Moet je even aangespoord worden soms?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan sporten. Maar ik heb niet zo'n zin.
Ik ga zo eerst boodschappen doen.quote:
Boodschappen doen is ook al gesport. Het gefiets erheen, sjouwen met spullen, fiets volgestouwd met boodschappen of tassenquote:
Ware het niet dat de band van mijn fiets lek is. En al vijf keer geplakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:17 schreef Sjowhan het volgende:
Boodschappen doen is ook al gesport. Het gefiets erheen, sjouwen met spullen, fiets volgestouwd met boodschappen of tassen![]()
Ga in de berm staan, steek je hand op en wacht op je ploegleiderswagenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ware het niet dat de band van mijn fiets lek is. En al vijf keer geplakt.
Je kijkt teveel Tour F.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga in de berm staan, steek je hand op en wacht op je ploegleiderswagen
Dat onweer zeker wel jaquote:
Zow, da's krap aanquote:Op maandag 9 juli 2007 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat onweer zeker wel ja
Flits en donder binnen 0.1 seconde
Hoiquote:Op maandag 9 juli 2007 12:36 schreef Ynske het volgende:
oi,
marc houd die onweer bij je
voel me al rot genoeg
idemquote:Op maandag 9 juli 2007 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat onweer zeker wel ja
Flits en donder binnen 0.1 seconde
Nu hier ook wel weer, maar het was daarnet erg donker, en 't ging behoorlijk te keerquote:Op maandag 9 juli 2007 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het gewoon droog, en half tot zwaar bewolkt. Prima uit te houden hoor
Nou, en Jake zelf is al nie veulquote:Op maandag 9 juli 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
nog minder?
Waarom niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Há de zonnebank. Dat mag ik niet.
iets met putquote:Op maandag 9 juli 2007 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Het is hier nog steeds
Waarom voel je je zo rot?
Heb ik ff geluk dat jij mij niet mooi moet vindenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef Pheno het volgende:
Ik vind zo'n zonnebankkleurtje altijd zo lelijk...
Ik mag niet in de zon. Ook niet leukquote:Op maandag 9 juli 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Há de zonnebank. Dat mag ik niet.
Iets met die straling en mijn ooit weggehaalde moedervlek.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom niet?
Dat mag ik dus ook niet. En daarmee ook niet onder de zonnebank.quote:
Ik vind het er nep uitzien, zeker bij die 50+ers die er al veel te lang onder hebben gezeten.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb ik ff geluk dat jij mij niet mooi moet vinden
Da's goed voor jouquote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het er nep uitzien, zeker bij die 50+ers die er al veel te lang onder hebben gezeten.
heb zin in een enorme storm en dan op t stand staanquote:Op maandag 9 juli 2007 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Heel langzaam komt er hier weer een zonnetje door
Dat is tegenwoordig toch niet gezond meer. Als je allemaal hoort wat je daar van kan krijgen vraag ik me toch sterk af wat al die mensen op het strand nog zoekenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik mag niet in de zon. Ook niet leuk
Ik ook. Sowieso omdat dat zand overal tussen gaat zitten. Bah.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef Pheno het volgende:
Dat is tegenwoordig toch niet gezond meer. Als je allemaal hoort wat je daar van kan krijgen vraag ik me toch sterk af wat al die mensen op het strand nog zoeken
In japan hebben ze een kunstmatig strand, met speciaal gemaakt zand dat niet aan je blijft plakken. het is binnen, maar je waant je aan het strand, met golven en al. Ik moet dat toch eens zien...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso omdat dat zand overal tussen gaat zitten. Bah.
hoe kan dat dan? als je bv wat zweet door de warmte dan blijft zoiets toch plakken?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
In japan hebben ze een kunstmatig strand, met speciaal gemaakt zand dat niet aan je blijft plakken. het is binnen, maar je waant je aan het strand, met golven en al. Ik moet dat toch eens zien...
Hopelijk kom ik er in de buurt, maar ik vind het qua afstanden lastig inschatten of het lukt
Don't ask me, zag er een docu over. Best cool gemaakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe kan dat dan? als je bv wat zweet door de warmte dan blijft zoiets toch plakken?
Tof! Gekke Japanners ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:06 schreef Pheno het volgende:
Don't ask me, zag er een docu over. Best cool gemaakt.
http://www.gluckman.com/IndoorBeach.html
het is ondertussen dus weer open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |