Maar die twee hartjes gingen symbolisch uit elkaar. Snap dat dan!quote:Op maandag 9 juli 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
"Alleen een ketting".... een ketting met twee hartjes. En Amanda kreeg een staafje.
Twee hartjes, voor een ex waar hij naar eigen zeggen nog verliefd op was toen hij het huis in ging. Charming, innit?![]()
quote:
Doe maar....quote:Op maandag 9 juli 2007 17:02 schreef 2live het volgende:
wil je dat ik para wordt, want ik breek de boel af
normaal wel maar nu even nietquote:
Zo heeft Jaap twee vliegen in één klapquote:Op maandag 9 juli 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Lieke zou het 'kut' vinden als Nadia in Huubs armen werd gedreven om de relatie met Dennis kapot te maken. Dat is een idee van Jaap.
Met zo'n iemand durf je toch nooit een discussie aan te gaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
Wat is Brian een vieze, manipulerende eikel. Bah. Wil je dat ik para word? Met andere woorden: nu je bek houden, anders heb ik een black out en sta ik niet meer voor mezelf in.
Juist. Gewoon dreigen met geweld eigenlijk, alleen net iets anders verpakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
Wat is Brian een vieze, manipulerende eikel. Bah. Wil je dat ik para word? Met andere woorden: nu je bek houden, anders heb ik een black out en sta ik niet meer voor mezelf in.
Ze gaat FF lekker dansen met Nixie..quote:Op maandag 9 juli 2007 17:06 schreef ericahysterica het volgende:
zou dellie nu naar hem toegaan?
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat een del is die Amanda geworden zeg , in het begin had ik nog respect voor haar maar nu mag ze van mij echt achter de ramen. Ik weet dat ik het laat in zie maarja
en dan zeker je vriendin geen gebroken hartje gevenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef 2live het volgende:
Ik zie hier wel een leermomentje voor alle mannelijke Fokkers; NOOOOOIIIIIITTTTT je vriendin en je ex hetzelfde cadeau geven, en anders erover liegen!![]()
Geeft niks hoor, verstand komt met de jarenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat een del is die Amanda geworden zeg , in het begin had ik nog respect voor haar maar nu mag ze van mij echt achter de ramen. Ik weet dat ik het laat in zie maarja
en geef in ieder geval geen hartje aan je ex, vrij normaal dat dat niet goed opgevat gaat worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef 2live het volgende:
Ik zie hier wel een leermomentje voor alle mannelijke Fokkers; NOOOOOIIIIIITTTTT je vriendin en je ex hetzelfde cadeau geven, en anders erover liegen!![]()
een hele stripquote:Op maandag 9 juli 2007 17:06 schreef petraa het volgende:
Hij doet zijn best om naar achteren geroepen te worden. Hij laat zien hoe zijn handen trillen. Hij heeft weer pammetjes nodig.
Ik geef ze altijd samen 1 kadootje en laat ze dan in de modderbak vechtenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:07 schreef 2live het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |