hier ook weinig, maar is er een uurtje geleden wel een Shelfcloud over Apeldoorn heen gekomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:43 schreef JoeKurr het volgende:
Goh, volgens Buienradar zou het hier in Apeldoorn aardig moeten onweren.
Merk er alleen weinig van...
Kan, 't waait verschillende richtingen (kan een verklaring voor de buien zijn):quote:Op maandag 9 juli 2007 14:50 schreef kepler het volgende:
hmm ligt het aan mij of verplaatst (of misschien wordt tie groter) de bui boven Rotterdam zich richting Den Haag
Waar zit jij in Groningen?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:56 schreef teigan het volgende:
Oh, nu hagelstenen!
Convergentie lijn dus?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan, 't waait verschillende richtingen (kan een verklaring voor de buien zijn):
[afbeelding]
hoop turbulentie in de wolken hier in ieder gevalquote:Op maandag 9 juli 2007 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan, 't waait verschillende richtingen (kan een verklaring voor de buien zijn):
[afbeelding]
Selwerdquote:Op maandag 9 juli 2007 14:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar zit jij in Groningen?
Zuid heeft alleen een paar drupjes......![]()
Hoornsemeer heeft geen hagel gezien, wel donkere lucht nu.quote:
droog, het dak van het elektriciteitshuisje daar staat water op.. De regen en hagel was hier eerder ook nieth eel veel..quote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoornsemeer heeft geen hagel gezien, wel donkere lucht nu.
Hoe lijkt het daar?
Tijdens typen gerommel!![]()
Bizar! Het lijkt wel winter!!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:30 schreef Estate het volgende:
Ik kreeg deze foto van mijn ouders uit het Noord westen van Friesland.
De bui aan het begin van de middag is op de buienradar goed terug te zien
[afbeelding]
Tot nu toe storm in een glas water.......quote:Op maandag 9 juli 2007 15:33 schreef teigan het volgende:
[..]
droog, het dak van het elektriciteitshuisje daar staat water op.. De regen en hagel was hier eerder ook nieth eel veel..
Ben benieuwd wat het gedonder brengt, het zijn flinke klappen...
Mooi!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:52 schreef Party_P het volgende:
[..]
hier ook weinig, maar is er een uurtje geleden wel een Shelfcloud over Apeldoorn heen gekomen.
Hier de foto's:
http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=675844&tid=675814
Ja maar meer ook niet, misschien 2 sputters gezin en wat donder, thats it......quote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef teigan het volgende:
Hier in Groningen zijn het ook echt zware donderslagen hoor..
jij hebt tenminste nog 2 sputters gezien... hier niks nakkes nada nulquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar meer ook niet, misschien 2 sputters gezin en wat donder, thats it......
Ah gossie!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
jij hebt tenminste nog 2 sputters gezien... hier niks nakkes nada nul
Die van jou is dan wel droog, die van mij wordt heel erg schoon nuquote:Op maandag 9 juli 2007 16:00 schreef ZZtopSpeed het volgende:
In Eindhoven schijnt de hele dag al de zon.. het buienschild is kennelijk weer actief... Wel handig dat mijn was lekker snel droog is trouwens
Timingquote:Op maandag 9 juli 2007 16:00 schreef JoeKurr het volgende:
Ik zit net even snel wat beelden te bekijken van mijn webcam, die slaat elke 10 seconden een afbeelding op.
Om 13:22:50 heeft hij dit plaatje gemaakt:
[afbeelding]
De shelf staat er ook op, vanavond maak ik er even een filmpje van.
Da's een mooie, je zal het op je af zien komen!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:16 schreef teigan het volgende:
Deze foto zag ik ne top de site van de Telegraaf.
Deze waterhoos was bij Texel te zien
[afbeelding]
Die is echt schitterend!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:16 schreef teigan het volgende:
Deze foto zag ik ne top de site van de Telegraaf.
Deze waterhoos was bij Texel te zien
[afbeelding]
dank je, dat had ik even nodigquote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah gossie!
*IkWilbert over zijn bolletje aait!*
![]()
Dat is nog eens toeval. Hier ook één bliksem kunnen vastleggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:00 schreef JoeKurr het volgende:
Ik zit net even snel wat beelden te bekijken van mijn webcam, die slaat elke 10 seconden een afbeelding op.
Om 13:22:50 heeft hij dit plaatje gemaakt:
[afbeelding]
De shelf staat er ook op, vanavond maak ik er even een filmpje van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |