quote:Op maandag 9 juli 2007 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms kan ik me voorstellen dat ze altijd geslagen wordt door haar "relaties"
ik wil nu ook slaanquote:Op maandag 9 juli 2007 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms kan ik me voorstellen dat ze altijd geslagen wordt door haar "relaties"
ik stel voor dat ze met Carlos extra gaat trainen voor haar biceps en tricepsquote:Op maandag 9 juli 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, moeten we steeds tegen Nadia met het zere armpje aankijken![]()
Dat is natuurlijk ook een enorme rattenstreek van die gozer. Pappen en nathouden en ondertussen je eigen plan trekken.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb haar afgezegd om haar alsnog later deze week uit te nodigen"
Nee, veel erger!quote:
Hij heeft ookal 100x gezegt dat hij het maar een dommel snol vindt.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
B: Ik ga 6 jaar vriendschap niet opgeven voor niets. Wat stelt die relatie van hem met Amanda dan voor ??? Neuken voor backup ???
"Alleen een ketting".... een ketting met twee hartjes. En Amanda kreeg een staafje.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:59 schreef burtbeej het volgende:
Maar waarmee heeft Brian Amanda nou 'zoveel pijn' gedaan? Alleen een ketting kopen voor Amanda en ook voor Tamara voor haar verjaardag?
teeehehehe, wat een ongelooflijke teringratquote:Op maandag 9 juli 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb haar afgezegd om haar alsnog later deze week uit te nodigen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |