Dan is er ook Moonlightshoppen op de Eglantier. Eerste keer sinds een aantal jaar dat ik er weer als bezoeker heen kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef Smirnov het volgende:
Op zaterdag 1 september 2007 is de jaarlijkse Vrijetijds- en Cursusmarkt bij CODA. De Vrijetijds- en Cursusmarkt is al vele jaren een begrip in Apeldoorn: voor duizenden Apeldoorners is het de plek om u te orienteren op het brede aanbod aan nieuwe cursussen en andere vrijetijdsactiviteiten die onze gemeente rijk is.
met is prima okkidoki, laatste behandeling kastanjehof gehad, intake bij nieuwe fysio gister ging goed!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:43 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Hoi Draculettetje!!![]()
Alles goed met je?
Ja is wel gezellig, allemaal kraampjes en muziek enzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:17 schreef Smirnov het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest. Is dat nog een beetje leuk?
Even checken of ik bekende zie hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:24 schreef draculettetje het volgende:
hey unox beetje spieken bij ons in de fotoboekenwaar blijft die van jou
![]()
Klopt, hij is wat aan de stevige kant!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:07 schreef unox_worst het volgende:
Wat een dikke kat staat er in je fobo lollifant![]()
Oh lekker, dus daar hoef je niet meer (zo vaak) heen? Das wel fijn. Ik heb alleen volgens mij nooit gevraagd waar het nou precies voor was, ik weet wel dat je erg vaak naar de Kastanjehof ging, ik las op de vorige blz dat je dystrofie hebt? Wat is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met is prima okkidoki, laatste behandeling kastanjehof gehad, intake bij nieuwe fysio gister ging goed!
hoest nou met al je ten tamens enzo gegaan?
vakantie gehad?
hey unox beetje spieken bij ons in de fotoboekenwaar blijft die van jou
![]()
Voor dystrofie zie volgende link http://pdver.atcomputing.nl/ziektebeeld.htmlquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:01 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Oh lekker, dus daar hoef je niet meer (zo vaak) heen? Das wel fijn. Ik heb alleen volgens mij nooit gevraagd waar het nou precies voor was, ik weet wel dat je erg vaak naar de Kastanjehof ging, ik las op de vorige blz dat je dystrofie hebt? Wat is dat eigenlijk?
Tentamens gingen allemaal goed, heb mijn propedeuse gehaald!Nu lekker vakantie dus, nog 2 weekjes, en dan naar m'n tweede jaar!
Jij gaat in oktober weg? Waarheen?
Nare aandoening!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Voor dystrofie zie volgende link http://pdver.atcomputing.nl/ziektebeeld.html
Als het lukt willen we in oktober graag naar turkije ofzo. Ben bezig om uit te zoeken of het haalbaar is.
Nu ik niet meer naar kastanjehof hoef ben ik bezig mn werk op te bouwen. ga nu 4 x 2 uur werken.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef snowwie2 het volgende:
[..]
Dan is er ook Moonlightshoppen op de Eglantier.
Blijkbaar, ik dacht zelf altijd dat het op een vrijdag wasquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:46 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke dus het is zaterdagavond en de winkels enzo zijn ook open?
Vanavond belde ze van de H&M dat mijn tas daar gevonden was.Alles zat er nog in behalve m'n telefoon en de 200euro die ik net gepint had.Ik ben al heel blij dat ik mijn paspoort,sleutels etc.terug heb maar die 200,- vind ik toch ook wel echt heel erg hoor,daar gaat m'n nieuwe winterjasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:21 schreef Lollifant het volgende:
Nee idd, zo brutaal he.Ik zet zelf ook altijd mijn spullen op de grond als ik schoenen pas, maar blijkbaar moet je alles aan jezelf vastketenen ofzo, anders ben je het kwijt.
Achterlijk, van die types die niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven.![]()
dolcis en of h&m eventueel geen beveilig camera waarop iemand met jou tas erop staat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:20 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Vanavond belde ze van de H&M dat mijn tas daar gevonden was.Alles zat er nog in behalve m'n telefoon en de 200euro die ik net gepint had.Ik ben al heel blij dat ik mijn paspoort,sleutels etc.terug heb maar die 200,- vind ik toch ook wel echt heel erg hoor,daar gaat m'n nieuwe winterjas
Ja das echt balen. Hopelijk kunnen ze de dieven nog achterhalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:20 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Vanavond belde ze van de H&M dat mijn tas daar gevonden was.Alles zat er nog in behalve m'n telefoon en de 200euro die ik net gepint had.Ik ben al heel blij dat ik mijn paspoort,sleutels etc.terug heb maar die 200,- vind ik toch ook wel echt heel erg hoor,daar gaat m'n nieuwe winterjas
Je kan op ov9292 van postcode naar postcode enzo invullen krijg je precies te zien wel bus enzo je moet nemen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:39 schreef nijnja het volgende:
[u]Als[/a] dit topic nog leeft, heb ik even een vraag.
Ik kom uit Deventer en ik heb dinsdag mijn theorie-examen. Ik kan de trein naar Apeldoorn nog vinden, maar heeft iemand tips over welke bus ik het beste kan nemen?
Alvast bedankt
hey jij ook hier!quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:39 schreef nijnja het volgende:
Nog nooit met een taxi gegaan, zijn die dingen duur?
Ja, alleen ik ben net terug van een bruiloft dus ik gok dat jij dr nu al niet meer bentquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey jij ook hier!
moet je bij het cbr zijn?
Best wel. Reken maar 15 euro. Maar dan kom je wel ontspannen aan bij je examenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:39 schreef nijnja het volgende:
Nog nooit met een taxi gegaan, zijn die dingen duur?
Dan zoek ik liever nog even verderquote:Op zondag 2 september 2007 03:04 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Best wel. Reken maar 15 euro. Maar dan kom je wel ontspannen aan bij je examen
volgens 9292ov.nl doe je er in totaal van station met bus en lopen zo'n 20 min over en is het van de bushalte (griffiersveld zoals hier boven al gezegd) maar 8 minquote:Op zondag 2 september 2007 03:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan zoek ik liever nog even verder, maar dank voor de tip
Kennelijk word ik oud, dat ik me er aan stoor.quote:Op zondag 2 september 2007 09:46 schreef draculettetje het volgende:
vrijdag bij paleis het loo
gister van moonlightshoppen in matenpark
ik heb er eigenlijk weinig van gemerkt....
Maarja ik zie dan weer dat er wat bushaltes uitliggen enzoquote:Op zondag 2 september 2007 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens 9292ov.nl doe je er in totaal van station met bus en lopen zo'n 20 min over en is het van de bushalte (griffiersveld zoals hier boven al gezegd) maar 8 min
iets anders zou ik ook niet weten
ow ja da's waar ook!quote:Op zondag 2 september 2007 11:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maarja ik zie dan weer dat er wat bushaltes uitliggen enzo... ik vraag wel meneer de buschauffeur
dank dank
quote:Op zondag 2 september 2007 16:39 schreef Schlumberger het volgende:
FUCK FUCK HET IS BIERFESTIVAL!!! WAT DOE IK HIER NOG?!!!
*zet computer uit*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |