Ik weet hoe ik in elkaar zit en weet ook dat ik daarna dus niet rete snel weer aankom. Dus maak je daar allemaal maar geen zorgen om.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:37 schreef Ri-Klain het volgende:
Waarschijnlijk kom je dan alleen in en na je vakantie 3x zo hard weer aanAls je strak op t strand wilt paraderen had je er eerder mee moeten beginnen denk ik, nu kan je je uiterlijk nog slechts accepteren
![]()
als je het toch wilt gewoon weinig en zeer calorie arm eten, zoals groentes, sla, rookvlees, kipfilet etc
Hoe kan dat nu, een kilo 'lichaam' is 7700 kalorieen, en je verbrandt er per dag 2000. Dat wil zeggen dat als je niks eet, je maximaal anderhalf tot 2 per week kan verliezen.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:44 schreef SHE het volgende:
Easy;
droog brood
kwark ( alleen O% vet kwark )
tonijn uit blik ( op water )
alle groenten
Afhankelijk van je metabolisme moet je hiermee een kilo of 3 tot 4 kunnen verliezen per week.
Mits je absoluut niet smokkelt
Dan moet je heel de dag gaan traplopen.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:51 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu, een kilo 'lichaam' is 7700 kalorieen, en je verbrandt er per dag 2000. Dat wil zeggen dat als je niks eet, je maximaal anderhalf tot 2 per week kan verliezen.
De glycogeenvoorraden in de spieren bevatten ook water, dus als je die ff opstookt val je snel flink afquote:Op zondag 8 juli 2007 17:51 schreef grizegrijn het volgende:
Hoe kan dat nu, een kilo 'lichaam' is 7700 kalorieen, en je verbrandt er per dag 2000. Dat wil zeggen dat als je niks eet, je maximaal anderhalf tot 2 per week kan verliezen.
Ik heb ook helemaal geen extreem overgewicht. Tis gewoon dat ik het net even mooier vind als er een kilo of 3 a 4 af is, iets wat je in normale kleding praktisch toch niet ziet. En ik heb geen zin om daar maanden voor op dieet te gaan en te sporten enzovoorts, dus een crash dieet is voor zulke gevallen prima voor mij. Voorheen gebruikte ik altijd slimfit en dergelijk producten (max 600 calorien per dag), maar dat is zo duur, dus vandaar nu dit verzoek.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:43 schreef Furia het volgende:
Waarom wil je eigenlijk afvallen? Als je je alleen zorgen maakt over je bikini-uiterlijk, dan zit je eventuele overgewicht je volgens mij niet zo erg dwars.
Dit klinkt wel goed!! Mag er ook fruit bij? En hoeveel mag ik per dag van deze producten eten ongeveer? En die kwark, is Danio fruitkwark een goed idee?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:44 schreef SHE het volgende:
Easy;
droog brood
kwark ( alleen O% vet kwark )
tonijn uit blik ( op water )
alle groenten
Afhankelijk van je metabolisme moet je hiermee een kilo of 3 tot 4 kunnen verliezen per week.
Mits je absoluut niet smokkelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |