Jop.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:44 schreef blomst het volgende:
Heeft Tamara een brief geschreven??
En gaan ze fluisterend verderquote:Op maandag 9 juli 2007 16:46 schreef cobain94 het volgende:
Dit gaat wel weer duren tot een uur of elf vanavond, en daarna duiken ze de koffer weer in..
Kom ik even op tijdquote:Op maandag 9 juli 2007 16:48 schreef 2live het volgende:
wat een heerlijke langdradige ruzie weer..
Nee een soort van swardquote:Op maandag 9 juli 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
Brian is ergggggg dom nu, je zei maandag niet, dan mag morgen toch wel pffffff is hij ook BLONT
Hij gaat er vanuit dat amanda het toch binnen een dag weer vergeten is...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
Brian is ergggggg dom nu, je zei maandag niet, dan mag morgen toch wel pffffff is hij ook BLONT
Neequote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef 2live het volgende:
Gaat Brian zwichten voor dit dreigement?
Ja, eens kijken hoe principieel hij nu nog is.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:48 schreef blomst het volgende:
Brian kan het niet uitmaken met Amanda ivm dekking
Nee die was vannacht...althans...een poging ertoequote:Op maandag 9 juli 2007 16:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Of net te vroeg, want dit is een hh van van de week.
hoeft hij niet, want ze kan toch niet zonder sex dus een loos dreigement van amandaquote:
dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 9 juli 2007 16:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee die was vannacht...althans...een poging ertoe![]()
ja vervelendquote:Op maandag 9 juli 2007 16:48 schreef blomst het volgende:
Brian kan het niet uitmaken met Amanda ivm dekking
De stelling van de dagquote:Op maandag 9 juli 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Beter een relatie die niet werkt, dan geen relatie....?
Als dit over de sexpartij tussen Dennix en Nadia gaat, dan heb je een goeie slapstick gemistquote:
We hebben Netty nog!!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:53 schreef cobain94 het volgende:
De ketting komt weer aan bod... Tamara heeft de streams niet gezien dus dat amanda het kadootje open heeft gemaakt...Jammer jammer jammer..
Zo gaat het meestal met de ruzie's tussen die twee. Je kijkt er een kwartier naar en je bent totaal kwijt waar het over gaat. Amanda denkt volgens mij dat ruzie erbij hoort.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:53 schreef burtbeej het volgende:
Amanda heeft totaal geen punt.
ook niet een beetje? Je ex hetzelfde cadeau geven als je vriendin......oh nee twee hartjes voor je ex en een staafje voor je vriendin.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:53 schreef burtbeej het volgende:
Amanda heeft totaal geen punt.
Volgens mij is dat amanda's levensmotto inderdaad.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Beter een relatie die niet werkt, dan geen relatie....?
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dit over de sexpartij tussen Dennix en Nadia gaat, dan heb je een goeie slapstick gemist
slapstick..... slappe stok
![]()
Du moment mijn vriend op zo'n toontje tegen mij gaat praten heeft ie een hele zware, brutale dobber aan me.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:54 schreef ericahysterica het volgende:
Rat : je hoeft niet zo brutaal te doen hoor, Mannie doe niet zo brutaal![]()
ze is nooit langer als een paar dagen zonder geweest, dus daar kun je gerust van uit gaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat amanda's levensmotto inderdaad.
ja heel denigrerend allemaal bahquote:Op maandag 9 juli 2007 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Du moment mijn vriend op zo'n toontje tegen mij gaat praten heeft ie een hele zware, brutale dobber aan me.
Tamara gaat dezelfde dag weer weg, en zij zit 24 uur per dag op zijn lip.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:55 schreef 2live het volgende:
[..]
ook niet een beetje? Je ex hetzelfde cadeau geven als je vriendin......oh nee twee hartjes voor je ex en een staafje voor je vriendin.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ahaaaa, Tamara had allerlei pakjes van Netty en andere vrienden die ze mee moest nemen naar de villa. (lees : stiekeme spelinfo verstopt tussen het pakpapier)
Daar zijn we mooi klaar meequote:Op maandag 9 juli 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die vergelijking heb ik inmiddels ook gemaakt na ruime observatie![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms kan ik me voorstellen dat ze altijd geslagen wordt door haar "relaties"
ik wil nu ook slaanquote:Op maandag 9 juli 2007 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms kan ik me voorstellen dat ze altijd geslagen wordt door haar "relaties"
ik stel voor dat ze met Carlos extra gaat trainen voor haar biceps en tricepsquote:Op maandag 9 juli 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, moeten we steeds tegen Nadia met het zere armpje aankijken![]()
Dat is natuurlijk ook een enorme rattenstreek van die gozer. Pappen en nathouden en ondertussen je eigen plan trekken.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb haar afgezegd om haar alsnog later deze week uit te nodigen"
Nee, veel erger!quote:
Hij heeft ookal 100x gezegt dat hij het maar een dommel snol vindt.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
B: Ik ga 6 jaar vriendschap niet opgeven voor niets. Wat stelt die relatie van hem met Amanda dan voor ??? Neuken voor backup ???
"Alleen een ketting".... een ketting met twee hartjes. En Amanda kreeg een staafje.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:59 schreef burtbeej het volgende:
Maar waarmee heeft Brian Amanda nou 'zoveel pijn' gedaan? Alleen een ketting kopen voor Amanda en ook voor Tamara voor haar verjaardag?
teeehehehe, wat een ongelooflijke teringratquote:Op maandag 9 juli 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb haar afgezegd om haar alsnog later deze week uit te nodigen"
Maar die twee hartjes gingen symbolisch uit elkaar. Snap dat dan!quote:Op maandag 9 juli 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
"Alleen een ketting".... een ketting met twee hartjes. En Amanda kreeg een staafje.
Twee hartjes, voor een ex waar hij naar eigen zeggen nog verliefd op was toen hij het huis in ging. Charming, innit?![]()
quote:
Doe maar....quote:Op maandag 9 juli 2007 17:02 schreef 2live het volgende:
wil je dat ik para wordt, want ik breek de boel af
normaal wel maar nu even nietquote:
Zo heeft Jaap twee vliegen in één klapquote:Op maandag 9 juli 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Lieke zou het 'kut' vinden als Nadia in Huubs armen werd gedreven om de relatie met Dennis kapot te maken. Dat is een idee van Jaap.
Met zo'n iemand durf je toch nooit een discussie aan te gaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
Wat is Brian een vieze, manipulerende eikel. Bah. Wil je dat ik para word? Met andere woorden: nu je bek houden, anders heb ik een black out en sta ik niet meer voor mezelf in.
Juist. Gewoon dreigen met geweld eigenlijk, alleen net iets anders verpakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
Wat is Brian een vieze, manipulerende eikel. Bah. Wil je dat ik para word? Met andere woorden: nu je bek houden, anders heb ik een black out en sta ik niet meer voor mezelf in.
Ze gaat FF lekker dansen met Nixie..quote:Op maandag 9 juli 2007 17:06 schreef ericahysterica het volgende:
zou dellie nu naar hem toegaan?
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat een del is die Amanda geworden zeg , in het begin had ik nog respect voor haar maar nu mag ze van mij echt achter de ramen. Ik weet dat ik het laat in zie maarja
en dan zeker je vriendin geen gebroken hartje gevenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef 2live het volgende:
Ik zie hier wel een leermomentje voor alle mannelijke Fokkers; NOOOOOIIIIIITTTTT je vriendin en je ex hetzelfde cadeau geven, en anders erover liegen!![]()
Geeft niks hoor, verstand komt met de jarenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat een del is die Amanda geworden zeg , in het begin had ik nog respect voor haar maar nu mag ze van mij echt achter de ramen. Ik weet dat ik het laat in zie maarja
en geef in ieder geval geen hartje aan je ex, vrij normaal dat dat niet goed opgevat gaat worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef 2live het volgende:
Ik zie hier wel een leermomentje voor alle mannelijke Fokkers; NOOOOOIIIIIITTTTT je vriendin en je ex hetzelfde cadeau geven, en anders erover liegen!![]()
een hele stripquote:Op maandag 9 juli 2007 17:06 schreef petraa het volgende:
Hij doet zijn best om naar achteren geroepen te worden. Hij laat zien hoe zijn handen trillen. Hij heeft weer pammetjes nodig.
Ik geef ze altijd samen 1 kadootje en laat ze dan in de modderbak vechtenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef 2live het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |