Amen!quote:Op zondag 8 juli 2007 05:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
Blond moet je sowieso mijden.
Zet je computer eens uit dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een man met blond haar gezien
Nee?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een man met blond haar gezien
Zoals die ene van K3!!quote:Op zondag 8 juli 2007 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Blond is echt helemaal niks.
Doe mij maar donker haar
Ja die vind ik tof he!quote:
Ze zijn allemaal rete-sexy, alleen jammer van dat blonde haar!quote:Op zondag 8 juli 2007 11:35 schreef DaFan het volgende:
Hehe die 2 na laatste wat een player
OT: Blond
Brunette, zwart
blauwharigen, dAt zijn pas ontzettende megasletten. phew ...quote:Op zondag 8 juli 2007 11:43 schreef Linkmiegel het volgende:
ik heb hetzelfde met paarsharigen.. sletten zijn het
Sjah... de uitzondering he...quote:Op zondag 8 juli 2007 09:53 schreef Lunar het volgende:
[..]
Je avatar. Blond.
Wel een mooi lichaam, Keeley Hazell
Voorkeur gaat gewoon uit naar bruinquote:Op zondag 8 juli 2007 14:08 schreef koffiegast het volgende:
[..]
donkerblond dan ?
![]()
qua vrouwen heb ik liever bruin/zwart
i'm still in the gamequote:Op zondag 8 juli 2007 18:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Voorkeur gaat gewoon uit naar bruinSorry
potverdorie nouquote:Op zondag 8 juli 2007 12:35 schreef fathank het volgende:
Blonde hoeren, vernederen moet je ze, zoals ik gisteravond al heb gezegd...
Die is opgeslot.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
anders ga je even naar het breezertopic met je offtopic geneuzel
't is jouw topic toch nietquote:Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
anders ga je even naar het breezertopic met je offtopic geneuzel
nou dan heb ik nieuws voor jouquote:
Dan blijven alleen de lelijke/vadsige wijven overquote:Op zondag 8 juli 2007 12:14 schreef Elixabete het volgende:
Ik ben lekker niet blond![]()
Blond
Sletten
Breezers
Echt zwart haar![]()
we hebben het niet over jou met je hoofdquote:Op maandag 9 juli 2007 16:09 schreef jpg97 het volgende:
Verkapt: "Ik-ben-geplayed-door-een-blonde-slet-en-nu-ben-ik-nog-steeds-maagd " topic
Nee jij met je 2 benenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
we hebben het niet over jou met je hoofd
Kun je helemaal niet weten, met je hoofdquote:
Oh sorry ik wist niet dat je gehandicapt wasquote:Op maandag 9 juli 2007 16:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je helemaal niet weten, met je hoofd![]()
Zo'n kapsel is ookquote:
En toch heeft die gelijk.quote:
Eensch 14.fapquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:43 schreef oorsnot het volgende:
blond![]()
blond + dikke tieten![]()
blond + dikke tieten + mooie kop![]()
![]()
![]()
blond + dikke tieten + mooie kop + rijk![]()
![]()
blond + dikke tieten + mooie kop + rijk + immer cheyl![]()
![]()
![]()
Etc.etc.
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:43 schreef oorsnot het volgende:
blond![]()
blond + dikke tieten![]()
blond + dikke tieten + mooie kop![]()
![]()
![]()
Alsof alle jongens hun eerste sekservaringen hebben met sletjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:19 schreef dyslexie_man het volgende:
Niks mis met blond! En ook niet met zwart, rood, bruin. Alleen paars (bejaarden stijl he) en van die lichtgevende kleuren vind ik dus echt 3 keer niks.....
En op zich is er ook niks mis met sletten, met wie moet een jongen zijn eerste sekservaring dan hebben????? (You are what they call a practice girl (Family guy))
dikke tieten zijn saaiquote:
Saai je hebt juist meerquote:
Jij kan gewoon geen geile blonde slet met dikke tetters krijgenquote:
ohja dat is hetquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Jij kan gewoon geen geile blonde slet met dikke tetters krijgen![]()
Jij kan nog geeneens een Nigeriaanse hoer krijgen, die gooit pardoes de deur dicht. Met je hoofd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Jij kan gewoon geen geile blonde slet met dikke tetters krijgen![]()
Wie wilt er dan ook een nigeriaanse hoer krijgen ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij kan nog geeneens een Nigeriaanse hoer krijgen, die gooit pardoes de deur dicht. Met je hoofd.
Mag jij wel oordelen over anderen op punten waar zij niets aan kunnen doen van heremetiet Jezuspiet?quote:
grappig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij kan nog geeneens een Nigeriaanse hoer krijgen, die gooit pardoes de deur dicht. Met je hoofd.
Zelfspot siert de mensquote:
In dat geval kan ik oprecht zeggen:quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:17 schreef L.Denninger het volgende:
Een man vindt een vrouw een slet als ze met iedereen naar bed gaat behalve met hem.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:17 schreef L.Denninger het volgende:
Een man vindt een vrouw een slet als ze met iedereen naar bed gaat behalve met hem.
Misschien was mijn post helemaal niet serieus?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:55 schreef frame-saw het volgende:
Misschien ben ik wel een vet varken.
Of 56 jaar.
Of een travestiet.
Of alledrie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |