En zo hoort hetquote:Op maandag 9 juli 2007 22:01 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dat ik gewoon een keer een topic in POL geopend moet hebben...
Nadat het EMC gebombardeerd is, wordt zijn hoofd op een stok door Rotterdam gedragen.quote:Ik vind dr. j.j. (Hans) Duvekot (Erasmus MC) zeker geen nerd. En al helemaal geen homo. Eigenlijk heel normaal.
Nee, maar srsly. Ik lurk best vaak in POL. Ik heb er alleen weinig toe te voegen omdat iedereen alles altijd al gezegd heeft. Of tenminste mijn mening.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef Sidekick het volgende:
Het POL-ONZ integratie project was een paar jaar geleden. En uiteindelijk kwam er een huwelijk tussen Silmarwen en Knut uit voort.
Laten we dat debacle niet weer herhalen.
Ook dat nog! Excuus!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:06 schreef PJORourke het volgende:
Betere TT kon er niet van af?
Wat min van je, Chowi.quote:
Als je maar niet gaat slaan.quote:
Verdorie, die Islamamitische ex van je heeft te veel indruk op je gemaakt. Zo wordt het natuurlijk nooit wat tussen ons.quote:
Wat moet ik dan, met de striemen nog op mijn rug?!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Verdorie, die Islamamitische ex van je heeft te veel indruk op je gemaakt. Zo wordt het natuurlijk nooit wat tussen ons.![]()
Dus?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:22 schreef Monidique het volgende:
De oorlogen in Irak en Afghanistan kosten Amerika een driehonderd miljoen dollar per dag.
Hoe vulgair, eigenlijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:22 schreef Monidique het volgende:
De oorlogen in Irak en Afghanistan kosten Amerika een driehonderd miljoen dollar per dag.
maar wat brengen ze op?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:22 schreef Monidique het volgende:
De Nederlanders hebben tenminste gratis softijs.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:22 schreef Monidique het volgende:
Heroine legaliseren en Afghanistan is een heel interessante handelspartner.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:25 schreef Napalm het volgende:
en wat kost het niet voeren?
Buiten Pol blijven. Of ik geef Murat een belletjequote:Op maandag 9 juli 2007 22:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, met de striemen nog op mijn rug?!
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heroine legaliseren en Afghanistan is een heel interessante handelspartner.
Zonder beeldmateriaal geloven we niets van dat talent.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:27 schreef Napalm het volgende:
het meisje in de sportschool was trouwens weer![]()
.
Zoveel talent en het er dan nog steeds bijna uit laten hangen. We merkten het heus wel op hoor; dat valt niet te verstoppen.
ik denk dat het zou opvallen als ik stiekem mn spiegelreflex haar kant op mik. Dan krijg je weer van die zinnen als "is dat een camera in je broek of ben je blij me te zien?"quote:Op maandag 9 juli 2007 22:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zonder beeldmateriaal geloven we niets van dat talent.
Wie, de wapenhandelaren, de drugsbaronnen?quote:
Driehonderd miljoen minder.quote:en wat kost het niet voeren?
Dat zou de VVD wel willen, het defensiebudget van Bush bepalen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dus is de VVD een fascistische partij.
de oorlogenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wie, de wapenhandelaren, de drugsbaronnen?
want?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:48 schreef Monidique het volgende:
Driehonderd miljoen minder.
Dus?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wie, de wapenhandelaren, de drugsbaronnen?
Wat de overheid dan weer aan andere ongein zou uitgeven.quote:[..]
Driehonderd miljoen minder.
Zeer vulgair als je bedenkt dat terwijl de oorlog in Afghanistan nog logisch was, enigzins, de oorlog in Irak gewoon een keuze was. Dick Cheney koos voor oorlog, zonder te zijn geprovoceerd, grotendeels om olie, en nu betaalt het hele land honderden miljoenen dollars per dag en zijn er al vele duizenden Amerikanen gedood. En een half miljoen Irakezen. En kweekt het terrorisme. En... nou ja, etcetera...quote:
Nou?quote:
Want je geeft het niet uit.quote:want?
Ja, dat zal er ook wel bij zijn. Denk dat ze wel een paar honderd miljoen dollar minder hadden hoeven te besteden aan het leger als ze Irak niet hadden bezet.quote:Misschien kost niets doen ook geld; onze marine kost ook vele euri`s als ze aan de kade liggen.
Dus is de VVD een fascistische partij.quote:
Ja. Wat ook zal zorgen voor miljoenen slachtoffers.quote:Wat de overheid dan weer aan andere ongein zou uitgeven.
ik vraag het jou.quote:
Dat is maar de vraag. Zie het marine voorbeeld.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:53 schreef Monidique het volgende:
Want je geeft het niet uit.
een paar honderd miljoen per jaar, dag , minuut?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:53 schreef Monidique het volgende:
Ja, dat zal er ook wel bij zijn. Denk dat ze wel een paar honderd miljoen dollar minder hadden hoeven te besteden aan het leger als ze Irak niet hadden bezet.
O, ik weet het niet. Waarschijnlijk besparen ze zelfs geld nu. Veertien punt gif, Napalm.quote:
Dat is niet de vraag, zie wat ik eronder schreef.quote:Dat is maar de vraag. Zie het marine voorbeeld.
Per jaar sowieso wel, hè. Per dag, ik denk het wel. Per minuut, ja, veertien punt gif, Napalm.quote:een paar honderd miljoen per jaar, dag , minuut?
bron miljoenen?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:54 schreef Monidique het volgende:
Ja. Wat ook zal zorgen voor miljoenen slachtoffers.
Probeert af te maken? Probeert uit te stellen zodat een andere president de boel mag opruimen, bedoel je.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:56 schreef Fastmatti het volgende:
Ach, ik was het niet eens met de inval in Irak. Maar ik vind het wel goed dat Bush zijn karwei in ieder geval probeert af te maken. Ondanks de politieke tegenslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |