??? Wel logisch voor een dreaneiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:17 schreef vogelkooi het volgende:
dankuwel voor de vele informatie (14.gif), maar nergens echt een verschil voor hunter's.
maar ondanks dat ben ik voor aldor gegaan, omdat ik dranei ben en toch iets voor me volk wil doen.
loop blauw hier btw.
in vergelijking met de vorige 20 topics is dat best veelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:28 schreef phileine het volgende:
alleen Isa en ik toch?
* WyriHaximus is blauwe trollquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ben er trots op.
Maar ik bedoel met ''hier , dit topic'.
Idd is leuk tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:08 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
in vergelijking met de vorige 20 topics is dat best veel.
maar is niet erg hoe meer players hoe meer vreugd.
Daarom heb ik mijn tweede account suspeded.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk kost een tweede account je dus al snel 29,95 voor de gamecard, 19,95 voor het spel en 27,95 voor de burning crusade en als je dan 1 char wilt overzetten komt daar nog eens 29,95 overheenDat is 107 euro!
15E voor het spel, 30E voor TBC, 20E voor het overzetten van 1 char is nog altijd 65Equote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk kost een tweede account je dus al snel 29,95 voor de gamecard, 19,95 voor het spel en 27,95 voor de burning crusade en als je dan 1 char wilt overzetten komt daar nog eens 29,95 overheenDat is 107 euro!
Moeten we nou ook nog modjes gaan reporten?quote:
Fijn!quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Fijn!
Een medestander
ps.: zet track undead aan. bijna alle rogues zijn undead (aan horde kant)
Will of the forsaken ftwquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]![]()
Geef nou gewoon maar toe dat jullie zwak en zielig zijn omdat jullie niet tegen de uberpower van de rogues opkunnen!
Je kan pas TBC installeren/gebruiken als je een account hebt (en ik neem aan dat je ook pas chars kan overzetten als je een account hebt die je hebt betaald, dus geen proefdingen) = gamecard kopen en die is geldig voor 2 maanden. Ik had ook de directe kosten genomen voor het moment dat je dat wilt. Ik zie alleen dat ik character overzetten 10 euro te duur heb gemaakt. Nou, goed, dan ben ik geen 137 euro kwijt maar 117quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef WyriHaximus het volgende:
15E voor het spel, 30E voor TBC, 20E voor het overzetten van 1 char is nog altijd 65E. Daarnaast kost wow 13E per maand. Weet niet waar jij je gamecards haalt maar ik betaal gewoon 13E per maand via automatish incasso
Mijn blood elf rogue is domweg ook veel beter, sterker en handiger dan mijn priest. Met een rogue ben je gewoon best sterk en veilig. Stealth en vanish zijn gewoonquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef phileine het volgende:
sinds BC zijn er een hoop blood-elf rogues bijgekomen. Met die mana-tap en dat silence gedoe zijn die bijna onverslaanbaar tegen casters.
Hmm goeie, ja of creditcard, aangezien je de eerste maand toch gratis speelt. Daarnaast dacht ik dat je account alleen kon aanmaken met creditcard? Of is dat tegenwoordig veranderd?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan pas TBC installeren/gebruiken als je een account hebt (en ik neem aan dat je ook pas chars kan overzetten als je een account hebt die je hebt betaald, dus geen proefdingen) = gamecard kopen en die is geldig voor 2 maanden. Ik had ook de directe kosten genomen voor het moment dat je dat wilt. Ik zie alleen dat ik character overzetten 10 euro te duur heb gemaakt. Nou, goed, dan ben ik geen 137 euro kwijt maar 117Nog steeds veel.
ik ken datquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef phileine het volgende:
ik was hier al vaker, maar toen was ik nog niet blauw (behalve mijn draneiī dan).
Isa, samen spelen met je vent lijkt me nou juist zo leuk. Wij hebben zo'n stel in de guild, allebei zwaar addict, die zijn fantastisch op elkaar ingespeeld. Ze hebben een keer mijn lvl 25 priest in anderhalf uur tijd 5 keer door SFK gehaald omdat ze vonden dat ik twink-gear moest hebbenEnorm geinige ervaring hoe ze dan al kibbelend zich een weg erdoorheen vechten, heel efficient omdat ze nergens over hoeven te overleggen.
ook niet zo vreemd, unibrow vs slim figurequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef vogelkooi het volgende:
uhm en een 2h weapon helpt ook niet echt tegen die rondspringende rogeu's.
en sinds tbc zijn bijna alle priest's dranei, en zijn alle rukkers die eerst op de belf geilde overgestapt naar de bloodelf's, mooi. Zijn wij er vanaf.
Wat me nog meer opvalt is dat aan alliance kant opeens ALLE shamans dreanei zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef vogelkooi het volgende:
uhm en een 2h weapon helpt ook niet echt tegen die rondspringende rogeu's.
en sinds tbc zijn bijna alle priest's dranei, en zijn alle rukkers die eerst op de belf geilde overgestapt naar de bloodelf's, mooi. Zijn wij er vanaf.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat me nog meer opvalt is dat aan alliance kant opeens ALLE shamans dreanei zijn![]()
Mauro was sarcastischquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:39 schreef phileine het volgende:
Dat komt omdat dat de enige alliance class is die shaman kan zijn mauro. Voor bc kon je als alliance geen shaman spelen.
No shit sherlockquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:39 schreef phileine het volgende:
Dat komt omdat dat de enige alliance class is die shaman kan zijn mauro. Voor bc kon je als alliance geen shaman spelen.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:39 schreef phileine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |