hehe, das wel erg veel.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lol 20 miljoen voor babel? Wat is dit allemaal?
20 miljoen?! Vorige week was het nog een clausule van 9 miljoen.. ik geloof er vrij weinig van.. 20 miljoen.. hahaquote:Op maandag 9 juli 2007 15:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lol 20 miljoen voor babel? Wat is dit allemaal?
Twijfelachtig, het is slechts twee maal de mul, dat kan beterquote:Op maandag 9 juli 2007 15:39 schreef PaRaR het volgende:
Toenstraks een stukje op RTL7 over de Mul en Babel. Liverpool zou Babel willen halen voor 10 miljoen euri. Dan mag er toch wel een strik omheen ?
Zeg we zijn geen handelshuis.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:39 schreef PaRaR het volgende:
Toenstraks een stukje op RTL7 over de Mul en Babel. Liverpool zou Babel willen halen voor 10 miljoen euri. Dan mag er toch wel een strik omheen ?
Ja zo moet het, al mag hij van mij oa Krohn Dehli en Lindenbergh zo snel mogelijk verkopen/weggeven.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef DouweEgbert het volgende:
v. Geel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spelers worden niet verkocht, en wanneer ze verkocht worden, dan voor de jackpot.
Die man is goed bezig.
5 mil voor De Mul is toch effe iets meer dan de jackpot hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef DouweEgbert het volgende:
v. Geel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spelers worden niet verkocht, en wanneer ze verkocht worden, dan voor de jackpot.
Die man is goed bezig.
Ja ik vond 1 miljoen voor de mul al veel.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
5 mil voor De Mul is toch effe iets meer dan de jackpot hoor
Ik bedoel: Ik zie Ryan liever nog n jaar blijven, daar haal je niet zo snel een vervanger voor op korte termijn. Geld is niet alles waard...quote:
Eenschquote:Op maandag 9 juli 2007 16:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik bedoel: Ik zie Ryan liever nog n jaar blijven, daar haal je niet zo snel een vervanger voor op korte termijn. Geld is niet alles waard...
Ja dat is onze 26-jarige opa.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:10 schreef Luco het volgende:
Dat is Kennedy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |