mag daar niet electrisch koken helaasquote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef JK1982 het volgende:
Leuke kamer hoor, daar is best wat gezelligs van te maken!![]()
Maarre.. kun je bij dat keukenblokje van jou niet electrisch koken als je dat zou willen? Of mag dat niet?
Succes, enne.. veel foto's posten hè!![]()
hahaquote:Op maandag 9 juli 2007 12:06 schreef doshi het volgende:
Stoot je je kop niet tegen dat lage plafond?
moet zeker lukken met die mooie balken!quote:Op maandag 9 juli 2007 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
ziet er echt knus uit met dat lage plafond![]()
eens kijken of ik daar nog iets creatiefs mee kan doen
![]()
dank voor het zoekenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij heeft Ikea ook een eettafel die je plat tegen de muur aan kunt wegklappen. Misschien is dat iets?
Edit: deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/28048309
Zeker interesse het is erg moeilijk om iets te vinden in Arnhem! Hoeveel kost het?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
360 voor 23m2
er staat nog een kamer leeg in het huis waar ik ga wonen, interesse?
m'n zus heeft een ideale tafel die weinig ruimte inneemt, kan je uitschuiven van 2 pers naar 4 pers en zitten ook nog opberglaatjes in. Zal eens vragen waar ze die vandaan had.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank voor het zoeken
maar wil toch graag met 4 man eraan kunnen etendaarbij is de plek waar hij moet komen te staan bij het raam
lastig ophangen enzo..
tafeltje wat ik nu heb is in kleine staat 50cm breeddat kan wel
![]()
en als er meer mensen komen eten schuif ik gewoon de bank wat naar voren
![]()
Mijn dank voor de gouden tip. Klippan trekt helaas wel de haartjes van katten aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
maar het is de enige die ik ken waar geen kattenharen op blijven zitten.
ff gekopieerd uit een ander topic:quote:Op maandag 16 juli 2007 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is niet meer bij mn ouders en het is maar 23m2 bij mekaar
en ik krijg de 1e van augustus de sleutel als het goed is![]()
11 en 12 augustus verhuizen, en vanaf dan ook wel nieuwe foto's
volgens mij is zo iets ook bij de ikea te koop...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
m'n zus heeft een ideale tafel die weinig ruimte inneemt, kan je uitschuiven van 2 pers naar 4 pers en zitten ook nog opberglaatjes in. Zal eens vragen waar ze die vandaan had.
Maar ik zelf zal denk toch erder voor een volledige tafel gaan en dan daar mijn computer neerzetten, dit omdat ik een eetkamer tafel toch gezelliger vindt staanquote:Op maandag 16 juli 2007 20:56 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
volgens mij is zo iets ook bij de ikea te koop...
Als je iemand bent die toch wel graag een echte eettafel wilt waar je met z'n 4en goed aan kan eten is het het wel waard lijkt me. Ikzelf eet gewoon lekker met bord op de hand achter de pc of tvquote:
Beters en hoe duur??quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding]
plattegrond van het huis waar ik maandag naar ga kijken
quote:Hoi,
Ik heb even binnengekeken. De woning is al leeg, alleen ze hebben we de vloer laten liggen. Ik heb het alleen van voren kunnen zien, dat is een kamer, ik ga er vanuit dat je twee kamers hebt (ook achter iets). De muren waren overwegend wit, ik weet niet of het goed schilderwerk is, maar je hoeft iig niet over een compleet milka-paarse kamer heen te schilderen (dat heb ik zelf al een keer heb meegemaakt).
De vloer is een vinylvloertje met een laminaatprint. Gewoon goedkoop en opzich wel netjes, maar ik denk dat-ie iets te ruim is afgesneden, waardoor die aan de randen wat bobbelt. Indien okay, is het volgens mij gewoon een kwestie van even bijsnijden en hij is weer recht.
De voortuin was redelijk sobel iets met tegels en gras, ik weet het eigenlijk al nieteens meer. De bovenwoning moet door dezelfde voortuin, maar heeft een eigen voordeur. De buren, ja ach, het zelfde als in de rest van de buurt, Turken, studenten, ouderen, werklozen, laag opgeleiden zoiets. Maar omdat het gesloopt gaat worden zullen zeker die kleine woningen wrs. steeds meer worden bewoond door studenten.
Winkels zijn op 5 minuten lopen afstand, met 5 minuten fietsen ben je bij je school en binnen een kwartier in het centrum.
hum???quote:
Ben ook nieuwsgierigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |