quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk niet, maar voor Kuuk hebben ze die speciaal gemaakt, zo hard was het nodig
Ohhh, die Kuuk toch!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar voor Kuuk hebben ze die speciaal gemaakt, zo hard was het nodig
En dan is het half 3quote:
Gelukkig is er stream-tv.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunch, over 10 minuten touretappe volgen
Ja, gelukkig welquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:25 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig is er stream-tv.
Bliksem heeft een voorkeur voor UPC denk je?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
Nope, geen UPC. Wij zitten bij Casema.
Ah, 't gaat geweldig op je project Flash?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg toch de pest met je hele kutklotezooi hier
duizend keer achter elkaar dingen onvolledig aanleveren, en veel te laat, en als ik dan niet kan toveren, is het MIJN schuld? Sterf maar
Maar een beetje lappie heeft tegenwoordig honderdveertien USB-poorten, daar kan ook wel een draadjemuis in. Geen gezeik met batterijen, met instellen van ontvangstkanalen etcquote:
Dan nog heb ik liever zoeen klitje dan een touchpad hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:36 schreef Bengeltje het volgende:
alles is beter dan een touchpad, ookal is dat weer handig voorals je muis niet werkt.![]()
Ik had/heb oplaadbare batt, die gingen/gaan altijd lang mee, en instellen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar een beetje lappie heeft tegenwoordig honderdveertien USB-poorten, daar kan ook wel een draadjemuis in. Geen gezeik met batterijen, met instellen van ontvangstkanalen etc
Amuseer je Bquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:57 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga naar de film.![]()
Fijne avond verders alleneuj.
Veel plezierquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:57 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga naar de film.![]()
Fijne avond verders alleneuj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |