spotlight maar raak
Elke keer als ik iets zoek kan ik het niet vinden daar. Voor mij is het niet interessant. Mijn enige gekochte gedwonloade cd daar, Green van Postman, ben ik alweer kwijt. Niks voor mij. Ik koop wel, en rip die cd wel op een goede kwaliteit. Je kan die rommel niet eens importeren in Final Cut.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De ITMS is ideaal.... voor het zoeken en ontdekken van albums.
Ideaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik download ook niks in de ITMS.
Ik laat m'n MB ook no way meer onbewaakt opladen totdat er meer duidelijkheid is over eventuele modellen of series die vatbaar zijn. En ben het verder met je eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik blijf het schandalig vinden dat die dingen niet gerecalled worden, of zelfs maar geaccepteerd voor een preventieve omruil. Het is gewoon wachten op de eerste uitslaande brand incl. dode kindertjes door dit geintje.
Ik doe dat al een jaar zo. Nooit problemen gehad .. een weekend zou ik trouwens niet doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik laat m'n MB ook no way meer onbewaakt opladen totdat er meer duidelijkheid is over eventuele modellen of series die vatbaar zijn. En ben het verder met je eens.
Ik neem het risico gewoon niet. Ik weet het, er kan van alles ontploffen of fout gaan buiten die MB om, maar het zit me gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:23 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik doe dat al een jaar zo. Nooit problemen gehad .. een weekend zou ik trouwens niet doen.
Die ouwe pluggen op die Powerbooks zien er trouwens veel gevaarlijker uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik neem het risico gewoon niet. Ik weet het, er kan van alles ontploffen of fout gaan buiten die MB om, maar het zit me gewoon niet lekker.
Nu je het zegt, dat heb ik ook vaak gehad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat het normaal is dat mijn Macbook vonkt als ik hem in een ongeaard stopcontact steek.
Dope.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef TwyLight het volgende:
'sup homies, twy luistert 50c'
Dit schijnt zo te horen volgens Apple. En volgens hun is het zelf gebruikelijk bij het insteken van adapters. Nou, beste Apple, ik heb ziljoenen adapters thuis liggen en ik kan je vertellen, er vonkt er geen één. Ik schrok me dood toen het de eerste keer gebeurde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat het normaal is dat mijn Macbook vonkt als ik hem in een ongeaard stopcontact steek.
In dat geval is hij nooit uitgegaan. Dus eerst even kijken of hij wel echt op sluimer stondquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb 1 keer gehad dat ik m'n MacBook in sluimerstand in m'n sleeva had gestopt. Na een paar uur wou ik hem eruit halen en brandde ik m'n vingers bijna. Bleek dat dat ding ineens aan was gegaan.
Sindsdien doe ik hem nooit meer in de sleeve als 'ie in sluimerstand is.
kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef -Menn0- het volgende:
Yeah hij is FAT32![]()
Moet ik nu per 4GB gaan knippen + plakken? hij zei net namelijk na 3.9GB dat er een fout was. En ik dacht dat ik ergens las dat je niet groter dan 4GB in 1 keer kan doen?
Wat dat betreft heb ik niet zoveel bezwaar tegen een fel blauw knipperend ledje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef Jarno het volgende:
Ja, dat check ik ook altijd driedubbel. Even kijken of je LEDje wel gaat pulsen enzo.
Ja, het is ook een kutding. Ik krijg het nu met geen mogelijkhiei meer voor mekaar om naar beneden te scrollen. Ik heb alles al geprobeerd, doekjes, tandenstokers enz.quote:
"Dat is geen defect, dat is een feature." .quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, het is ook een kutding. Ik krijg het nu met geen mogelijkhiei meer voor mekaar om naar beneden te scrollen. Ik heb alles al geprobeerd, doekjes, tandenstokers enz.
Hij staat ook al op marktplaas. Er is zelfs al 47.50 voor geboden. Maarja, om een half brakke MM aan die gast te verkopen is ook weer zo lullig.
Voor jou een roze dan..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:36 schreef Skic. het volgende:
[..]
Wat een ugly. Waarom heb je geen Tucano.
Formatteer 'em maar gewoon naar hfs+.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is dat met muziek er werr vanaf halen ook zo?
DE, heeft gewoon van die gore zweethandjes dat alles wat ie aanraakt geel wordt..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik hoor iedereen ocver het vergelen van de MB. Daar heb ik helemaal geen last van.
Ik heb dan wel weer last van een enorm smerige Mighty Mouse. Overal van die zwarte puntjes en andere rotzooi.
Ik moet mn documenten van Windows naar Mac hebben. Hfs+ word door allebei ge-accepteerd?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Formatteer 'em maar gewoon naar hfs+.
Ik heb het 1,5 uur volgehouden met fat32.
DE moet dan maar een aziatische vriendin gaan zoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
DE, heeft gewoon van die gore zweethandjes dat alles wat ie aanraakt geel wordt.. ;')
Fok. Tweakers. Macrumors. Engadget.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:49 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand nog een paar leuke rss feeds die ik kan toevoegen aan vienna?
Als je Macdrive op je pc zet wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik moet mn documenten van Windows naar Mac hebben. Hfs+ word door allebei ge-accepteerd?
Disk utility?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
En hoe krijg ik die baggerschijf hfs+ ?
Sluit je schijf aan -> schijfhulpprogramma -> selecteer schijf -> partitioneren -> Mac OS uitgebreid (HFS+).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan je ook uitleggen hoe dan precies want ik kom er niet uit
Thnx dat deed et em. Nu nog alles vanaf die windows bak kunnen krijgen en ik ben blij!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Sluit je schijf aan -> schijfhulpprogramma -> selecteer schijf -> partitioneren -> Mac OS uitgebreid (HFS+).
Dat was het. Zorg er wel voor dat je niks bel;angrijks meer op je schijf hebt staan
september toch pas?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh oh...nieuwe iMacs komen steeds naderbij.
En tvp natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |