Jij boftquote:Op maandag 9 juli 2007 19:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, in plaats van rijstepap te maken eet ik nu rijst met curryMn huisgenootje heeft een gast maar had voor 3 gekookt
Curry is Engels, via India hèquote:Op maandag 9 juli 2007 19:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mis de link even..... hebben ze in Engeland zulke goeie curry?
Dat is lang geledenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:28 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik maar Natural Born Killers ga kijken vanavond.
Wordt wel gezellig hier zegquote:
Mwoah, geen behoeftequote:Op zondag 8 juli 2007 23:15 schreef LadyBlack het volgende:
Misschien moeten de dames van de AKQ-SC een Spanjaard-rescue-team maken
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef Nesle het volgende:
Ik zit serieus na te denken LB. Ik vind dit echt zo ontzettend bagger
En hij is trouwens flink de lul als ik daar weg ga, want dan vertrekt mijn zus ook sowieso. Dit jaar zijn er al 2 mensen vertrokken omdat je er gewoon hard moet werken en tegen kritiek moet kunnen. Nu kan ik dit goed, ALS HET TERECHT IS.En ik ben ook een van de betere werknemers, tenminste dat zegt mijn kokkinbazin, omdat ik er al langer werk dus ook meer weet.
Maar waarom hij dan weer zoiets moet doen
![]()
Maar ik ga overmorgen praten met de kokkin, vragen aan haar of ze problemen met me had.
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH![]()
Soempiequote:Op maandag 9 juli 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
wat zal ik zeggen....
gister op het strand gelegen, ingesmeerd met factor 30..ben nog spierwit daardoor![]()
maaaarrr, wel mn voetzolen vergeten in te smeren, dus lopen gaat niet soepel meerben dus maar hier even gaan zitten.
hmm en even checken of mn cijfers er al zijn en hoeveel geld ik nog heb.
hoe is het hier???
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:19 schreef Soempie het volgende:
had je mn smsje over die twee italianen nog gekregen?
vrijdag tot diep in de nacht uit geweest met ze.
Was echt supertof, heel gaaf in Barcalona. Alle vier zo gelachen. Op een gegeven ogenblik ging een tentje dicht, we waren de laatsten daar, rolluiken al ver naar beneden en toen aangeschoten limbodansend eronderdoor.![]()
* Staat klaarquote:Op maandag 9 juli 2007 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jee...toch waar we bang voor waren
Snel..team...saddle up!
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
oke dat is écht te erg
ik ben vanmiddag gebeld door DvhN over stagewoensdagmiddag mag ik op gesprek komen. 30 juli is er een soort bijeenkomst met de redacteur geloof ik, maar dan ben ik er niet
maar dat was niet zo'n ramp gaan we even kijken wanneer ik wel kan
ik ben blij
Ziet goed uitquote:Op maandag 9 juli 2007 17:56 schreef Nesle het volgende:
joew
tast toe:
[afbeelding]
deze heb ik net voor mijn jarige mama gemaakt
quote:
Juistquote:Op maandag 9 juli 2007 19:41 schreef wyccie het volgende:
De curries in Engeland zijn de Chinees/shoarma in Nederland.
Dat is niet zo gek natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 19:46 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, da's waar natuurlijk.... ik denk altijd meer aan India
Ik vraag me af waar wat vandaan komt? Ik heb ze vorige keer al uit de wiki gesloopt..quote:Op maandag 9 juli 2007 19:47 schreef B.ertha het volgende:
Oja, Etc enzo, als de letters ooit niet kloppen, is dat omdat <pre> voor en na de tekst moet staan. Als dat weg is, ff terugdoen dus
Spanjaarden zijn niet zo geweldigquote:
Dat heeft SF er toen ingezet, zodat we niet steeds eerst op bewerken hoeven te drukken. Het blijft dan staan zoals je het invoert, dus kun je rechtstreeks kopiëren. Er komt dan ook een soort tabelletje omheen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar wat vandaan komt? Ik heb ze vorige keer al uit de wiki gesloopt..
Ach gossiequote:Op maandag 9 juli 2007 19:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo'n lange lijst en ik sta er niet bij![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn niet zo geweldig
We hebben op het werk trouwens een ansichtkaartje gekregen van een collega (vrouw) met allemaal van die naakte spierbonken eropOm ons jaloers te maken ofzo
jahquote:Op maandag 9 juli 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach gossie
Yuri![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
Yuri
![]()
![]()
Zo beter?
Ik zei dus zo: "Vind ze allemaal helemaal niet mooi, alleen deze gaat wel" (minst gespierde). Zegt mn baas: "Ja, die met het grootste 'apparaat' natuurlijkquote:
Nou, eigenlijk nietquote:Op maandag 9 juli 2007 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hehehe, dat had je natúúrlijk nog niet gezien
Uitstekendquote:Op maandag 9 juli 2007 19:57 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader plaatst hier een belangrijke mededeling: *
Te Volgen Pap![]()
![]()
Speaking of which, wij hadden vandaag bitterkoekjesbavaroisquote:Op maandag 9 juli 2007 19:57 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader plaatst hier een belangrijke mededeling: *
Te Volgen Pap![]()
![]()
Of anabolen. Daar krimpt het zaakje vanquote:Op maandag 9 juli 2007 19:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk nietMaar bij nadere inspectie (
) bleek dat al die mannen nogal korte staartjes hadden. Gewoon pure compensatiedrang, dat trainen
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Speaking of which, wij hadden vandaag bitterkoekjesbavarois
Hihihi dat lijkt me een interessant onderzoekje: ik ga es sneaky opletten op de sportschoolquote:Op maandag 9 juli 2007 19:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk nietMaar bij nadere inspectie (
) bleek dat al die mannen nogal korte staartjes hadden. Gewoon pure compensatiedrang, dat trainen
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of anabolen. Daar krimpt het zaakje van![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of anabolen. Daar krimpt het zaakje van![]()
Was op het concertquote:Op maandag 9 juli 2007 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, nek aan nek race B.ertha!! Jij was natuurlijk ook Bryan Adamsfan![]()
jawel, jij krijgt dan het punt, als niemand het weetquote:Op maandag 9 juli 2007 20:05 schreef LadyBlack het volgende:
Sja.... ik heb die laatste toch ook niet goed...... dus t maakt weinig uit
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Speaking of which, wij hadden vandaag bitterkoekjesbavarois
En ik zat er aan te denken om over een maand of 2/3 maar eens een fitnessabbo'tje te nemenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hihihi dat lijkt me een interessant onderzoekje: ik ga es sneaky opletten op de sportschool
Maar jij bent vast niet van plan een macho-bodybuilder-whatever te worden^^quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En ik zat er aan te denken om over een maand of 2/3 maar eens een fitnessabbo'tje te nemen![]()
![]()
Maar hoe moet ik het dan compenseren?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar jij bent vast niet van plan een macho-bodybuilder-whatever te worden^^
Overal op Fok! maar niet in dit topicquote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
*paf*
Waar o waar is Jojoortje gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |