En zo hoort hetquote:Op maandag 9 juli 2007 22:01 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dat ik gewoon een keer een topic in POL geopend moet hebben...
Nadat het EMC gebombardeerd is, wordt zijn hoofd op een stok door Rotterdam gedragen.quote:Ik vind dr. j.j. (Hans) Duvekot (Erasmus MC) zeker geen nerd. En al helemaal geen homo. Eigenlijk heel normaal.
Nee, maar srsly. Ik lurk best vaak in POL. Ik heb er alleen weinig toe te voegen omdat iedereen alles altijd al gezegd heeft. Of tenminste mijn mening.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef Sidekick het volgende:
Het POL-ONZ integratie project was een paar jaar geleden. En uiteindelijk kwam er een huwelijk tussen Silmarwen en Knut uit voort.
Laten we dat debacle niet weer herhalen.
Ook dat nog! Excuus!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:06 schreef PJORourke het volgende:
Betere TT kon er niet van af?
Wat min van je, Chowi.quote:
Als je maar niet gaat slaan.quote:
Verdorie, die Islamamitische ex van je heeft te veel indruk op je gemaakt. Zo wordt het natuurlijk nooit wat tussen ons.quote:
Wat moet ik dan, met de striemen nog op mijn rug?!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Verdorie, die Islamamitische ex van je heeft te veel indruk op je gemaakt. Zo wordt het natuurlijk nooit wat tussen ons.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |