Maar die twee hartjes gingen symbolisch uit elkaar. Snap dat dan!quote:Op maandag 9 juli 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
"Alleen een ketting".... een ketting met twee hartjes. En Amanda kreeg een staafje.
Twee hartjes, voor een ex waar hij naar eigen zeggen nog verliefd op was toen hij het huis in ging. Charming, innit?![]()
quote:
Doe maar....quote:Op maandag 9 juli 2007 17:02 schreef 2live het volgende:
wil je dat ik para wordt, want ik breek de boel af
normaal wel maar nu even nietquote:
Zo heeft Jaap twee vliegen in één klapquote:Op maandag 9 juli 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Lieke zou het 'kut' vinden als Nadia in Huubs armen werd gedreven om de relatie met Dennis kapot te maken. Dat is een idee van Jaap.
Met zo'n iemand durf je toch nooit een discussie aan te gaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
Wat is Brian een vieze, manipulerende eikel. Bah. Wil je dat ik para word? Met andere woorden: nu je bek houden, anders heb ik een black out en sta ik niet meer voor mezelf in.
Juist. Gewoon dreigen met geweld eigenlijk, alleen net iets anders verpakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
Wat is Brian een vieze, manipulerende eikel. Bah. Wil je dat ik para word? Met andere woorden: nu je bek houden, anders heb ik een black out en sta ik niet meer voor mezelf in.
Ze gaat FF lekker dansen met Nixie..quote:Op maandag 9 juli 2007 17:06 schreef ericahysterica het volgende:
zou dellie nu naar hem toegaan?
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat een del is die Amanda geworden zeg , in het begin had ik nog respect voor haar maar nu mag ze van mij echt achter de ramen. Ik weet dat ik het laat in zie maarja
en dan zeker je vriendin geen gebroken hartje gevenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef 2live het volgende:
Ik zie hier wel een leermomentje voor alle mannelijke Fokkers; NOOOOOIIIIIITTTTT je vriendin en je ex hetzelfde cadeau geven, en anders erover liegen!![]()
Geeft niks hoor, verstand komt met de jarenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat een del is die Amanda geworden zeg , in het begin had ik nog respect voor haar maar nu mag ze van mij echt achter de ramen. Ik weet dat ik het laat in zie maarja
en geef in ieder geval geen hartje aan je ex, vrij normaal dat dat niet goed opgevat gaat worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef 2live het volgende:
Ik zie hier wel een leermomentje voor alle mannelijke Fokkers; NOOOOOIIIIIITTTTT je vriendin en je ex hetzelfde cadeau geven, en anders erover liegen!![]()
een hele stripquote:Op maandag 9 juli 2007 17:06 schreef petraa het volgende:
Hij doet zijn best om naar achteren geroepen te worden. Hij laat zien hoe zijn handen trillen. Hij heeft weer pammetjes nodig.
Ik geef ze altijd samen 1 kadootje en laat ze dan in de modderbak vechtenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef 2live het volgende:
gek genoeg krijg ik nu eiindelijk een beetje respect voor haar nu ze rat wat tegengas geeft en voet bij stuk houdtquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nooit liegen, in je relatie.... Als een ander er problemen mee heeft, is dat zijn of haar probleem.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef 2live het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:09 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
en geef in ieder geval geen hartje aan je ex, vrij normaal dat dat niet goed opgevat gaat worden.
(en laat het pakje voor de zekerheid goed verzegelen met een tijdbommetje erop, zodat je huidige relatie er niet met haar nieuwsgierige fikjes ongestraft aan kan komen)
Ik heb het idee dat Amanda wel goed kan steggelen en zeuren, maar een echt inhoudelijke ruzie maken: ho maar. Dan bindt ze al snel in, in de hoop dat de boel niet escaleert. Of dat escaleren een verbroken relatie of een gebroken neus inhoudt, laat ik in het midden.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:08 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ze voelt zich kut erover maar ze gaat toch weer vrolijk doen met andere? Als ze echt zich kut voelde zat ze nu stil in een hoekje of ging ze janken. Conclusie: Amanda wil gewoon ruzie en probeert daar iets goeds voor te vinden. In opdracht van achter? mm nee denk ik.
tjeeez...echt NOOIT????quote:Op maandag 9 juli 2007 17:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nooit liegen, in je relatie.... Als een ander er problemen mee heeft, is dat zijn of haar probleem.
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd samen 1 kadootje en laat ze dan in de modderbak vechten
Als hij ook maar enigszins zou denken dat hij een kans bij haar maakt, zou hij ongetwijfeld een stap wagenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:12 schreef jacqjacq het volgende:
toch heb ik het idee dat jaap het wel even wil gaan wagen richting nadia, hij is duidelijk van haar gecharmeerd, en dan heeft nadia hem ook nog egzegd dat hij een mooie kop heeft en alleen een beetje moet afvallen. kan me voorstellen dat jaap hoop koestert
Nooit is ook weer zo....definitief. Maar zeker niet om dit soort dingen. Als B erachter komt dat A het kadootje voor Tamara stiekem heeft opengemaakt, lijkt mij dat de rapen gaar zijn.quote:
daar kan ze dan toch nog een dagje mee optrekken totdat nada vertrektquote:Op maandag 9 juli 2007 17:14 schreef cobain94 het volgende:
Amand heeft een uitlaatklepje gevonden in nadia...(wat liiief)
in deze situatie willen we dit ookquote:Op maandag 9 juli 2007 17:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nooit is ook weer zo....definitief. Maar zeker niet om dit soort dingen. Als B erachter komt dat A het kadootje voor Tamara stiekem heeft opengemaakt, lijkt mij dat de rapen gaar zijn.
nou Nadia gaat echt niet weg hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 17:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
daar kan ze dan toch nog een dagje mee optrekken totdat nada vertrekt![]()
Slikken is een van de betere kwaliteiten van Amanda...quote:Op maandag 9 juli 2007 17:18 schreef jacqjacq het volgende:
oh, waarom ARTICULEERT amanda niet eens een beetje beter, de helft van haar zinnen versta ik niet omdat ze de helft van haar tekst inslikt en ze praat heel erg snel en zonder komma's en punten.
Het was nog net niet zo dat Brian erom smeekte - hij wou het wel erg graag.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio verteld Huub en Lieke dat Brian pogingen heeft gedaan met Japio te bonden.
jaap wil alleen maar dekken vanwege de dekkingquote:Op maandag 9 juli 2007 17:23 schreef scanman01 het volgende:
Jaap ziet het wel zitten om met Nadia naar bed te gaan, maar hij ziet het somber in dat het lukt. Cora is blijkbaar echt al helemaal vergeten..... Het begint er echt op te lijken dat die relatie volkomen nep was.
Zij kende Huub al langer dan een maand hè. Daar komt bij dat Nadia heeft toegegeven dat het niet echt klikt met Dennis, alleen seksueel wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
Lieke veroordeelt Nada dat ze binnen een week met Dennix ligt te neuken.
De heilige Maagd Maria spreekt, scheinheilige trut.
Dat weet ik niet zeker. Vanmiddag was hij in 'n gesprek met Huub best eerlijk. In de villa laat hij Cora helemaal los. Hij is zelfs bang (sluit niet uit) dat ze nog een nieuwe poging zal wagen om af te persen. Maar na de villa wil hij meteen naar Cora.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:23 schreef scanman01 het volgende:
Jaap ziet het wel zitten om met Nadia naar bed te gaan, maar hij ziet het somber in dat het lukt. Cora is blijkbaar echt al helemaal vergeten..... Het begint er echt op te lijken dat die relatie volkomen nep was.
sorry hoo maar ik vind de 'relatie'' van nadia-nix toch wel even anders dan lieke-huub.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
Lieke kon niet eens wachten tot na werktijd in het begin met huub..Dat kwam pas hoerig over.. Ingehuurd om te neuken met huub..quote:Op maandag 9 juli 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
nee dat maakte ik er juist niet uit op.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:23 schreef scanman01 het volgende:
Jaap wil echt het liefst met Huub verder, maar hij ziet Lieke niet zitten.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio verteld Huub en Lieke dat Brian pogingen heeft gedaan met Japio te bonden.
Tuurlijk Scan, ik zeg al niks meer.quote:
Hij zegt zo vaak tegen anderen dat hij Lieke niet mag, dat ik de indruk krijg dat hij dat meent.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap wil echt het liefst met Huub verder, maar hij ziet Lieke niet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |