Nog steeds hetzelfde probleem?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Succes JortK, dan ga ik met me SQL verder![]()
Yup, nu mogelijke oplossing gehad van StefSybo & SuperRembo alle die is behoorlijk zwaarquote:
Kijk vooral naar StefSyboquote:Op maandag 9 juli 2007 11:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup, nu mogelijke oplossing gehad van StefSybo & SuperRembo alle die is behoorlijk zwaar. ( [PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 46 )
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup SQL server zo goed als op ze bek, geen goed idee dus.
Tsja niks nieuws, zit nu te wachten op CAPTCHA troep in filmpjes die ze mee sturen. Of misschien zelfs geluid ipv text....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:27 schreef JortK het volgende:
Leuk artikel trouwens over CAPTCHA
http://pro.tweakers.net/n(...)el-uit.html#reacties
Die krijgen wij alquote:Op maandag 9 juli 2007 12:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja niks nieuws, zit nu te wachten op CAPTCHA troep in filmpjes die ze mee sturen. Of misschien zelfs geluid ipv text....
Valt wel mee... 500kb ofzoquote:Op maandag 9 juli 2007 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lekker is dat hoe groot zijn die mailtjes?
Ow valt behoorlijk meequote:
wie zit er in de huidige breedband oorlog met een 56k6 lijntjequote:Op maandag 9 juli 2007 21:51 schreef Sjowhan het volgende:
Toch wel lastig als je het moet binnenhalen met een 56k6 modem.
Geloof me ik kom bij klanten waar ze het hebbenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
wie zit er in de huidige breedband oorlog met een 56k6 lijntje
Haha owned!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |