Earth Shield, 9k armor en 8.5k HP in Arena is nog best grappig tegen roguesquote:
Ik zie zou gauw niet iets echt heel nadeligs voor hunters daar in staan, maar ik kan het mishebben...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef tonks het volgende:
Aww arme huntertjesss
Laat het ons weten klinkt wel fucked upquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef phileine het volgende:
Die hunters zijn wel echt de lul de laatste tijd met de updates he? En de pala's natuurlijk...
Wat mij nou weer overkwam. Eindelijk sinds maanden weer eens ingelogd op Nordrassil waar mijn main chars zitten. Bij de drie hoogste bleken al mijn tassen en het meeste gear weg!! Liep ik daar in mijn blote kont zonder wapen, zonders voorraad, zonder mount, ook niks meer in de bank en een leeg questlog
Ticket aangemaakt en dan maar wat nood-gear verzameld terwijl ik wachtte op een reactie maar dat duurde heel lang. Kwam ondertussen wel met wat mensen aan de praat die beweerden dat ik helemáál niet in mijn blote kont liep maar gewoon mijn prachtige blauwe en paarse gear droeg. Alleen kon ik dat zelf dus niet zien en kwam het ook niet door in mijn stats. Heel vreemd. Enfin, uiteindelijk naar bed gegaan omdat het me te lang duurde. Vanochtend even ingelogd of ik al antwoord had en toen was alles er gewoon weer! Spooky huh? Benieuwd wat ik aantref als ik straks weer inlog...
Kanonvoerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom joinen er altijd lvl 60-61 mensen in een 60-69 BG? Vind je het gek dat we bijna altijd verliezen !!
Waarom niet gewoon 70 BG..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom joinen er altijd lvl 60-61 mensen in een 60-69 BG? Vind je het gek dat we bijna altijd verliezen !!
Schietvoerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal wel een twink zijnquote:
Wie niet in dat gevalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:00 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt bezopen, phileine...ik zou strontsjachrijnig zijn geweest zonder mijn gear
Nijmegen is gehypte zooi, met 42000 man lopen slenterenquote:
Eindelijk!quote:* Greater Blessing of Kings, Light, Might, Salvation, Sanctuary and Wisdom increased to 30 minutes.
Dat valt nog mee, al was het als horde iets van 10 seconden...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:38 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zit op Frostmane (heel druk dus) en daar is het meestal iets van 5-6 minuten. 's middags dan.
Geen idee, ik speel bijna nooit battlegrounds.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:02 schreef Wogg het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, al was het als horde iets van 10 seconden...
En wint alliance dan meestal? Anders ga ik maar weer horde.
Kom je bij "ons" op Burning Crusadequote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:36 schreef Wogg het volgende:
Horde dan maar...
Heb alleen geen idee op welke realm te beginnen.
Ik heb alliance tot 60 en horde tot 70 gespeelt dus het maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Vind alliance alleen gezelliger voor te levelen, steden zien er leuker uit etc. Maar ik wil vooral battlegrounds doen en alliance heeft gewoon langere queues en verliest vaker dusja, vroeg me gewoon af of er wat verandert was sinds de battlegroups maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:37 schreef Fir3fly het volgende:
Je gaat je beslissing daarover baseren op één post over wie er in de bg wint? Whatever works for you....
Shut up, i'm the manquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:37 schreef Fir3fly het volgende:
Je gaat je beslissing daarover baseren op één post over wie er in de bg wint? Whatever works for you....
Als die ingame komt, MOET ik die hebben..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:03 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_bDyp8H3_oo&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Emmo%2Dchampion%2Ecom%2F
Okee dit is gewoon het vetste OOIT.
als je em zo bad wilt dowload dan een skin ervoor ofzoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als die ingame komt, MOET ik die hebben..
MOET MOET MOET
Kan dat nog dan? Dacht dat ze dat geblocked hadden tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:08 schreef Borreke het volgende:
[..]
als je em zo bad wilt dowload dan een skin ervoor ofzo![]()
ja, khad een troll mage aangemaakt tot lvl 41 maar die troll kwam me de nek uit , en had toen die MPQ bestanden veranderd in UD maar die was dik gebugged, lelijke pixels enz,dus maar een echte UD gemaakt (inmiddels 64quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan dat nog dan? Dacht dat ze dat geblocked hadden tegenwoordig![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nou ook wel eens dat je een vriend/vriendin zover krijgt om ook wow te gaan spelen door je enthousiaste verhalen en dat ze dat dan uiteindelijk ook gaan doen...op een andere server?![]()
(en dan wel de naam van hun char doorgeven zodat je ze eventueel zou kunnen aanspreken. uh-huh)
lol wtf? En weet je bank ook waarom?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:59 schreef PallominnoX het volgende:
Ja mijn account is dus fijn temp gelocked omdat ik zogenaamd chargeback heb gedaan..
Leuke is dat ik dat niet zelf gedaan heb, maar mijn bank
die is al een tijdje gestopt met wowquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:41 schreef tonks het volgende:
Kerp van LR heeft een troll mage en gebruikt een undead female model.
Ja toch zonde zoietsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:41 schreef Borreke het volgende:
[..]
die is al een tijdje gestopt met wow![]()
krijg als je binnen een half jaar ale content in wow heb gezienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:41 schreef Borreke het volgende:
[..]
die is al een tijdje gestopt met wow![]()
Ja een nieuwe alt kan een optie zijn, ik vond het onwijs leuk na mijn priest om een mage te levelen. Maar ja dat heb je met enigzins wat guilds die flink door raiden.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
krijg als je binnen een half jaar ale content in wow heb gezien![]()
hoeveel chars hedde gij eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef Baret het volgende:
Vandaag maar eens mijn warrior quest gedaan met een vriend, kon niet wachten tot ik mijn whirlwind axe in ontvangt kon nemen. Crit op level 32 al rond de 400-500.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Baret
anders neem je eerste de 5% crit skill in de fury treequote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef Baret het volgende:
Vandaag maar eens mijn warrior quest gedaan met een vriend, kon niet wachten tot ik mijn whirlwind axe in ontvangt kon nemen. Crit op level 32 al rond de 400-500.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Baret
Volgens mij is onze server steeds verstoptquote:
32 gnome warriorquote:
Dank je. Al bijna 59, gaat snel daarquote:
quote:
Was iets met dat ze te veel met magishe krachten liepen te klooien ...(dacht ik)quote:Op zondag 15 juli 2007 23:17 schreef vogelkooi het volgende:
ontopic:
Weet iemand waarom dranor(het land dat nu outland heet) uit elkaar is geklapt??
Wel is leuk joh, kun je hen klieren met wowquote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
Hmpf, computer stuk. Gelukkig had ik nog garantie, maar nu kan ik geen wow meer spelen
.
Of ik moet alles ook op deze pc zetten, maar dat vinden m'n ouders niet zo fijn denk ik,
Net deel 2 met een GM gehad. En die zouden er wat aan doen. Ze vroeg wel om een tijd en dat hebben ze bij mij nog nooit gedaan ...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijn log je in op wow. Heb je geen zin een duel word je ff vrolijk kanker toegewenst.
* WyriHaximus zijn oma is eind vorig jaar aan kanker overleden doe eens een gokje hoe amused ik was![]()
Goed ik ben was alliance afslachten om af te koelen.
Account even op pauze zetten op wow-europe.comquote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
Hmpf, computer stuk. Gelukkig had ik nog garantie, maar nu kan ik geen wow meer spelen
.
Of ik moet alles ook op deze pc zetten, maar dat vinden m'n ouders niet zo fijn denk ik,
Kan dat? Handig voor op vakantie.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Account even op pauze zetten op wow-europe.com
Omdat het kan en omdat het een andere uitdaging aan het spel geeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef tonks het volgende:
Waarom dat dan?
Heb er wel al aardig wat over gelezen. Lijkt me erg leuk!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef Ps2K het volgende:
Zijn hier ook mensen die multiboxen met WoW?
Ik ben op het moment bezig met een setup van 2 chars op 1 box. Het plan is om uiteindelijk 5 chars tegelijk te besturen vanaf 1 keyboard / muis.
Heb een keer over een kerel gelezen die tegelijk 3 mages en 1 priest speelde. Ging ie mee pvp'en en heeft ie zelfs Nefarian mee gekilled toen. Was erg grappig om te lezen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef Ps2K het volgende:
Zijn hier ook mensen die multiboxen met WoW?
Ik ben op het moment bezig met een setup van 2 chars op 1 box. Het plan is om uiteindelijk 5 chars tegelijk te besturen vanaf 1 keyboard / muis.
Ik heb gisteren even mijn proof of concept inelkaar gedraait:quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb er wel al aardig wat over gelezen. Lijkt me erg leuk!
Nope het is legaal om twee of meer accounts te hebben. Het is legaal om WoW twee keer op 1 pc te draaien. Zo lang ik achter de knoppen zit is alles prima in orde.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef vogelkooi het volgende:
auto-loot zit al in het spel, in het optie menu boven aan ergens.
En er is een ad on die je quest aan neemt, maar welke dat weet ik niet.
Leuk idee trouwens, maar is het niet illigaal?
Mja tegen dat probleem was ik al aangelopen. Follow werkt erg goed, maar af en toe moet je toch je char even bijdraaien ivm casting angle.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef tonks het volgende:
Oh nog een vraagje erover. Is het zoiets als je drukt op pijltje links en 2 chars gaan links. Of is het van Ik loop nu vooruit met deze *switch* en nu doe ik iets met deze char?
Wireless keyboards op dezelfde frequentie instellen werkt ook prima en is een stuk goedkoperquote:Op maandag 16 juli 2007 14:46 schreef JanaX het volgende:
dan zal je moeten uitwijken naar splitters en kvm switches. duurd grapje, en dan heb ik nog niet eens over de maandelijkse kosten van WoW zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |