Ik heb wel eens momenten dat ik er meer opheb... maar dan ben ik met de fiets of lopend.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:55 schreef Veulen het volgende:
Okee dat was misschien een verkeerde uitspraak. 1 of 2 drankjes moeten best kunnen. Maar daar houd het bij mij wel op. Misschien komt dat omdat ik als nuchter persoon vaak tegen aangeschoten mensen aan zit te kijken.
Ian weg![]()
Een keer is niet zo erg.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
Ik heb wel eens momenten dat ik er meer opheb... maar dan ben ik met de fiets of lopend.
Gezelligquote:Op zondag 8 juli 2007 21:02 schreef Nostalgist het volgende:
Hoi, ben ff COSsen.....
Ik heb soms wel is het idee dat de wereld bestaat uit wankers.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Je kan beter een gezonde grafhekel hebben aan die wankers die er niet mee om kunnen gaan.
Kwaliteitsposts in de COS...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
Gezellig![]()
Dan kom ik je kwaliteitsposts wel even lezen
Daar zit bestwel wat in.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb soms wel is het idee dat de wereld bestaat uit wankers.
Ik weet het, ik weet het.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee![]()
Sommige mensen doen idd aan kwaliteitsposts... helaas heeft 1 van hen geen streams![]()
Zonder streams zijn het geen kwaliteitsposten meer. Eerder rommelquote:Op zondag 8 juli 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
Hee![]()
Sommige mensen doen idd aan kwaliteitsposts... helaas heeft 1 van hen geen streams![]()
Ga 's uit mijn postgeschiedenisquote:Op zondag 8 juli 2007 21:08 schreef Veulen het volgende:
Ian zit ook in een kwaliteitstopic te posten zeg![]()
Ehm, ik heb zelfs een analyse van het gedrag van Huub t.o.v. Dennis gepost, de avond dat Dennis de villa binnenkwam, die analyse leverde me diverse complimenten op...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zonder streams zijn het geen kwaliteitsposten meer. Eerder rommel![]()
En je dacht "kom ik heb honger laat ik is in een topic over de mcdonalds kijken"?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Mjah, daar haal ik mijn nieuwe slachtoffers vandaan![]()
Ik dacht dat je het over Ian hadquote:Op zondag 8 juli 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
Ehm, ik heb zelfs een analyse van het gedrag van Huub t.o.v. Dennis gedaan, de avond dat Dennis de villa binnenkwam, die analyse leverde me diverse complimenten op...
Toen was ik ook streamloos (maar las ik wel aandachtig de COS)
Dus wat nou "zonder streams geen kwaliteitsposts"![]()
Het was meer de TS die mijn aandacht trokquote:Op zondag 8 juli 2007 21:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
En je dacht "kom ik heb honger laat ik is in een topic over de mcdonalds kijken"?![]()
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeef Veulen maar, die heeft vanavond wel een super kwaliteitspost op de FP geplaatst...
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil eigenlijk een biertje, maar ik durf niet.
Veulerst is nog online.
HO HO HO!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian is bang voor mij.
Nu vooruit, je mag 1 biertje en 1 sigaretje![]()
De kerstmanquote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
HO HO HO!
Yep, ik mag degenen die hier nu posten nou eenmaal allemaal graag... en ik ben niet in de stemming voor een relletje, zeker niet tussen mensen die ik graag magquote:Op zondag 8 juli 2007 21:26 schreef Veulen het volgende:
Leandra stopt alle mogelijkheden tot een mini-relletje dicht![]()
Okeequote:Op zondag 8 juli 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
Yep, ik mag degenen die hier nu posten nou eenmaal allemaal graag... en ik ben niet in de stemming voor een relletje, zeker niet tussen mensen die ik graag mag
Volgende keer doe ik weer gewoon mee
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb ontzettend veel problemen met mensen die mij vertellen hoeveel ik mag roken.
Van mij mag je 50 sigaretten per dag roken, maar ik heb liever dat je niet rooktquote:Op zondag 8 juli 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb ontzettend veel problemen met mensen die mij vertellen hoeveel ik mag roken.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij mag je 50 sigaretten per dag roken, maar ik heb liever dat je niet rookt![]()
A leandra speelt de gevoelskaart... Heel slimquote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
Van mij mag je 50 sigaretten per dag roken, maar ik heb liever dat je niet rookt![]()
Bij 1 biertje ja. Ik heb het nooit gehad over wat daarnaquote:Op zondag 8 juli 2007 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij zegt verdomme net dat ik maar 1 peuk mag!![]()
Jij denkt dat ze het niet meende?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
A leandra speelt de gevoelskaart... Heel slim![]()
Tuurlijk meende ze het. Hoe durf je daar nou aan te twijfelenquote:
Oeh!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bij 1 biertje ja. Ik heb het nooit gehad over wat daarna![]()
Ja eeh..quote:
*pikt Gert z'n auto sleutels*quote:Op zondag 8 juli 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
Drinken is stom, roken is vies... het was hier gisteren gezelliger.![]()
Ik houd wel van een lekker potje zuipen op z'n tijd.![]()
Dan heb ik maar een "zwak karakter".![]()
Proost.
[afbeelding]
Eindelijk een normaal iemand!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
Drinken is stom, roken is vies... het was hier gisteren gezelliger.![]()
Ik houd wel van een lekker potje zuipen op z'n tijd.![]()
Dan heb ik maar een "zwak karakter".![]()
Proost.
[afbeelding]
Hoezo?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:01 schreef Veulen het volgende:
Ik denk dat Gert op z'n naam reageert trouwens![]()
Etterquote:Op zondag 8 juli 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoezo?
Ik kan toch gewoon overschakelen op mijn andere account?
Ja, dat denk ik ook.
Federer gewonnen?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig
Ondanks jullie zware onderwerp![]()
Ben ik zo BLIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tell us !quote:Op zondag 8 juli 2007 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig
Ondanks jullie zware onderwerp![]()
Ben ik zo BLIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had jij vandaag (of gisteren) geen meet met Peter??quote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Veulen is wandelen dus het kan wel even:
Wimbledon 2007 was GEWELDIG![]()
![]()
![]()
En vandaag was 1 van de mooiste wedstrijden ooit![]()
![]()
![]()
De rest van het verhaal kan ik hier helaas niet posten![]()
niets is hier offtopic....quote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Veulen is wandelen dus het kan wel even:
Wimbledon 2007 was GEWELDIG![]()
![]()
![]()
En vandaag was 1 van de mooiste wedstrijden ooit![]()
![]()
![]()
De rest van het verhaal kan ik hier helaas niet posten![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had jij vandaag (of gisteren) geen meet met Peter??![]()
En ?quote:
Nee hoor, was alleen benieuwd....quote:Op zondag 8 juli 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... jij zit op all the gory details te wachten![]()
Tsss ik ben onschuldigquote:Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
Stelletje boeven
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Peet is muziek gek en ik sport gek
Dus dat werd vandaag een beetje lastig![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoihoi,
Leuk weekend gehad jullie?
Ik heb vandaag NIKS gedaan lekker tennis gekeken. Ik ben stiekem een beetje verliefd op Federer. Hij is niet echt knap maar hij lijkt me zo lief. Ik moet altijd lachen om zijn vriendin die altijd zit te eten in de spelersbox. Afijn ik wil een zelfde soort outfit hebben als Federer had want ik heb volgende week een trouwerij in Belgie, niet van mezelf, en ik wil er leuker uitzien dan de bruid. Hetzelfde doe ik altijd op begrafenissen..ik ga voor mijn lol naar de begrafenis van vreemde mensen en ga dan harder huilen dan de familieleden zodat alle aandacht en troostende woorden op mijn gericht zijn.
Woensdag heb ik mijn 1e rijles..ben bijna 30 dus het mag wel en dinsdag mijn theorie-examen.
Nou jullie nog wat leuks gedaan? Mijn hond lijkt overigens een wederopstanding te maken want ze is weer full of life.
Hoihoi,
Ik heb vandaag NIKS gedaan lekker tennis gekeken. Ik ben stiekem een beetje verliefd op Federer. Hij is niet echt knap maar hij lijkt me zo lief. Ik moet altijd lachen om zijn vriendin die altijd zit te eten in de spelersbox. Afijn ik wil een zelfde soort outfit hebben als Federer had want ik heb volgende week een trouwerij in Belgie, niet van mezelf, en ik wil er leuker uitzien dan de bruid. Hetzelfde doe ik altijd op begrafenissen..ik ga voor mijn lol naar de begrafenis van vreemde mensen en ga dan harder huilen dan de familieleden zodat alle aandacht en troostende woorden op mijn gericht zijn.
Woensdag heb ik mijn 1e rijles..ben bijna 30 dus het mag wel en dinsdag mijn theorie-examen.
Nou jullie nog wat leuks gedaan? Mijn hond lijkt overigens een wederopstanding te maken want ze is weer full of life.
Hoihoi,
En noooooooooooooooooooooit ontopic melden zoals die mafkees 6000quote:
quote:
Nadal speelde prachtig en ik dacht echt dat hij ging winnen, gelukkig herpakte Federer zich en lekker opeens herboren. Hij moet gewoon met meer risico spelen tegen Nadal, want Nadal maakt weinig fouten en wint de langere rally's meestal.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Wat een top wedstrijd was het he![]()
Ik was voor Nadal, die kleine schele rat, maar zo'n popje![]()
Nadal was in top vormquote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nadal speelde prachtig en ik dacht echt dat hij ging winnen, gelukkig herpakte Federer zich en lekker opeens herboren. Hij moet gewoon met meer risico spelen tegen Nadal, want Nadal maakt weinig fouten en wint de langere rally's meestal.
Ja maar dat ging niet door, haar vernsnellingsbak/pook had het begeven...dus wederom drama voor haar. Bovenop de scheiding en de DNA-test lol.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
LP jij ging toch laatst ook naar een drama vriendin om jezelf daarna beter te voelen ?
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:36 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe maak ik die kleine emoticoontjes kleiner ?
Tuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2007 22:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Kleinzusje, denk je dat Roddick nog een keer een Grand Slam wint? Ik denk het niet tenzij zijn groundstrokes/tactiek beter worden.
godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr HOEquote:Op zondag 8 juli 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Klik op de smiley die je wil met je rechtermuisknop.quote:
Bovenste + tophat =quote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie qua kleding leuker voor een bruiloft? Ik ben niet het type voor een pak, maar het is wel de dresscode..dus dan maar even iets halen bij de H&M (heb daar nog nooit wat gekocht)
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
Geen idee Ian ???
Ik heb geen last van de stilte
Inauguratie!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
He zin in een spel
Zoiets van zoek een plaatje bij een woord
en dan de volgende
Ik ben gewoon liev en help menschen...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:07 schreef kleinzusje het volgende:
Ian: Behaagziek
Als plaatjes woordquote:Op zondag 8 juli 2007 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben gewoon liev en help menschen...
Maar niemand wil dat erkennen...![]()
ok, ga zoekenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:12 schreef kleinzusje het volgende:
zet hem wel neer, maar dan niet quoten ok ?
Demins is geil van je ava Buufquote:
eend toch eens lief aankijken of hij voor mij ook zo'n jompel wil maken...quote:
Lijkt me lastig met zo'n avaquote:Op zondag 8 juli 2007 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
eend toch eens lief aankijken of hij voor mij ook zo'n jompel wil maken...![]()
ja ik las de feedback!quote:
bij kz is het toch ook gelukt..quote:
Tis nu te drukquote:
Moet heel eerlijk zeggen dat het op een muis lijktquote:
Gebruik de mijne maar hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat het op een muis lijkt![]()
Jaaquote:Op zondag 8 juli 2007 23:18 schreef kleinzusje het volgende:
Mooties ava is er geknipt voor
Ik heb er al eenquote:
Wel jammer, hij was echt zo onwijs vet hylarisch te gek leukquote:
Vervelend hè, al die andere usersquote:Op zondag 8 juli 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wel jammer, hij was echt zo onwijs vet hylarisch te gek leuk
maar ja![]()
als ik nou beloof niet te kijken??quote:Op zondag 8 juli 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wel jammer, hij was echt zo onwijs vet hylarisch te gek leuk
maar ja![]()
Idemquote:
There'll be no living with her, after this...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef demins het volgende:
Carry on!
naaaahhhh, ik meende het...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:23 schreef kleinzusje het volgende:
uhuhuhuhuhuhuhuhuuuuuuuuuuu
daar ga ik niet inlopen
in dat opgezette valletje
oh nee![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef demins het volgende:
Carry on!
Auquote:
beetje jammer dit..quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beetje jammer dit..![]()
ik ben het, de buuf, jeweettoch..![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik multitask naar mijn bedje. morgen om 10 uur ga ik 10 zesjarigen entertainen..quote:
Feli en trustequote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik multitask naar mijn bedje. morgen om 10 uur ga ik 10 zesjarigen entertainen..![]()
leuk, man, zo'n feestje...helemaal als het pijpestelen regent. en je had gehoopt door het bos te kunnen ploegen...
maar oké, Zoonlief viert zijn verjaardag vandeweek en alle vriendjes konden nog net..... jeuj...
Truste lekker dingquote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik multitask naar mijn bedje. morgen om 10 uur ga ik 10 zesjarigen entertainen..![]()
leuk, man, zo'n feestje...helemaal als het pijpestelen regent. en je had gehoopt door het bos te kunnen ploegen...
maar oké, Zoonlief viert zijn verjaardag vandeweek en alle vriendjes konden nog net..... jeuj...
Doe 't zelf, zwarte.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen rel vandaag?
Oi, Blauwe, open nog eensch een topic.
Weet waar je om vraagt, Blauwe...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe 't zelf, zwarte.![]()
Als je meer haattopics in de KLB weet te scoren dan ik, trakteer ik op een biertje.![]()
Edithoerquote:
Open een topic in KLB!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht eensch, zit die Blauwe nou weer users aan te sporen tot rare activiteiten?
Laten we een geld inzamel-actie beginnen, misschien kunnen we daarmee die achterlijke Joop Astma kuch laten liquiderenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen rel vandaag?
Oi, Blauwe, open nog eensch een topic.
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laten we een geld inzamel-actie beginnen, misschien kunnen we daarmee die achterlijke Joop Astma kuch mee laten liquideren![]()
![]()
Heb je bier?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Open een topic in KLB!![]()
O nee, nu doe ik het wéér.![]()
Uurtje rijden vanaf Hannover.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
Waar in Duitsland zit je eigenlijk Ian, in de buurt van Hannover of zo was het toch?
Doe niet zo macho.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je bier?
A.) [_] Ja
B.) [_] Nee
C.) [_] Nee, wél Rosé
In geval van antwoord A:
Proost!![]()
In geval van antwoord B:
Wtf!? Waarom niet!?![]()
In geval van antwoord C:
[afbeelding]
Ik had verwacht dat het al lang op zou zijnquote:
Antwoord C dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo macho.![]()
Volgens mij vind jij rosé ook best lekker.
Wees niet bang, je bent echt niet meteen een Schwuler.![]()
Ah, Enschede.quote:
Ik hou overigens écht niet van wijn/rosé.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo macho.![]()
Volgens mij vind jij rosé ook best lekker.
Wees niet bang, je bent echt niet meteen een Schwuler.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
Jullie maken een zooitje van me kwaliteitstopic![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou overigens écht niet van wijn/rosé.
Dat komt omdat ik net thuis ben van een berg B drinken bij de Beiaardquote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het al lang op zou zijn
Drink es ff een beetje door![]()
Antwoord en smiley matchen niet echt hè?quote:
Ik ben mn warme melk emoti kwijtquote:Op zondag 8 juli 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Antwoord en smiley matchen niet echt hè?Ach maakt ''t uit: plop plop plop plop
![]()
Schattig toch, zo'n boertje van buut'n.quote:
Hildesheim?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Uurtje rijden vanaf Hannover.
Dat verklaart een bergquote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik net thuis ben van een berg B drinken bij de Beiaard![]()
Ben dol op boertjes buiten de ring ( = een pleonasme ?)quote:
Ja nu is het geen kwaliteitstopic meer...quote:
Wat is er mis met tennis?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja nu is het geen kwaliteitstopic meer...
KZ heeft over tennis er in geluld, nu is het niks meer![]()
Waar ging het daarvoor over dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja nu is het geen kwaliteitstopic meer...
KZ heeft over tennis er in geluld, nu is het niks meer![]()
Gelukkigquote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Nein.
Gert weer...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is er mis met tennis?
Trouwens, die Blauwe begon erover.
In de ban van de ring?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben dol op boertjes buiten de ring ( = een pleonasme ?)
Ik woon buiten de A10...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef kleinzusje het volgende:
Pleonasme
Men spreekt van een pleonasme als een deel van de betekenis van een woord of een woordgroep nog eens, 'dubbelop', door een ander woord wordt uitgedrukt. Voorbeelden zijn: Boertjes buiten de A10 ( Boer is alles buiten de A10, dus dubbelop) , witte sneeuw ('wit' is een inherente eigenschap van 'sneeuw' en maakt dus deel uit van de betekenis van sneeuwPleonasmen worden ook wel opzettelijk als stijlfiguur gebruikt.
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:03 schreef PC eend het volgende:
Waar ging het daarvoor over dan?
Misschien kan ik het niveau weer ff op.. euh.. krikken?![]()
Dat is mn 2e bijnaquote:
Er is er 1 door het ringetje gehaald geloof ikquote:
Ik was heul geen groupiequote:Op maandag 9 juli 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Wéér een groupie minder.
Er is vast wel een duur woord voor een onzinnige opmerking als dezequote:Op maandag 9 juli 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik woon buiten de A10...
Ik ben een boer![]()
In welk dialect ?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is vast wel een duur woord voor een onzinnige opmerking als deze![]()
ALs het maar geen Fries isquote:
Wat is dat voor gare regel?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Op het serieus aanvragen van een ban voor een andere user staat een ban.
Zeg afvalligequote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef Soury het volgende:
Bannedquote:
Ik versta er geen reet vanquote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar... Hmm nee... Het blijft vaag.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, anders gaat iedereen voor iedereen een ban aanvragen!?
Jesus eend, we posten hetzelfdequote:Op maandag 9 juli 2007 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik versta er geen reet van![]()
Welk dialect is het
Te goedkoopquote:
Jij bent de zus die ik nooit gehad wilde hebbenquote:
Zelfde antwoord danquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Dikke kus..
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent de zus die ik nooit gehad wilde hebben![]()
![]()
![]()
Fout antwoordquote:Op maandag 9 juli 2007 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Dikke kus..
Die gaan ook gewon naar het station heb ik begrepenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe vaak neuken paarden gemiddeld ?
1 vingerquote:Op maandag 9 juli 2007 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die gaan ook gewon naar het station heb ik begrepen![]()
Te weinigquote:Op maandag 9 juli 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe vaak neuken paarden gemiddeld ?
Ook naar het CS... Zie daar aleen maar van die paarden die een lul op hun rug hebben?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die gaan ook gewon naar het station heb ik begrepen![]()
Van Lenny Kquote:
Liedje vertel ?.....quote:
Schat ik ben dol op je enzo.quote:
aan mn ringquote:
Ik begin steeds meer om je te geven...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schat ik ben dol op je enzo.
Maar als je niet kapt met die onzin gooi ik je sigaretten in de plomp![]()
Moet dat niet klomp zijn ......quote:Op maandag 9 juli 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schat ik ben dol op je enzo.
Maar als je niet kapt met die onzin gooi ik je sigaretten in de plomp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |