Ik heb wel eens momenten dat ik er meer opheb... maar dan ben ik met de fiets of lopend.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:55 schreef Veulen het volgende:
Okee dat was misschien een verkeerde uitspraak. 1 of 2 drankjes moeten best kunnen. Maar daar houd het bij mij wel op. Misschien komt dat omdat ik als nuchter persoon vaak tegen aangeschoten mensen aan zit te kijken.
Ian weg![]()
Een keer is niet zo erg.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
Ik heb wel eens momenten dat ik er meer opheb... maar dan ben ik met de fiets of lopend.
Gezelligquote:Op zondag 8 juli 2007 21:02 schreef Nostalgist het volgende:
Hoi, ben ff COSsen.....
Ik heb soms wel is het idee dat de wereld bestaat uit wankers.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Je kan beter een gezonde grafhekel hebben aan die wankers die er niet mee om kunnen gaan.
Kwaliteitsposts in de COS...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
Gezellig![]()
Dan kom ik je kwaliteitsposts wel even lezen
Daar zit bestwel wat in.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb soms wel is het idee dat de wereld bestaat uit wankers.
Ik weet het, ik weet het.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee![]()
Sommige mensen doen idd aan kwaliteitsposts... helaas heeft 1 van hen geen streams![]()
Zonder streams zijn het geen kwaliteitsposten meer. Eerder rommelquote:Op zondag 8 juli 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
Hee![]()
Sommige mensen doen idd aan kwaliteitsposts... helaas heeft 1 van hen geen streams![]()
Ga 's uit mijn postgeschiedenisquote:Op zondag 8 juli 2007 21:08 schreef Veulen het volgende:
Ian zit ook in een kwaliteitstopic te posten zeg![]()
Ehm, ik heb zelfs een analyse van het gedrag van Huub t.o.v. Dennis gepost, de avond dat Dennis de villa binnenkwam, die analyse leverde me diverse complimenten op...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zonder streams zijn het geen kwaliteitsposten meer. Eerder rommel![]()
En je dacht "kom ik heb honger laat ik is in een topic over de mcdonalds kijken"?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Mjah, daar haal ik mijn nieuwe slachtoffers vandaan![]()
Ik dacht dat je het over Ian hadquote:Op zondag 8 juli 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
Ehm, ik heb zelfs een analyse van het gedrag van Huub t.o.v. Dennis gedaan, de avond dat Dennis de villa binnenkwam, die analyse leverde me diverse complimenten op...
Toen was ik ook streamloos (maar las ik wel aandachtig de COS)
Dus wat nou "zonder streams geen kwaliteitsposts"![]()
Het was meer de TS die mijn aandacht trokquote:Op zondag 8 juli 2007 21:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
En je dacht "kom ik heb honger laat ik is in een topic over de mcdonalds kijken"?![]()
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeef Veulen maar, die heeft vanavond wel een super kwaliteitspost op de FP geplaatst...
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil eigenlijk een biertje, maar ik durf niet.
Veulerst is nog online.
HO HO HO!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian is bang voor mij.
Nu vooruit, je mag 1 biertje en 1 sigaretje![]()
De kerstmanquote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
HO HO HO!
Yep, ik mag degenen die hier nu posten nou eenmaal allemaal graag... en ik ben niet in de stemming voor een relletje, zeker niet tussen mensen die ik graag magquote:Op zondag 8 juli 2007 21:26 schreef Veulen het volgende:
Leandra stopt alle mogelijkheden tot een mini-relletje dicht![]()
Okeequote:Op zondag 8 juli 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
Yep, ik mag degenen die hier nu posten nou eenmaal allemaal graag... en ik ben niet in de stemming voor een relletje, zeker niet tussen mensen die ik graag mag
Volgende keer doe ik weer gewoon mee
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb ontzettend veel problemen met mensen die mij vertellen hoeveel ik mag roken.
Van mij mag je 50 sigaretten per dag roken, maar ik heb liever dat je niet rooktquote:Op zondag 8 juli 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb ontzettend veel problemen met mensen die mij vertellen hoeveel ik mag roken.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij mag je 50 sigaretten per dag roken, maar ik heb liever dat je niet rookt![]()
A leandra speelt de gevoelskaart... Heel slimquote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
Van mij mag je 50 sigaretten per dag roken, maar ik heb liever dat je niet rookt![]()
Bij 1 biertje ja. Ik heb het nooit gehad over wat daarnaquote:Op zondag 8 juli 2007 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij zegt verdomme net dat ik maar 1 peuk mag!![]()
Jij denkt dat ze het niet meende?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
A leandra speelt de gevoelskaart... Heel slim![]()
Tuurlijk meende ze het. Hoe durf je daar nou aan te twijfelenquote:
Oeh!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bij 1 biertje ja. Ik heb het nooit gehad over wat daarna![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |