Die heeft me allang opgegevenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:33 schreef Mingus het volgende:
Weet je moeder trouwens wel dat je een HUURBOEK probeert te verkopen? Wat moet ze wel niet van je denken?
Vind je het gek met een zoon die zijn bestofte gemiddeldheid schaamteloos te koop aanbiedt op het interweb? Heb je geen gêne ofzo?quote:
nee?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef Mingus het volgende:
[..]
Vind je het gek met een zoon die zijn bestofte gemiddeldheid schaamteloos te koop aanbiedt op het interweb? Heb je geen gêne ofzo?
...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:33 schreef Mingus het volgende:
Weet je moeder trouwens wel dat je een HUURBOEK probeert te verkopen? Wat moet ze wel niet van je denken?
Ja ik heb idd die foto weggehaald, anders gaan de mods zeiken. Dus vandaar, maar veel succes met je zoektochtquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:23 schreef W00fer het volgende:
Nee dan gaat het over Ruben, ik zoek ff verder naar die boeken. Vreemd ook dat die foto is weggehaald ?
Prima, ik was idd op vakantie vanaf de 13e, vandaag pas weer teruggekomen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik neem mijn woorden terug, ik heb zojuist 't pakketje via de post gekregen. Dus waarschijnlijk heeft TNT wat vertraging gehad
Ik heb er geen koker bij..alleen een soort van zakje! Koker zat er al niet bij toen ik m kreeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:42 schreef krimpenrik het volgende:
kan je nog wat foto's maken van die zonnebril? en is er een koker bij oid?
Wat mij betreft hebben we een deal, sorry voor het late reageren maar was op vakantie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:56 schreef doctor.starbucks het volgende:
bied 35 inc op het carrtmanvest + Elwood broek
you've got mail.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:41 schreef doctor.starbucks het volgende:
mail je me?
das dus nickname + @ + gmail + . + com = emailadres
allang verstuurd, laat aub even weten als je het ontvangen hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:33 schreef doctor.starbucks het volgende:
geld verstuurd, ontvangen, afwachting pakketje
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:22 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Ik woon in denbosch, noord brabant..weet niet of dat te doen is? Mocht t niet lukken, mail dan maar ff naar![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |