ja, khad een troll mage aangemaakt tot lvl 41 maar die troll kwam me de nek uit , en had toen die MPQ bestanden veranderd in UD maar die was dik gebugged, lelijke pixels enz,dus maar een echte UD gemaakt (inmiddels 64quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan dat nog dan? Dacht dat ze dat geblocked hadden tegenwoordig![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nou ook wel eens dat je een vriend/vriendin zover krijgt om ook wow te gaan spelen door je enthousiaste verhalen en dat ze dat dan uiteindelijk ook gaan doen...op een andere server?![]()
(en dan wel de naam van hun char doorgeven zodat je ze eventueel zou kunnen aanspreken. uh-huh)
lol wtf? En weet je bank ook waarom?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:59 schreef PallominnoX het volgende:
Ja mijn account is dus fijn temp gelocked omdat ik zogenaamd chargeback heb gedaan..
Leuke is dat ik dat niet zelf gedaan heb, maar mijn bank
die is al een tijdje gestopt met wowquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:41 schreef tonks het volgende:
Kerp van LR heeft een troll mage en gebruikt een undead female model.
Ja toch zonde zoietsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:41 schreef Borreke het volgende:
[..]
die is al een tijdje gestopt met wow![]()
krijg als je binnen een half jaar ale content in wow heb gezienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:41 schreef Borreke het volgende:
[..]
die is al een tijdje gestopt met wow![]()
Ja een nieuwe alt kan een optie zijn, ik vond het onwijs leuk na mijn priest om een mage te levelen. Maar ja dat heb je met enigzins wat guilds die flink door raiden.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
krijg als je binnen een half jaar ale content in wow heb gezien![]()
hoeveel chars hedde gij eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef Baret het volgende:
Vandaag maar eens mijn warrior quest gedaan met een vriend, kon niet wachten tot ik mijn whirlwind axe in ontvangt kon nemen. Crit op level 32 al rond de 400-500.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Baret
anders neem je eerste de 5% crit skill in de fury treequote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef Baret het volgende:
Vandaag maar eens mijn warrior quest gedaan met een vriend, kon niet wachten tot ik mijn whirlwind axe in ontvangt kon nemen. Crit op level 32 al rond de 400-500.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Baret
Volgens mij is onze server steeds verstoptquote:
32 gnome warriorquote:
Dank je. Al bijna 59, gaat snel daarquote:
quote:
Was iets met dat ze te veel met magishe krachten liepen te klooien ...(dacht ik)quote:Op zondag 15 juli 2007 23:17 schreef vogelkooi het volgende:
ontopic:
Weet iemand waarom dranor(het land dat nu outland heet) uit elkaar is geklapt??
Wel is leuk joh, kun je hen klieren met wowquote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
Hmpf, computer stuk. Gelukkig had ik nog garantie, maar nu kan ik geen wow meer spelen
.
Of ik moet alles ook op deze pc zetten, maar dat vinden m'n ouders niet zo fijn denk ik,
Net deel 2 met een GM gehad. En die zouden er wat aan doen. Ze vroeg wel om een tijd en dat hebben ze bij mij nog nooit gedaan ...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijn log je in op wow. Heb je geen zin een duel word je ff vrolijk kanker toegewenst.
* WyriHaximus zijn oma is eind vorig jaar aan kanker overleden doe eens een gokje hoe amused ik was![]()
Goed ik ben was alliance afslachten om af te koelen.
Account even op pauze zetten op wow-europe.comquote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
Hmpf, computer stuk. Gelukkig had ik nog garantie, maar nu kan ik geen wow meer spelen
.
Of ik moet alles ook op deze pc zetten, maar dat vinden m'n ouders niet zo fijn denk ik,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |