Ja ik weet, mooi weer, mooie auto's...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:32 schreef Intelligence het volgende:
Buhahahaha .... zoals je al hebt gemerkt, je hebt echt wat gemist! Niet dat ik er was met een spectaculaire ride maar toch
En dat mooie engelse vrouwtje waar iedereen t over hadquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja ik weet, mooi weer, mooie auto's...![]()
ik 5x zoveelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:50 schreef Ulreazj het volgende:
Welkom nieuwe leden.
Ik heb tot nu toe 200K voor de pulse.
Gebruik toch eens edit!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:30 schreef kovenant het volgende:
btw welkom intelligence !
alleen even een vraagje , aangezien ik zelf ook nog eigenlijk nieuw ben bij whatpulse .
als ik bij jouw acca kijk , heb jij 18,2 M keys
maar je hebt 2 profielen met tesamen iets meer dan 3 M keys .
hoe komt da ?
Dat is bij de meeste mensen zoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:30 schreef kovenant het volgende:
btw welkom intelligence !
alleen even een vraagje , aangezien ik zelf ook nog eigenlijk nieuw ben bij whatpulse .
als ik bij jouw acca kijk , heb jij 18,2 M keys
maar je hebt 2 profielen met tesamen iets meer dan 3 M keys .
hoe komt da ?
Die zat er inderdaad aan te komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef kovenant het volgende:
en we zijn over de 1 miljard klikjes heen !!
klopt...zit al weken beetje half met je te strijdenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef phluphy het volgende:
Netjes Joopsim, dan zitten wij redelijk bij mekaar in de buurt.
heej ieder zijn top hequote:
Ik denk al, wat voel ik toch!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:57 schreef joopsim het volgende:
[..]
klopt...zit al weken beetje half met je te strijdenmaar dat heb ik je nooit verteld
Ik ga het ook eens wat beter in de gaten houden, wat er zoal bij me in de buurt zit.quote:zijn er nog een paar die bij ons in de buurt zitten....dus is lekker spannend zo...voor die top 350 plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |