Reacties tegelijk geplaatst...quote:
Heel goed! Ik spreek je vanavond weer!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:42 schreef OA het volgende:
[..]
Reacties tegelijk geplaatst...![]()
Neuh.. scheren doe ik om de dag...![]()
Mogge!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding]
Word tijd dat er een smiley komt voor scheren. [afbeelding] [afbeelding]
Mogge!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:44 schreef BrandX het volgende:dag allemaal, en
dag allemaal
* BrandX gaat aan het werk
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 09 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 262 Kuukske
017. 137 Papierversnipperaar
020. 125 Pheno![]()
027. 099 OA
032. 091 MPG
038. 088 eer-ik
044. 083 Houniet
046. 082 shifto
052. 078 juon_jacket1
063. 071 JortK
094. 053 BrandX
114. 049 cablegunmaster
157. 041 Memento-Mori
185. 036 vrolijke-frits
221. 032 Lenny_Leonard
Disclaimer: dit is een automatisch gegenereerde post; scriptfouten onder voorbehoud.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:45 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge! [afbeelding]
Zonder die tutorial van eer-ik duurt het nog wel even voordat je zo'n smilie hebt....![]()
[..]
Mogge! [afbeelding]
Frutquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:44 schreef Frutsel het volgende:
Joolz![]()
![]()
VdV![]()
![]()
Kuuks![]()
![]()
Ik wil ook slapen, was pas rond 03.00 uur thuis
Kuukie!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Waar is iedereen? Een leven hebben ofzo?
w...e...r...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Kuukie! [afbeelding]
Hier ben ik dus.. werkoverleg enzo...![]()
OAquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:47 schreef OA het volgende:
Papier! [afbeelding]
vdv! [afbeelding]
Fruts! [afbeelding]
Joolz!![]()
heb jij vakantie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
w...e...r...
nee, ik krijg het er niet uit, VAKANTIE![]()
Nog maar 13 weken! Exact.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
w...e...r...
nee, ik krijg het er niet uit, VAKANTIE![]()
Oja, werkoverleg. Dat is waar ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:46 schreef OA het volgende:
Kuukie! [afbeelding]
Hier ben ik dus.. werkoverleg enzo...![]()
PSquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En Jo0ls, vd Vorst.
Inderdaad Kuuks... de Die Hards zetten doorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, werkoverleg. Dat is waar ook.
Ik heb er alweer bijna een nutteloos uurtje opzitten! Nog 7,5.
Nah, nog ehm.. een week of 6. Dan heb ik ook vakantie. Een weekje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:53 schreef Frutsel het volgende:
Inderdaad Kuuks... de Die Hards zetten door
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
JOOLZ!
OA.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:47 schreef OA het volgende:
Papier! [afbeelding]
vdv! [afbeelding]
Fruts! [afbeelding]
Joolz!![]()
PV.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En Jo0ls, vd Vorst.
VDVorst.quote:
FQR ftw!quote:
Lekker laten verotten dan!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:04 schreef OA het volgende:
Ik heb gisteren een immense stapel met 'goed te keuren facturen' gekregen...
Op zich geen probleem... Echter... de boekhouder begint nu te zeuren dat ik het voor 12u vandaag moet hebben behandeld... alles!![]()
Ik weet wel waarom, maar het is niet bepaald redelijk....![]()
Zijn assistente heeft weer eens tig dagen uit haar neus zitten vreten en registreert op het laatste moment alle facturen, waardoor ik nu hard moet werken...![]()
Pokkewijf... [afbeelding]
En wel fokken hè.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Nou, wees gerustgesteld. Ik heb ook een stapel werk liggen waar je u tegen zegt.
Ook dat nog!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed, ik ben dan ook 3 dagen vrij geweest.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Kuukske.
[..]
OA..
[..]
PV. [afbeelding]
[..]
VDVorst..
Gewoon alles goedkeuren en haar de schuld geven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:04 schreef OA het volgende:
Ik heb gisteren een immense stapel met 'goed te keuren facturen' gekregen...
Op zich geen probleem... Echter... de boekhouder begint nu te zeuren dat ik het voor 12u vandaag moet hebben behandeld... alles!![]()
Ik weet wel waarom, maar het is niet bepaald redelijk....![]()
Zijn assistente heeft weer eens tig dagen uit haar neus zitten vreten en registreert op het laatste moment alle facturen, waardoor ik nu hard moet werken...![]()
Pokkewijf... [afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon alles goedkeuren en haar de schuld geven.
veertien punt GIV
Hmm, ja, inderdaad...quote:
Ah, mijn collega bedoel je, die alweer ziek isquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]!
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Frutseltje~!!!!!
heb ik het een beetje goed gemaakt?!
Achja...quote:
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Ochja..
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
Ziek.. hm.
Overal is een uitzondering voor, uiteraard.quote:
ik was ook bijna ziek geblevenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
Ziek.. hm.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik was ook bijna ziek gebleven
was bijiiijjnnaaa overgehaald
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]! door wie?!
. Ziek zijn, daar is niets aan.
Hmmm, gewoon iemand die lief voor je wou zijn...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Gister zat er iemand te pushen dat ik eigenlijk best ziek was en goed verzorgd moest worden![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:35 schreef crossover het volgende:
Morge!!!!!!! koffieeeeeee
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah, mijn collega bedoel je, die alweer ziek is
en waardoor ik al een dikke halve dag achterloop met werk
Dan kan je lekker in je nieuwe huisje verzorgd worden bedoel je?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben niet ziek hoor Joolz. Zou wel willen.
Die vraag rijst bij mij op. Dus, vertel vertel!quote:
Handschoenen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef crossover het volgende:
Ik ga even wat aantrekken, begin het koud te krijgen zo
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmmm, gewoon iemand die lief voor je wou zijn...
Planning bij een soort van Reisorganisatie...quote:
ieks! We hebben een naaktfokker!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef crossover het volgende:
Beidenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Dan kan je lekker in je nieuwe huisje verzorgd worden bedoel je?!
Of is het puur en alleen om je werk te ontzien...
PICS!!quote:
Ah, oke, veel geregel dus!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Planning bij een soort van Reisorganisatie...
Passagiertjes, Reizen, Bussen, Chauffeurtjes regelen en alle administratieve rotzooi die erbij komt![]()
Van reclame tot aan factuurtje![]()
![]()
Verschilt eigenlijk per week... maar in je eentje is het eigenlijk niet te doen, al moest ik dat vorig jaar een kleine vijf maand welquote:
Schaam je!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verschilt eigenlijk per week... maar in je eentje is het eigenlijk niet te doen, al moest ik dat vorig jaar een kleine vijf maand wel![]()
Maandags + Dinsdags zijn vaak de drukste dagen, daarna gaat het wel![]()
Maar ja, als dan je collega 'weer' ziek is...
En hey, ziek is ziek hoor... maar ja, mevrouw heeft half jaar terug aangegeven dat ze 'wat vaker op maandag vrij moet hebben, vanwege oppasproblemen met de kleine" En wij hadden gevraagd of dat wel opgelost kon worden omdat maandag echt een rukdag is om alleen te zijn. En sindsdien is ze al vijf of zes keer ziek geweest op maandag
Zou best kunnen hoor, maar sinds dat gesprek denk ik misschien te snel verkeerd
Hehe, zit je in je blote kont achter de pc ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef crossover het volgende:
Tja, dan weet je het zelf al, bad call!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was ook lief voor haar geweest![]()
Maar ja, plicht roept.. al was het erg verleidelijk
Onderweg naar huis had ik al spijt
Hehe, dat was optie c.quote:
Nee, niet nodig eigenlijk...quote:
Eerst zien! Dan geloven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
En vanaf zondag 30 graden zomerweer
tis en blijft een vrouw hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Schaam je!om zo over een vrouw met kind te denken die vantevoren heeft aangegeven dat ze eigenlijk niet op maandag wil werken vanwege een oppas om te denken dat ze niet echt ziek is als ze voor de zesde keer niet op komt dagen op maandag.
foei
* zet de oogkleppen weer afquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:04 schreef crossover het volgende:
Nee er is niemand thuis dus ik had ook geen zin om iets aan te trekkenEen boxer leek me dus wel genoeg.
Maar ik ben weer toonbaar
Jij mag wel kijken hoorquote:
Is dat de neerslag??quote:
Zulke collega's zou je echt kunnen afschieten....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verschilt eigenlijk per week... maar in je eentje is het eigenlijk niet te doen, al moest ik dat vorig jaar een kleine vijf maand wel![]()
Maandags + Dinsdags zijn vaak de drukste dagen, daarna gaat het wel![]()
Maar ja, als dan je collega 'weer' ziek is...
En hey, ziek is ziek hoor... maar ja, mevrouw heeft half jaar terug aangegeven dat ze 'wat vaker op maandag vrij moet hebben, vanwege oppasproblemen met de kleine" En wij hadden gevraagd of dat wel opgelost kon worden omdat maandag echt een rukdag is om alleen te zijn. En sindsdien is ze al vijf of zes keer ziek geweest op maandag
Zou best kunnen hoor, maar sinds dat gesprek denk ik misschien te snel verkeerd
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
En vanaf zondag 30 graden zomerweer
Nee, ik ben vandaag de hele dag in de stad te vinden dus ik hoop dat het droog blijft. Maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Helaas niet
anders hadden we vet weer zeg![]()
![]()
![]()
Niemand zal hem missen; hij rijdt immers altijd achteraan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
De heer C. Albers is op non-actief gesteld door Renstal Spyker. Gniffel.
Mjah, alleen ik en mijn andere collega weten van die 'opmerking' af van die oppasproblemen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Zulke collega's zou je echt kunnen afschieten.... [afbeelding]
Ik neem aan dat haar 'maandag-ziekdag' bij meerdere mensen opvalt en dat daar wel iets aan te doen is...
En uiteraard denk je niet te snel verkeerd...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hetgeen mij toch wel verbouwereerd achterlaat. Die sponsoren zijn toch redelijk welvarend.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:07 schreef OA het volgende:
Niemand zal hem missen; hij rijdt immers altijd achteraan...![]()
Hij is trouwens niet op non-actief gesteld door zijn 'rijderskunsten', maar door een financieel geschil...![]()
Werk, vanavond IKEA.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:09 schreef crossover het volgende:
Gaat er nog iemand iets leuks doen vandaag? Of moet de rest hier gewoon werken..
Waarom dat nou weer? Hij ging toch wereldkampioen worden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
De heer C. Albers is op non-actief gesteld door Renstal Spyker. Gniffel.
Leuk lijkt me dat, je huis inrichtenquote:
Ja, maar het heeft niet zozeer te maken met het niet kunnen betalen van het sponsorgeld...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hetgeen mij toch wel verbouwereerd achterlaat. Die sponsoren zijn toch redelijk welvarend.
Maarja, .. Ik ben bevooroordeeld.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom dat nou weer? Hij ging toch wereldkampioen worden?![]()
Uit ervaring: na een tijdje gaat het vervelen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Leuk lijkt me dat, je huis inrichten![]()
![]()
Is Lodewijk zijn ex manager inmiddels? Ik heb het niet zo goed gevolgd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:11 schreef OA het volgende:
Ja, maar het heeft niet zozeer te maken met het niet kunnen betalen van het sponsorgeld...![]()
Het gaat over afspraken die zijn gemaakt door de ex-manager van Albers en daar is niet iedereen het mee eens...
Best knullig dat je om zoeen reden uit de wagen wordt geschopt...![]()
Als slangenbezweerder misschienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:10 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Hij ging toch wereldkampioen worden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |