Ik dank u vriendelijkquote:Op zondag 2 september 2007 17:51 schreef nijnja het volgende:
dan wens ik u veel plezier, grappig dat ik hier alleen even de weg wilde vragen en nog hier hang, terwijl ik uit het vervelende deventer kom
Nou. Drukte om niets. Bierfestival was een beetje matig. Het leek er een beetje op dat de Apeldoorners eigenlijk alleen maar naar het festival kwamen om het op een ongegeneerd zuipen te zetten. Niet dat er ongeregeldheden of schreeuwlelijken waren hoor, maar ik kon weinig merken van échte bierliefhebberij.quote:Op zondag 2 september 2007 16:39 schreef Schlumberger het volgende:
FUCK FUCK HET IS BIERFESTIVAL!!! WAT DOE IK HIER NOG?!!!
*zet computer uit*
Mijn vriend heeft een seizoenskaart gekochtquote:Op zondag 2 september 2007 22:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
in dat geval...vrijdag AGOVV-RKC waalwijk !
Gezellig,bij ons om de hoekquote:Op maandag 3 september 2007 10:44 schreef DennZj het volgende:
Hier ook nog een Apeldoorner
Woon zelf in het centrum van apeldoorn (kruising Korenstraat/hoofdstraat), maar gister zelf te brak om te gaan kijken bij de festiviteiten. Was wel een gezellig (druk)sfeertje in de stad.
Weet iemand waarom rocky`s gesloten was zaterdag? En een rij bij de tempel?? Hmm ben al een tijd niet meer verder gekomen dan de Finnegans
Vorige keer was het wel leuk bier proevenquote:Op maandag 3 september 2007 00:06 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Nou. Drukte om niets. Bierfestival was een beetje matig. Het leek er een beetje op dat de Apeldoorners eigenlijk alleen maar naar het festival kwamen om het op een ongegeneerd zuipen te zetten. Niet dat er ongeregeldheden of schreeuwlelijken waren hoor, maar ik kon weinig merken van échte bierliefhebberij.
Natuurlijk waren er zoals gebruikelijk de kraampjes met daarin mannetjes die speciaalbieren verkochten, maar verder was er niets extra's op biergebied. Als je echt geïnteresseerd bent in bieren kan je beter naar een vakbeurs gaan, denk ik....
Al met al blijft het een uitstekende gelegenheid om op een goedkope manier nieuwe bieren te leren kennen, maar, daar houdt het ongeveer mee op![]()
Rocky's is overgenomen, daar komt nu een loungeding in, en de tempel zal wel weer iets georganiseerd hebben ofzo.quote:Op maandag 3 september 2007 10:44 schreef DennZj het volgende:
Hier ook nog een Apeldoorner
Woon zelf in het centrum van apeldoorn (kruising Korenstraat/hoofdstraat), maar gister zelf te brak om te gaan kijken bij de festiviteiten. Was wel een gezellig (druk)sfeertje in de stad.
Weet iemand waarom rocky`s gesloten was zaterdag? En een rij bij de tempel?? Hmm ben al een tijd niet meer verder gekomen dan de Finnegans
Het intreseert me weinig dus weet eigenlijk niet zeker.Vak C zou dat kunnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |