Beters en hoe duur??quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding]
plattegrond van het huis waar ik maandag naar ga kijken
quote:Hoi,
Ik heb even binnengekeken. De woning is al leeg, alleen ze hebben we de vloer laten liggen. Ik heb het alleen van voren kunnen zien, dat is een kamer, ik ga er vanuit dat je twee kamers hebt (ook achter iets). De muren waren overwegend wit, ik weet niet of het goed schilderwerk is, maar je hoeft iig niet over een compleet milka-paarse kamer heen te schilderen (dat heb ik zelf al een keer heb meegemaakt).
De vloer is een vinylvloertje met een laminaatprint. Gewoon goedkoop en opzich wel netjes, maar ik denk dat-ie iets te ruim is afgesneden, waardoor die aan de randen wat bobbelt. Indien okay, is het volgens mij gewoon een kwestie van even bijsnijden en hij is weer recht.
De voortuin was redelijk sobel iets met tegels en gras, ik weet het eigenlijk al nieteens meer. De bovenwoning moet door dezelfde voortuin, maar heeft een eigen voordeur. De buren, ja ach, het zelfde als in de rest van de buurt, Turken, studenten, ouderen, werklozen, laag opgeleiden zoiets. Maar omdat het gesloopt gaat worden zullen zeker die kleine woningen wrs. steeds meer worden bewoond door studenten.
Winkels zijn op 5 minuten lopen afstand, met 5 minuten fietsen ben je bij je school en binnen een kwartier in het centrum.
hum???quote:
Ben ook nieuwsgierigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |