Als ik dat zeg kost het me geen geld, maar dan ben ik wel het zwarte schaap van familie omdat ik het beloofd had. Het is een vicieuze cirkel.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg gewoon dat je er toch van af ziet
Belofte maakt schuld, punt.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:55 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Als ik dat zeg kost het me geen geld, maar dan ben ik wel het zwarte schaap van familie omdat ik het beloofd had. Het is een vicieuze cirkel.
Betalen voor karweitjesquote:Op zondag 8 juli 2007 17:09 schreef Schijtgeit het volgende:
Ja, maar m'n moeder wast ook al mijn kleren omdat ik op dit moment zonder wasmachine zit, dat speelt ook nog mee. Denk ik.
Zeg dat je spaart voor je eigen TomTom (als je een auto hebt) en anders voor iets anders duursquote:Op zondag 8 juli 2007 17:12 schreef Koffielurk01 het volgende:
Wat een baggertopic... zeg gewoon dat je broertje moet oppotten met die Tomtom
Tokkies volgens mij ja.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:14 schreef bijdehand het volgende:
Pauperfamilie?
ben je een wijf ofzo? met je kinderachtige irrelevante kutzinnenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:47 schreef Schijtgeit het volgende:
Mijn moeder en haar vriend zijn op vakantie geweest samen met mijn broertje en de zoon van mijn moeder haar vriend.
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Tokkies volgens mij ja.
Met een moeder die met stiefvader op vakantie gaat en een zoon thuis moet laten voor de was.
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:23 schreef Skv het volgende:
Je moeder is dus een schraapslaaf die haar kinderen laat betalen omdat zij incapabel is achter het stuur!!
Lees het verhaal eens ofzo, m'n moeder zat niet achter het stuur.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:23 schreef Skv het volgende:
Je moeder is dus een schraapslaaf die haar kinderen laat betalen omdat zij incapabel is achter het stuur?
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:23 schreef Skv het volgende:
Je moeder is dus een schraapslaaf die haar kinderen laat betalen omdat zij incapabel is achter het stuur?
Ik vind het maar vreemd.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:22 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet waar je over lult, hij is mijn stiefvader niet, ik heb nooit bij hun gewoond. ik heb gewoon m'n eigen vader. En ik woon al jaren op mezelf. (eerst samengewoond en nu alleen)
sterk argument lijkt me, succes ermee.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:04 schreef Johnns het volgende:
Gewoon zeggen dat je dacht dat hij een grapje maakte en je dronken was. Of 1 van de twee.
Want laten we wel wezen, waarom zou je voor iemand anders een TomTom betalen omdat hij zo'n idioot is dat ie niet kan kaart lezen / bordjes volgen
Excuses.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:25 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Lees het verhaal eens ofzo, m'n moeder zat niet achter het stuur.
maar dit gaat over belgie leest niemand nou de opquote:Op zondag 8 juli 2007 17:58 schreef Yildiz het volgende:
Mensen die geen kaart kunnen lezen en een Tomtom kopen..
Hou toch op, een Tomtom is voor een koerier welke niet heel Nederland uit z'n kop kan leren.
Belgie, het land waar nog steeds de zelfde wegen als voor de 2de wereldoorlog liggen. Hoe kun je daar nu nog verdwalen??quote:Op zondag 8 juli 2007 18:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar dit gaat over belgie leest niemand nou de op![]()
misschien omdat de bewegwijzering door 120 verschillende instanties geregeld wordt en je zodoende niks kan vinden.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:30 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Belgie, het land waar nog steeds de zelfde wegen als voor de 2de wereldoorlog liggen. Hoe kun je daar nu nog verdwalen??
![]()
Zoiets als 1 bord bv "Brussel" en de rest allemaal "andere richting".quote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
misschien omdat de bewegwijzering door 120 verschillende instanties geregeld wordt en je zodoende niks kan vinden.
Je bent gewoon een laffe lul.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:21 schreef Schijtgeit het volgende:
OMG, krijg ik net een telefoontje van die vriend van m'n ma, om me te bedanken met het cadeau dat ie krijgt van ons. Nou is er geen weg meer terug.
Haha, lekker voor je.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:21 schreef Schijtgeit het volgende:
OMG, krijg ik net een telefoontje van die vriend van m'n ma, om me te bedanken met het cadeau dat ie krijgt van ons. Nou is er geen weg meer terug.
Als je toegezegd hebt doe je dat toch gewoon? Alsof 50¤ nu zo veel geld is... Je hebt genoeg geld om je zat te zuipen en met je zatte kop domme dingen te doen, dan heb je ook genoeg geld om voor de gevolgen ervan te betalen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:21 schreef Schijtgeit het volgende:
Je broertje smsen of bellen en zeggen dat je gezopen had.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:56 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Ojah, wat zou jij doen dan, stoertje
Hij is mijn stiefpa niet, hij is gewoon een kneus die m'n ma ingepakt heeft met gedichtjesquote:Op zondag 8 juli 2007 19:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je broertje smsen of bellen en zeggen dat je gezopen had.
Of je moeder eens wijzen op haar kuttige rijgedrag en dat ze zelf maar betaald voor haar fouten.
Of die stiefpa van je eens de wacht aanzeggen en hem vertellen dat ie zijn bek moet houden met dat gedwing.
haha, tja sommige moeders...quote:Op zondag 8 juli 2007 17:23 schreef Skv het volgende:
Dat kan ik gewoon niet serieus nemen van iemand die Danny heet.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:58 schreef danny91184 het volgende:
[..]
En zo is het.. Ok met je zatte kop..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |