Je kan pas TBC installeren/gebruiken als je een account hebt (en ik neem aan dat je ook pas chars kan overzetten als je een account hebt die je hebt betaald, dus geen proefdingen) = gamecard kopen en die is geldig voor 2 maanden. Ik had ook de directe kosten genomen voor het moment dat je dat wilt. Ik zie alleen dat ik character overzetten 10 euro te duur heb gemaakt. Nou, goed, dan ben ik geen 137 euro kwijt maar 117quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef WyriHaximus het volgende:
15E voor het spel, 30E voor TBC, 20E voor het overzetten van 1 char is nog altijd 65E. Daarnaast kost wow 13E per maand. Weet niet waar jij je gamecards haalt maar ik betaal gewoon 13E per maand via automatish incasso
Mijn blood elf rogue is domweg ook veel beter, sterker en handiger dan mijn priest. Met een rogue ben je gewoon best sterk en veilig. Stealth en vanish zijn gewoonquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef phileine het volgende:
sinds BC zijn er een hoop blood-elf rogues bijgekomen. Met die mana-tap en dat silence gedoe zijn die bijna onverslaanbaar tegen casters.
Hmm goeie, ja of creditcard, aangezien je de eerste maand toch gratis speelt. Daarnaast dacht ik dat je account alleen kon aanmaken met creditcard? Of is dat tegenwoordig veranderd?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan pas TBC installeren/gebruiken als je een account hebt (en ik neem aan dat je ook pas chars kan overzetten als je een account hebt die je hebt betaald, dus geen proefdingen) = gamecard kopen en die is geldig voor 2 maanden. Ik had ook de directe kosten genomen voor het moment dat je dat wilt. Ik zie alleen dat ik character overzetten 10 euro te duur heb gemaakt. Nou, goed, dan ben ik geen 137 euro kwijt maar 117Nog steeds veel.
ik ken datquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef phileine het volgende:
ik was hier al vaker, maar toen was ik nog niet blauw (behalve mijn draneiï dan).
Isa, samen spelen met je vent lijkt me nou juist zo leuk. Wij hebben zo'n stel in de guild, allebei zwaar addict, die zijn fantastisch op elkaar ingespeeld. Ze hebben een keer mijn lvl 25 priest in anderhalf uur tijd 5 keer door SFK gehaald omdat ze vonden dat ik twink-gear moest hebbenEnorm geinige ervaring hoe ze dan al kibbelend zich een weg erdoorheen vechten, heel efficient omdat ze nergens over hoeven te overleggen.
ook niet zo vreemd, unibrow vs slim figurequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef vogelkooi het volgende:
uhm en een 2h weapon helpt ook niet echt tegen die rondspringende rogeu's.
en sinds tbc zijn bijna alle priest's dranei, en zijn alle rukkers die eerst op de belf geilde overgestapt naar de bloodelf's, mooi. Zijn wij er vanaf.
Wat me nog meer opvalt is dat aan alliance kant opeens ALLE shamans dreanei zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef vogelkooi het volgende:
uhm en een 2h weapon helpt ook niet echt tegen die rondspringende rogeu's.
en sinds tbc zijn bijna alle priest's dranei, en zijn alle rukkers die eerst op de belf geilde overgestapt naar de bloodelf's, mooi. Zijn wij er vanaf.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat me nog meer opvalt is dat aan alliance kant opeens ALLE shamans dreanei zijn![]()
Mauro was sarcastischquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:39 schreef phileine het volgende:
Dat komt omdat dat de enige alliance class is die shaman kan zijn mauro. Voor bc kon je als alliance geen shaman spelen.
No shit sherlockquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:39 schreef phileine het volgende:
Dat komt omdat dat de enige alliance class is die shaman kan zijn mauro. Voor bc kon je als alliance geen shaman spelen.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:39 schreef phileine het volgende:
Daar ben ik anders best blij meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afkorting gebruiken en dan de volledige naam tussen haakjes zetten
Bij ons is het gelukt, Solarian down op de eerste avond dat we d'r doen. Bij jou?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:10 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Voor ons vandaag ook, mooie T5 head voor mij, heb er nu 3....
Morgen Kael'Thas tries als we Solarian + Kael trash makkelijk neerkrijgen.
Na wat moeizame try's met 500 AR tanks (we hadden dr al een keer down met zerg tactic...) toch gelukt en na dat klote trash Kael enkele keren geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Bij ons is het gelukt, Solarian down op de eerste avond dat we d'r doen. Bij jou?
Klopt, P1 is erg simpel. P2 hadden we nog niet echt verwacht, niet voorbereid ofzo, dus daar werden we genadeloos afgestraftquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Na wat moeizame try's met 500 AR tanks (we hadden dr al een keer down met zerg tactic...) toch gelukt en na dat klote trash Kael enkele keren geprobeerd.
Phase 1 ging eigenlijk gelijk goed, die phase 2 naar phase 3 transition is alleen verschrikkelijk. Ik val nu al in slaap bij phase 1 trouwens, redelijk saai als je m al 5x hebt gedaan oid...
![]()
Paladin/Druid/Shaman meenemen als 3e healer en het moet een stuk beter gaan. Of een extra holy priest die niet hoeft te shacklen natuurlijk. Maar wat Mauro hierboven zegt is dit gevecht heel erg shackle intensief, dus je bent je priests bijna kwijtquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:57 schreef Fathom het volgende:
Vraagje. Wij zijn nu 3x gewiped bij Moroes in Kara. (ja we zijn pas bij kara maar is NL guild only dus te kort aan members). Party bestaat uit 2 healers en 2 tanks. En in totaal 3 priests. Daarmee moet het toch lukken of is een 3e healer echt nodig?
quote:China haalt skeletten uit computerspel
Uitgegeven: 10 juli 2007 16:51
Laatst gewijzigd: 10 juli 2007 16:54
AMSTERDAM - De Chinese overheid heeft het online fantasy-spel World of Warcraft gecensureerd door skeletten en menselijke botten uit het spel te verwijderen. De skeletten zijn de personages, maar in China zijn ze nu voorzien van een laagje vlees en kleding.
Voor de Chinese gamers is dit een doorn in het oog. Zij zijn verontwaardigd en willen het oorspronkelijke spel terug. Op het internet vragen ze nu medestanders om een petitie te tekenen die de skeletten weer moet terugbrengen op hun scherm.
Gezonder
In de Chinese variant van World of Warcraft zien de skeletten er een stuk gezonder uit. Ook de menselijke botten, die in het spel dode personages symboliseren, zijn vervangen door graven.
De Chinese overheid acht het belangrijk een gezonde en harmonieuze online-sfeer te creëren. En daar horen geen skeletten bij. President Hu Jintao riep eerder al op het internet te zuiveren van alles wat de nationale veiligheid schaadt.
(c) NU.nl/Mitra Nazar
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:36 schreef Mauro het volgende:
Vraag me nu overigens wel af hoe de undead eruit zien?
Of dat potje Noggenfogger?
Zeg maar dág tegen de undead, stelletje goldfarmers!quote:De skeletten zijn de personages
Wil het wel ff zien ja...quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:36 schreef Mauro het volgende:
Vraag me nu overigens wel af hoe de undead eruit zien?
Of dat potje Noggenfogger?
Vergeet niet te sharenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga wel ff op zoek naar die online petitie, kunnen we die knullen helpen (d'r is toch geen reet te doen in de bieb)
Heel crossroads één begraafplaatsquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Wil het wel ff zien ja...
Moet eerlijk zeggen dat een grafsteen wel grappig kan staan. Als ze er nou een holiday van maken.
[smartass]Verbaast me niksquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:00 schreef Fathom het volgende:
Holy Druid & Shaman hebben we niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |