Ja eeh..quote:
*pikt Gert z'n auto sleutels*quote:Op zondag 8 juli 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
Drinken is stom, roken is vies... het was hier gisteren gezelliger.![]()
Ik houd wel van een lekker potje zuipen op z'n tijd.![]()
Dan heb ik maar een "zwak karakter".![]()
Proost.
[afbeelding]
Eindelijk een normaal iemand!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
Drinken is stom, roken is vies... het was hier gisteren gezelliger.![]()
Ik houd wel van een lekker potje zuipen op z'n tijd.![]()
Dan heb ik maar een "zwak karakter".![]()
Proost.
[afbeelding]
Hoezo?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:01 schreef Veulen het volgende:
Ik denk dat Gert op z'n naam reageert trouwens![]()
Etterquote:Op zondag 8 juli 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoezo?
Ik kan toch gewoon overschakelen op mijn andere account?
Ja, dat denk ik ook.
Federer gewonnen?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig
Ondanks jullie zware onderwerp![]()
Ben ik zo BLIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tell us !quote:Op zondag 8 juli 2007 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig
Ondanks jullie zware onderwerp![]()
Ben ik zo BLIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had jij vandaag (of gisteren) geen meet met Peter??quote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Veulen is wandelen dus het kan wel even:
Wimbledon 2007 was GEWELDIG![]()
![]()
![]()
En vandaag was 1 van de mooiste wedstrijden ooit![]()
![]()
![]()
De rest van het verhaal kan ik hier helaas niet posten![]()
niets is hier offtopic....quote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Veulen is wandelen dus het kan wel even:
Wimbledon 2007 was GEWELDIG![]()
![]()
![]()
En vandaag was 1 van de mooiste wedstrijden ooit![]()
![]()
![]()
De rest van het verhaal kan ik hier helaas niet posten![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had jij vandaag (of gisteren) geen meet met Peter??![]()
En ?quote:
Nee hoor, was alleen benieuwd....quote:Op zondag 8 juli 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... jij zit op all the gory details te wachten![]()
Tsss ik ben onschuldigquote:Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
Stelletje boeven
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Peet is muziek gek en ik sport gek
Dus dat werd vandaag een beetje lastig![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoihoi,
Leuk weekend gehad jullie?
Ik heb vandaag NIKS gedaan lekker tennis gekeken. Ik ben stiekem een beetje verliefd op Federer. Hij is niet echt knap maar hij lijkt me zo lief. Ik moet altijd lachen om zijn vriendin die altijd zit te eten in de spelersbox. Afijn ik wil een zelfde soort outfit hebben als Federer had want ik heb volgende week een trouwerij in Belgie, niet van mezelf, en ik wil er leuker uitzien dan de bruid. Hetzelfde doe ik altijd op begrafenissen..ik ga voor mijn lol naar de begrafenis van vreemde mensen en ga dan harder huilen dan de familieleden zodat alle aandacht en troostende woorden op mijn gericht zijn.
Woensdag heb ik mijn 1e rijles..ben bijna 30 dus het mag wel en dinsdag mijn theorie-examen.
Nou jullie nog wat leuks gedaan? Mijn hond lijkt overigens een wederopstanding te maken want ze is weer full of life.
Hoihoi,
Ik heb vandaag NIKS gedaan lekker tennis gekeken. Ik ben stiekem een beetje verliefd op Federer. Hij is niet echt knap maar hij lijkt me zo lief. Ik moet altijd lachen om zijn vriendin die altijd zit te eten in de spelersbox. Afijn ik wil een zelfde soort outfit hebben als Federer had want ik heb volgende week een trouwerij in Belgie, niet van mezelf, en ik wil er leuker uitzien dan de bruid. Hetzelfde doe ik altijd op begrafenissen..ik ga voor mijn lol naar de begrafenis van vreemde mensen en ga dan harder huilen dan de familieleden zodat alle aandacht en troostende woorden op mijn gericht zijn.
Woensdag heb ik mijn 1e rijles..ben bijna 30 dus het mag wel en dinsdag mijn theorie-examen.
Nou jullie nog wat leuks gedaan? Mijn hond lijkt overigens een wederopstanding te maken want ze is weer full of life.
Hoihoi,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |