Dan reken je het toch gewoon om?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:31 schreef pberends het volgende:
Altijd handig, die hapjes of maaltijden die je kan opwarmen in de magnetron. Vaak staat er dan opwarmen op 700watt. Wat handig zeg, veel magnetrons hebben geen 700watt knop maar een 600watt knop.
Nee joh, je hebt al twee tijden op dat ding zitten dus kan je zelf een beetje rekenen, luie duitserquote:Op zondag 8 juli 2007 21:42 schreef pberends het volgende:
Ik heb een oplossing: zet gewoon zowel 600watt als 700watt tijden op de verpakking. Simpel.
Zo'n maaltijd/hapje koop je toch voor het gemak? Moet je het fucking omrekenenquote:
Had je ook een beetje research moeten doen voor je je paupertron kochtquote:Op zondag 8 juli 2007 21:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo'n maaltijd/hapje koop je toch voor het gemak? Moet je het fucking omrekenen![]()
.
Ook met omrekenen is het nog steeds makkelijker dan zelf koken.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:53 schreef pberends het volgende:
Zo'n maaltijd/hapje koop je toch voor het gemak? Moet je het fucking omrekenen![]()
.
Slim.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:42 schreef pberends het volgende:
Ik heb een oplossing: zet gewoon zowel 600watt als 700watt tijden op de verpakking. Simpel.
Gewoon ff de pabo doen, dan kun je daarna rekenen ..quote:Op zondag 8 juli 2007 21:31 schreef pberends het volgende:
Altijd handig, die hapjes of maaltijden die je kan opwarmen in de magnetron. Vaak staat er dan opwarmen op 700watt. Wat handig zeg, veel magnetrons hebben geen 700watt knop maar een 600watt knop.
Zonder omrekenen nog makkelijker!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:55 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ook met omrekenen is het nog steeds makkelijker dan zelf koken.
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:33 schreef jogy het volgende:
Je hebt gewoon een paupertron, die van mij heeft wel de 700 optie zoals een brave magnetron betaamt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |