niet als je te horen krijgt dat ie ooit gebruikt is... je had de gezicht van de meiden in de klas moeten zien... eeeeeewww....quote:
Ze werden vast banger van een levende kikker of iets dergelijks. Het andere uiterste van de "OH WAT SCHATTIG EEN HARIG BEEST MET OGEN, LIEFFFquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
niet als je te horen krijgt dat ie ooit gebruikt is... je had de gezicht van de meiden in de klas moeten zien... eeeeeewww....
Moeten wij dat konijntje doodmakenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:48 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ze werden vast banger van een levende kikker of iets dergelijks. Het andere uiterste van de "OH WAT SCHATTIG EEN HARIG BEEST MET OGEN, LIEFFF![]()
"
braak
De meeste tieten zijn toch wel eerder gebruiktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
niet als je te horen krijgt dat ie ooit gebruikt is... je had de gezicht van de meiden in de klas moeten zien... eeeeeewww....
Dat ding was inderdaad heel schoonquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef MichielPH het volgende:
[..]
De meeste tieten zijn toch wel eerder gebruikt
Ok, een gebruikte siliconentiet is inderdaad wel vadsig..
Edit: nouja, hij zal toch gereinigd zijn? Het ding zal schoner (geweest) zijn dan de meeste andere dingen die je dagelijks vasthebt.
M'n eigen swanz heb ik ook wel dagelijks vast..
wat michiel zn swanz?quote:
Ik heb hem opzich vanmorgen nog schoongemaakt. En hé, de mijne is ten minste niet verroest!quote:
de mijne ook niet, dat was die van mn vader!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik heb hem opzich vanmorgen nog schoongemaakt. En hé, de mijne is ten minste niet verroest!
Schijnt een familiekwaal te zijn, dus goeie kans..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de mijne ook niet, dat was die van mn vader!![]()
rood is met uitsterven bedrijgt, en ik zorg er gewoon voor dat ik mijne vaker gebruik!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Schijnt een familiekwaal te zijn, dus goeie kans..
Kuno heeft z'n playermode weer aanstaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Lein! volgens mij hebben we blauwe lucht! wat doe je vanavond? drankje doen bij solar?![]()
Stond er enkele topics geleden niet dat Kuno op zijn mannelijke medemens viel?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Kuno heeft z'n playermode weer aanstaan
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Stond er enkele topics geleden niet dat Kuno op zijn mannelijke medemens viel?
wanneer ga je eens dood?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Stond er enkele topics geleden niet dat Kuno op zijn mannelijke medemens viel?
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]doodsverwensing!
Jep klopt inderdaad een doodsverwensing! Vind ik wel gepast als ik voor homo uitgemaakt word
dat mag jij laten zien waar dat stond!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:18 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Het stond er echt! Kon toendertijd geen sarcasme waarnemen, vandaar dat ik het nog even vraag.
Jaaaa de lucht is prachtig blauw, heb net lekker in het zonnetje gezeten zeg heerlijk! Vanvond ga ik naar een concert, morgen heb ik tijd!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Lein! volgens mij hebben we blauwe lucht! wat doe je vanavond? drankje doen bij solar?![]()
10 stage SC-topics doorbladeren om te bewijzen dat iemand je homo noemde. Hmm.. Ik begin direct!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat mag jij laten zien waar dat stond!![]()
maak dan ook niet zulke opmerkingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
10 stage SC-topics doorbladeren om te bewijzen dat iemand je homo noemde. Hmm.. Ik begin direct!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |