Ach oud nieuwsquote:
Ik zou niet gaan. Activiteit is er helemaal uit. Kan je nog beter gaan wachten en kijken wat dat andere buitje gaat doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach oud nieuwsdoet er niet toe.
Wat nu wel aan toe doet is: Zal ik nu gaan of niet?
Volgens de buienradar zit het onweer ten westen van me, terwijl het letterlijk in het noorden flitst
Mooi filmpjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:27 schreef JoeKurr het volgende:
Ik heb van vandaag even een timelapse video gemaakt.
Interval is 10 seconden, en hij loopt van 5:30:00 tot en met 23:01:10
De video bevat drie opvallende dingen:
1 bliksem ontlading
1 shelf cloud (helaas van onderen en van achteren)
1 luchtballon
Klik
De webcam kijkt naar het noorden, ik moet nog een waterdichte behuizing hebben ervoor zodat ik hem onder de dakrand kan maken, dan kan ik hem ook naar het oosten draaien.
Nu je 't zegt. Buienradar laat een beetje een vertekent beeld zienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zit nog wel activiteit in hoorik ga nog effe naar het westen, daar schijnt het nu te flitsen
en ben benieuwd naar het andere buitje
Idd. Lijkt nog wel wat aan te komen. Maar dan moet 't eigenlijk nog wel wat activeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas geen 1 meer kunnen maken, maar ik geef het nog niet op![]()
Slaap ze.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooi genoeg geweest. Ik heb die gemailt met naam etcinc mijn telNR mochten ze me willen bellen
nu maar hopen dat ze een uitzondering maken
Trusten
haha, ik dacht ook al... alles is groen! hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:54 schreef JoeKurr het volgende:
Hmm, toen ik mijn vorige bericht postte gaf meteoalarm dus nog onweerswaarschuwingen voor heel Oost-Nederland, nu is alles weer groen...
Yep, we zijn hier weer aan de beurt!! Lijkt hier recht overheen te komen! T is bij mij nog droog, maar het knalt al behoorlijk. Zie een donkere lucht op me afkomen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |