abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:09:18 #201
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72428347
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Zie wat er gebeurt in bijv. de F1, de clubs hebben vele malen meer macht en op het moment dat ze echt beslissen om uit de FIFA te stappen zal de FIFA concessies maken. Illustratief voor de macht van de clubs, wellicht is dit besef er nog niet maar dat komt spoedig.
F1 heeft minder drukmiddelen.
pi_72428655
Hawk-Eye lijkt me een goed idee zolang het voor de bezoekers ook te zien is in het stadion.
Dan geeft het toch een extra dimensie aan de wedstrijd.
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:43:00 #203
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_72429206
Dergelijke dingen zijn het begin van de ondergang van het voetbal (voor zover die nog niet was ingezet).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:10:21 #204
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_72429982
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:52 schreef Keltie het volgende:

Hoort erbij.
"Dick Jol Tribunne", remember? Of is dat ook een gotspe en en was je toen ook niet blij?
Toen Boukhari hands maakte en daarna scoorde was prettiger om mee te maken dan toen Feyenoord het jaar daarvoor middels Greene de bal het strafschop gebied uit volleybalde ja. Het liefst zou ik een eerlijke beoordeling in alle situaties hebben.

In mijn opzet zouden beide bovenstaande beslissingen van de scheidsrechter niet overruled kunnen worden, want ik heb het over buitenspel en bal wel/niet over de doellijn.
quote:
Nogmaals, Hawk Eye faalde meerdere malen opzichtig op Wimbledon.
Waarom zou je een falend systeem invoeren?
Ik wil geen falend systeem invoeren, ik wil een Hawk-Eye achtig systeem invoeren. Dat de Hawk-Eye (copyright van de makers) niet perfect is wil niet zeggen dat het onmogelijk is een goed werkend Hawk-Eye achtig systeem in te voeren.

Ik ben voor het principe van een Hawk-Eye achtig systeem, of de Hawk-Eye zelf dan het beste middel is zien we dan wel weer. Maar dat de Hawk-Eye zelf niet perfect was op Wimbledon is geen argument om elektronische hulpmiddelen te weren.
quote:
Klinkt erg.. Euhm... Leuk
Denk dat ze voetbal maar moeten laten spelen door robots.
Programmeren we de uitslag er ook vast in, dan hoeven we ons helemaal nergens meer druk om te maken
Nou nou, wat een retoriek: Als u voor elektronische hulpmiddelen bent werkt u mee aan de ondergang van het voetbal!
Wat een onzin, en geen argument voor of tegen het gebruik van elektronische hulpmiddelen. Wellicht een goed argument als iemand zou aandragen de spelregels aan te passen om het spel aan te passen aan elektronische hulpmiddelen ipv andersom.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:19:22 #205
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72430246
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:10 schreef Stpan het volgende:

[..]

Toen Boukhari hands maakte en daarna scoorde was prettiger om mee te maken dan toen Feyenoord het jaar daarvoor middels Greene de bal het strafschop gebied uit volleybalde ja. Het liefst zou ik een eerlijke beoordeling in alle situaties hebben.

In mijn opzet zouden beide bovenstaande beslissingen van de scheidsrechter niet overruled kunnen worden, want ik heb het over buitenspel en bal wel/niet over de doellijn.
[..]

Ik wil geen falend systeem invoeren, ik wil een Hawk-Eye achtig systeem invoeren. Dat de Hawk-Eye (copyright van de makers) niet perfect is wil niet zeggen dat het onmogelijk is een goed werkend Hawk-Eye achtig systeem in te voeren.

Ik ben voor het principe van een Hawk-Eye achtig systeem, of de Hawk-Eye zelf dan het beste middel is zien we dan wel weer. Maar dat de Hawk-Eye zelf niet perfect was op Wimbledon is geen argument om elektronische hulpmiddelen te weren.
Wanneer berusten mensen er eens in dat er geen waterdicht systeem gaat komen?
En als ik moet kiezen tussen een falend electronisch systeem of een falende scheidsrechter, doe dan maar die scheidsrechter.
quote:
[..]

Nou nou, wat een retoriek: Als u voor elektronische hulpmiddelen bent werkt u mee aan de ondergang van het voetbal!
Wat een onzin, en geen argument voor of tegen het gebruik van elektronische hulpmiddelen. Wellicht een goed argument als iemand zou aandragen de spelregels aan te passen om het spel aan te passen aan elektronische hulpmiddelen ipv andersom.
Ik zeg niet de ondergang, maar in ieder geval de verneuking.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:49:04 #206
73305 Stpan
pi_72431082
Nee, ik ga liever niet voor een chantabele scheidsrechter met alle beperkingen die het menselijk oog biedt. Ik lees liever over eletronica met een foutmarge van 1% dan van een omgekochte scheids.

Neem buitenspel of een doelpunt, 2 essentiele regels in de voetballerij. Buitenspel is fysiek niet goed vast te stellen door de mens. (zou het onderzoek eens moeten googlen) De hoek die je kunt zien en de reactietijd zorgen ervoor dat ik de meeste gevallen een grensrechter niet èn het moment van spelen èn de exacte positie van aanvallers/verdedigers tegelijk kan waarnemen.
Lekker, een regel die je niet goed kunt controleren!

Hetzelfde voor een doelpunt. Daar heb je een grens voor, maar die staat niet 90 minuten op de achterlijn te turen. En aangezien het allemaal draait om doelpunten moet je dat tegen de 100% moeten kunnen waarnemen mijns inziens.
Waarom je daarmee het voetbal verneukt is me volslagen onduidelijk.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:51:52 #207
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72431170
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef Stpan het volgende:
Nee, ik ga liever niet voor een chantabele scheidsrechter met alle beperkingen die het menselijk oog biedt. Ik lees liever over eletronica met een foutmarge van 1% dan van een omgekochte scheids.

Neem buitenspel of een doelpunt, 2 essentiele regels in de voetballerij. Buitenspel is fysiek niet goed vast te stellen door de mens. (zou het onderzoek eens moeten googlen) De hoek die je kunt zien en de reactietijd zorgen ervoor dat ik de meeste gevallen een grensrechter niet èn het moment van spelen èn de exacte positie van aanvallers/verdedigers tegelijk kan waarnemen.
Lekker, een regel die je niet goed kunt controleren!

Hetzelfde voor een doelpunt. Daar heb je een grens voor, maar die staat niet 90 minuten op de achterlijn te turen. En aangezien het allemaal draait om doelpunten moet je dat tegen de 100% moeten kunnen waarnemen mijns inziens.
Waarom je daarmee het voetbal verneukt is me volslagen onduidelijk.
Voetbal jij zelf?
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:24:22 #208
73305 Stpan
pi_72433782
Voor wat het toevoegt aan de discussie: Ja.

Jammer dat er weinig op inhoudelijke argumenten wordt ingegaan.
Ik vraag 'wat wordt er aan het voetbal verneukt met een Hawk-Eye', ik beweer 'Er zal niets aan het huidige spelbeeld veranderen'. Zou je het eventueel mee oneens kunnen zijn, maar als ik als reactie krijg ik de vraag of ik zelf voetbal.
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 september 2009 @ 17:28:02 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_72437481
Er lopen langs de lijn grensrechters met een vlaggetje omdat er in 1885 nog geen video-opnames mogelijk waren.

Blatter is een fossiel die leeft in het verleden.

In elke professionele sport gebruikt men die tegenwoordig.

In het voetbal kun je het spel gewoon door laten gaan en nadien naar de video kijken.

Duurt dertig seconden en over tot de orde van de dag.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:09:52 #210
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72466241
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:24 schreef Stpan het volgende:
Voor wat het toevoegt aan de discussie: Ja.

Jammer dat er weinig op inhoudelijke argumenten wordt ingegaan.
Ik vraag 'wat wordt er aan het voetbal verneukt met een Hawk-Eye', ik beweer 'Er zal niets aan het huidige spelbeeld veranderen'. Zou je het eventueel mee oneens kunnen zijn, maar als ik als reactie krijg ik de vraag of ik zelf voetbal.
Omdat dit wel van belang kan zijn voor je mening.
Dat een mens het niet goed kan zien, klopt. Maar er zijn ook genoeg fouten opgemerkt bij electronische hulpmiddelen. Dan moet je het gewoon niet invoeren. Vernieuwen om het vernieuwen

Je kan ook niet doorspelen, op het moment dat iemand vraagt om die beelden moet je het spel stil leggen.. Dat schiet niet op, is irritant en haalt de angel uit het spelletje.
  zondag 6 september 2009 @ 01:29:17 #211
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_72477365
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Omdat dit wel van belang kan zijn voor je mening.
Dat een mens het niet goed kan zien, klopt. Maar er zijn ook genoeg fouten opgemerkt bij electronische hulpmiddelen. Dan moet je het gewoon niet invoeren. Vernieuwen om het vernieuwen

Je kan ook niet doorspelen, op het moment dat iemand vraagt om die beelden moet je het spel stil leggen.. Dat schiet niet op, is irritant en haalt de angel uit het spelletje.
Je bent toch niet zo naief dat je met het idee leeft dat een (in jouw ogen) matig functionerend Hawk-Eye (o.i.d) net zo vaak fout zit als een menselijk oog ?
Dat is toch invoeren en vervolgens proberen zo foutloos mogelijk te krijgen ?

Wat is er in godsnaam op tegen om "onze" sport eerlijker te maken dan dat het nu is ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_72477423
Scheidsrechters willen het, spelers willen het, groot deel van het publiek wil het. Alleen wat conservatieve senielen in Nyon/Zurich zien het anders.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_72477448
Iemand een conservatieve seniel noemen als hij het niet met je eens is lekker constructief
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72477511
Het is gewoon frustrerend, want natuurlijk hebben Blatter en Platini al duizend keer de argumenten gehoord van de voorstanders. Alleen elke keer komen ze halfgare excuusjes waarom het niet zou kunnen. "Oh, maar dan moeten we het in alle profcompetities in de wereld invoeren" of "Het kost maarliefst 5 seconden om vast te stellen of een bal over de lijn is of niet".

Het is een verschil van inzicht, en ik heb de hoop opgegeven dat deze leiders voor een verandering in het voetbal gaan zorgen, vandaar dat ik me beperk tot plat beledigen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_72477530
Er is geen waterdicht bewijs of je moet de goal dicht timmeren en als de bal de muur raakt is het een goal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 september 2009 @ 09:38:25 #216
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72479622
De werkelijke reden is dat de FIFA graag de corrupte praktijken in stand wil houden en scheidsrechters vooraf wil blijven bewerken.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 6 september 2009 @ 11:01:59 #217
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72480608
quote:
Op zondag 6 september 2009 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
Scheidsrechters willen het, spelers willen het, groot deel van het publiek wil het. Alleen wat conservatieve senielen in Nyon/Zurich zien het anders.
Scheidsrechters willen het? Nogal logisch als iedere beslissing 600x op TV word nagekeken en bekritiseerd of niet?
  zondag 6 september 2009 @ 11:04:14 #218
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72480648
quote:
Op zondag 6 september 2009 01:29 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Je bent toch niet zo naief dat je met het idee leeft dat een (in jouw ogen) matig functionerend Hawk-Eye (o.i.d) net zo vaak fout zit als een menselijk oog ?
Dat is toch invoeren en vervolgens proberen zo foutloos mogelijk te krijgen ?
Misschien niet net zo veel.. Maar ik vind als je zo'n gedrocht invoert het ook wel 100% goed moet zijn.
quote:
Wat is er in godsnaam op tegen om "onze" sport eerlijker te maken dan dat het nu is ?
  zondag 6 september 2009 @ 21:53:06 #219
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_72501220
quote:
Op zondag 6 september 2009 01:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is geen waterdicht bewijs of je moet de goal dicht timmeren en als de bal de muur raakt is het een goal
Hoe weet je dan of de bal erin gaat of op de paal ?
256 goals !
pi_72501351
Paal en lat wordt dan afschaft
  zondag 6 september 2009 @ 21:55:32 #221
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_72501365
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien niet net zo veel.. Maar ik vind als je zo'n gedrocht invoert het ook wel 100% goed moet zijn.
[..]
Hoezo...als het 90% nauwkeurig is, is het toch al een enorme vooruitgang t.o.v. de huidige situatie ?
256 goals !
  zondag 6 september 2009 @ 21:56:24 #222
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_72501402
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Paal en lat wordt dan afschaft
hahaha ....wordt echt een spektakel stuk !
256 goals !
pi_72501465
Waarom?
  zondag 6 september 2009 @ 22:00:05 #224
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_72501566
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
als je alleen nog maar een muurtje hoeft te raken....is toch niets ?
256 goals !
  zondag 6 september 2009 @ 22:02:33 #225
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72501689
quote:

[..]

[..]
Onmogelijk. Bovendien bestaat ons universum niet uit eentjes en nulletjes en zal je nooit kunnen zeggen of een bal over de lijn is of niet. Er zullen altijd grensgevallen zijn, vanwege afwijkingen aan bal, palen, quantumeffecten, et cetera.
Door het invoeren van electronica kun je echter wel in 99,99999% van de gevallen beoordelen of de bal de lijn over is of niet. En dit zal meer dan genoeg zijn.
pi_72501727
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:00 schreef Bjoro het volgende:

[..]

als je alleen nog maar een muurtje hoeft te raken....is toch niets ?
Ben ik het mee eens, is wel de enige manier waardoor er geen twijfelgevallen zullen zijn
  zondag 6 september 2009 @ 22:06:23 #227
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_72501841
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, is wel de enige manier waardoor er geen twijfelgevallen zullen zijn
krijg je weer een discussie over of het nou de hand van de keeper was of wel het doel ......pppppffffffffff....gaat er ooit een goede oplossing komen ?
256 goals !
pi_72501880
Nee, alleen als je de regels aanpast
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:45:34 #229
73305 Stpan
pi_72544960
quote:

[..]

[..]

Ik vind ook dat het 99,9% goed moet werken. Lijkt me geen enkel probleem als de FIFA aangeeft hiernaar te streven.
Ik heb een iPhone die in mijn beeld de metrolijnen van London projecteert als ik die op de St.Pauls richt. Dat komt omdat Apple en software fabriekanten hier geld in steken. Waarom zou een bedrijf geld steken in een project dat waarschijnlijk wordt afgekeurd door de FIFA?
  woensdag 9 september 2009 @ 16:50:11 #230
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_72586851
quote:
Blom heeft Nederlandse primeur van experiment UEFA
09/09/2009 13:58

Athletic Bilbao-Austria Wien staat op 17 september onder leiding van Kevin Blom. De arbiter wordt in Spanje geassisteerd door vijf landgenoten tijdens het experiment met de vijfde en zesde official.

Wilco Lobbert en Patrick Langkamp zijn de assistenten van Blom, terwijl Danny Makkelie aantreedt als vierde official. Richard Liesveld en Raymond van Meenen zijn tijdens het Europa League-duel vijfde en zesde official. Een experiment van de UEFA dit seizoen in de voormalige UEFA Cup.

Liesveld en Van Meenen staan gepositioneerd achter de doellijn.
Zij bevinden zich niet aan de kant van de assistent-scheidsrechter, maar juist aan de andere kant van het doel. De vijfde en zesde offcial blijven achter de doellijn, maar mogen het strafschopgebied betreden zodra het spel zich naar de andere kant van het veld verplaatst

Op 1 oktober maakt ook Bas Nijhuis het experiment van dichtbij mee. De scheidsrechter is aangesteld voor de wedstrijd Galatasaray-Sturm Graz en neemt Coen Droste, Hans Olde Olthoff, Michel Winter, Pol van Boekel en Ed Janssen mee naar Istanbul als zijn assistenten.
Bron
quote:
De vijfde en zesde offcial blijven achter de doellijn, maar mogen het strafschopgebied betreden zodra het spel zich naar de andere kant van het veld verplaatst.
Is dit knullig opgeschreven of snap ik er niets van ?
256 goals !
pi_72860229
Wat een kul!

Die twee losers staan er echt voor jan lul, nemen totaal geen beslissingen waarvoor ze er staan en voegen echt helemaal niks toe. Wat voor impact hebben die 5de en 6de jan doedel nou?
pi_72860594
Ik vind ze wel geinig Ook een makkelijke prooi voor supporters achter de goal.
- verwijderd door admin -
pi_72860969
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kul!

Die twee losers staan er echt voor jan lul, nemen totaal geen beslissingen waarvoor ze er staan en voegen echt helemaal niks toe. Wat voor impact hebben die 5de en 6de jan doedel nou?
Ehm alleen vanavond al minstens 2 belangrijke beslissingen. Waaronder het afkeuren van een doelpunt.

Als je wat zegt er over, informeer je dan iig
pi_72860980
HAHAHA Bij Cluj - Kopenhagen. Bal onderkant lat, komt er weer uit. Zat er dus in maar die faler op de lijn zag het niet

Proef geslaagd
pi_72861121
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ehm alleen vanavond al minstens 2 belangrijke beslissingen. Waaronder het afkeuren van een doelpunt.

Als je wat zegt er over, informeer je dan iig
Ik kom net bij Ajax vandaan en daar hebben ze echt totaal niets toegevoegd, waar ze dat zeker hadden kunnen en moeten doen.

Ik heb verder niets gezien.

Wat dan, TR? .
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 september 2009 @ 23:26:26 #236
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72861144
Bij Lille - Valencia had de 56ste man wel gelijk .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72861179
Dikke fail vandaag bij Kopenhagen. Die ouwe knarren bij de FIFA/UEFA opstappen en met de tijd meegaan, erin met die camera's.
Feyenoord Rotterdam
pi_72861208
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
HAHAHA Bij Cluj - Kopenhagen. Bal onderkant lat, komt er weer uit. Zat er dus in maar die faler op de lijn zag het niet

Proef geslaagd
Blijft natuurlijk dat zelfs met 6 scheidsrechters ze nog blind zijn vaak. Ik vind dit echter nog wel bijdragen, want je hebt iig meer kans dat iemand het juist ziet... al zien ze het dus nog niet altijd juist.

Maar het is gewoon een halfbakken oplossing. Gewoon videobeelden gebruiken, al is het alleen maar bij zeer zeldzame momenten; dan kost het ook amper tijd als je maar 2 of 3x per wedstrijd videobeelden raadpleegt.

Maar zoals ik zei heeft het vanavond ook al wel nut gehad; dus het is iig iets.
pi_72861226
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:

Proef geslaagd
Lachwekkend inderdaad, die was vrij duidelijk. Maar wat verwacht je ook, zo'n man heeft een uur niks te doen en moet dan ineens scherp zijn, kansloos.
pi_72861235
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat dan, TR? .
Ja de bal zat dus gewoon, halve meter over de lijn ofzo, maar die 38e man keek net even de andere kant op ofzo en dus werd er gewoon verder gespeeld
pi_72861679
Bij Heerenveen leek het ook nergens op
pi_72861718
zie liever dat ze met tv beelden gaan oefenen. en daarna in gebruik nemen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:55:12 #243
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_72863637
Is het iemand duidelijk waarom ze soms het veld in lopen ?
256 goals !
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:56:49 #244
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72863659
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:55 schreef Bjoro het volgende:
Is het iemand duidelijk waarom ze soms het veld in lopen ?
ze hebben geen fuck te doen die gasten, dus maken soms een praatje met de keepert.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  vrijdag 18 september 2009 @ 01:29:43 #245
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72864082
Ben jij tegen dit plan Diego?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 18 september 2009 @ 01:32:48 #246
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_72864126
Blatter.
Bedankt Hans.
pi_72864188
Ik zie niks in videobeelden. Vertraagt het spel als de scheids het wil zien. Doet de 4e dat en gaat het spel gewoon door wordt er op een vreemd moment besloten een goal goed te keuren of een penalty toe te wijzen. Nee, het niet gebruiken van videobeelden is imo ook een charme van het voetbal.
Dus liever extra scheidsrechter op de doellijn.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_72864339
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:29 schreef popolon het volgende:
Ben jij tegen dit plan Diego?
Deze Diego?
  vrijdag 18 september 2009 @ 01:54:19 #249
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72864346
Is er nog eentje dan?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_72864376
Geen idee, met jou weet je het nooit

Maar ik zie er het nut niet echt van in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')