wat schattigquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf de stofzuigerzak niet te verwisselen, op dit moment...![]()
Soda opzuigen, daar kunnen de spinnen niet tegen, gewoon een flinke schep op de grond, opzuigen en voila, massamoord!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zippo olie aansteken en opzuigen werkt ookquote:Op maandag 9 juli 2007 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Soda opzuigen, daar kunnen de spinnen niet tegen, gewoon een flinke schep op de grond, opzuigen en voila, massamoord!![]()
Er is maar 1 nadeel, je moet een goede brandverzekering hebben?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef T42 het volgende:
[..]
zippo olie aansteken en opzuigen werkt ook![]()
Wat een goeie stofzuiger ideen, ik denk dat het wel wat wordt als het op de markt komt. Al die huisvrouwen met spin -angst...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef philana het volgende:
hmm... misschien dat het tijd wordt voor de ondekking van een spinonvriendelijke stofzuiger? met spinnengif in de zak.. of hakmesjes die het beest aan gort snijden zodra het opgezogen wordt..
Ik had die stofzuiger op haar bed gezet als ik jou wasquote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef GRAYMALKIN het volgende:
Met Stofzuiger 'enge' spin(en) opzuigen en aan laten staan met een briefje er op of ik hem uit wilde zetten en de zak leeg wilde gooien als ik wakker werd.![]()
Ik denk dat de stofzuiger dan ook verdrinkt.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:52 schreef Rutger1983 het volgende:
zuig wat water ermee op, dan verdrinken ze!
Je mag de stofzuigerzak gratis hebbenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:54 schreef AbeSapien het volgende:
Ik heb een spin als huisdieren hij loopt nu over mijn hand
![]()
Waar woon je, kom ik ze even halen, heeft mijne gratis eten
Ik heb een Telamonia dimidiataquote:Op maandag 9 juli 2007 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag de stofzuigerzak gratis hebben![]()
Maar voor vogelspinnen (en dat soort slag) ben ik dan weer niet bang.
Op school mogen die best over mijn hand heen lopen.
Gelukkig kunnen hooiwagens geen geluid produceren...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef wise het volgende:
Dan krijg je een probleem.
Kijk, die spinnen vermenigvuldigen zich in die donkere warme zak. Op een gegeven moment zit die zak zo vol met spinnen dat deze barst en zit je in de korts mogelijke keren met een invasie van spinnen. En deze zijn niet amused, omdat ze opgesloten waren.
hihi... is er geen man in de buurt die even redder in nood wil spelen en die zak voor je eruit wil halen?!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen vriendinquote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik had die stofzuiger op haar bed gezet als ik jou was
Ik gooi de stofzuiger wel in mijn moeders kast, die is er toch niet bang voor..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:06 schreef Kansjeloos22 het volgende:
[..]
hihi... is er geen man in de buurt die even redder in nood wil spelen en die zak voor je eruit wil halen?!
Soda!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gooi de stofzuiger wel in mijn moeders kast, die is er toch niet bang voor..
O ja, maar dat hebben we nietquote:
das bij zaakjequote:Op maandag 9 juli 2007 15:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er is maar 1 nadeel, je moet een goede brandverzekering hebben?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |