Misschien heeft Franky Fredericks zin om weer eens z'n voetbalschoenen aan te trekken. Na dat ene wedstrijdje met Schumacher moeten die nog wel passen. Hopelijk heeft 'ie ze goed ingevet.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94484/sc=8340b6
Dat ligt er eigenlijk een beetje aan hoe Bakircioglu zich neerzet. Ik heb toch meer het gevoel alsof het een soort van Perez-kloon is eigenlijk. Goede traptechniek, soort van 10, verdedigend niet super maar z'n actie en snelheid zijn niet goed genoeg om daadwerkelijk een echte buitenspeler te zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Niets mis met die 4-3-3 van je Cristian.
Die vind ik ook aardig te pruimen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Doe mij maar:
Opstelling 2007/2008 2006/2007 4-4-2 style
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelson
Gabri, Heitinga, Sneijder, Davids
Huntelaar, Babel
In een 4-1-2-1-2-formatie, zoals vorig seizoen FCT- en PSV-uit.
Die opstelling zal ook alleen maar in een beperkt aantal wedstrijden werken...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Doe mij maar:
Opstelling 2007/2008 2006/2007 4-4-2 style
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelson
Gabri, Heitinga, Sneijder, Davids
Huntelaar, Babel
In een 4-1-2-1-2-formatie, zoals vorig seizoen FCT- en PSV-uit.
Sowieso in de CL, daarbij denk ik dat een vaste opstelling (zoals deze) alleen maar in je voordeel werkt in tegenstelling tot het telkens wisselen van formatie, anders komen er nooit automatismes.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Die opstelling zal ook alleen maar in een beperkt aantal wedstrijden werken...
Eindelijk, er staat niks bij over de transfer vergoeding trouwens.quote:De Mul met onmiddellijke ingang weg bij Ajax
9/7/2007 13:52
Ajax en het Spaanse Sevilla zijn het eens geworden over een overgang van Tom De Mul, die met onmiddellijke ingang bij de Amsterdamse club vertrekt. De transfer van de Belgische aanvaller hing al weken in de lucht.
De Mul tekent bij de club uit de hoofdstad van Andalusië een contract voor vijf seizoenen. Bij Ajax liep De Muls contract nog door tot medio 2008, maar hij vertrekt toch naar de meest recente winnaar van het UEFA Cup-toernooi. Sevilla is een absolute topclub in Spanje: de club eindigde vorig seizoen in de Primera División op de derde plaats.
In 2002 maakte De Mul de overstap van Germinal Beerschot Antwerpen naar de jeugdopleiding van Ajax. Op 1 juni 2003 kwam de Belg onder contract, waarna zijn debuut in Ajax' hoofdmacht op 25 januari 2004 tegen NEC volgde. Tijdens het seizoen 2005/2006 werd hij verhuurd aan Vitesse.
In de CL zullen wij eerder uitgelokt worden om het spel te maken itt de tegenstander waardoor je niet makkelijk kunt reageren. Daarnaast zal niet iedereen met een 10 spelen waardoor het onzin is om Heitinga op het middenveld op te stellen. Wat mij betreft krijgen we automatismes in het 433 systeem.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso in de CL, daarbij denk ik dat een vaste opstelling (zoals deze) alleen maar in je voordeel werkt in tegenstelling tot het telkens wisselen van formatie, anders komen er nooit automatismes.
Waarom geen Zuid-Amerikaan?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:16 schreef Doezelhaar het volgende:
Alsjeblieft geen Zuid-Amerikaan voor de rechterflank. Dan haal ik nog liever Ikedia terug..
Wat is dat nou weer voor een beredenering, de halve wereld speelt in zo'n opstelling.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Die opstelling zal ook alleen maar in een beperkt aantal wedstrijden werken...
Eerder 90% van de wereldquote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een beredenering, de halve wereld speelt in zo'n opstelling.
Omdat de halve wereld zo speelt wil nog niet zeggen dat dat voor ons werkt. Montana had het over een 442 opstelling met de speelwijze als tegen PSV en Twente. Naar mijn mening zullen er maar weinig vergelijkbare situaties voordoen die geschikt zijn voor die speelwijze.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een beredenering, de halve wereld speelt in zo'n opstelling.
Dat heeft Martin net gedaan. De Ajax koffie viel goed in de smaak bij die Spanjaarden.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag me af wanneer Ajax een keer een bod accepteerd(Babel, Sneijder, Huntelaar(?), Perez)
Enigste in dat rijtje die weghoeft is Perez. De rest kan nog een jaar bij Ajax blijvenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag me af wanneer Ajax een keer een bod accepteerd(Babel, Sneijder, Huntelaar(?), Perez)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |