Dan nogquote:
Vertel vertelquote:Op zondag 8 juli 2007 01:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had hier die dvd niet moeten opzetten
Nou wil ik ooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk daarheenquote:
Waarheenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou wil ik ooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk daarheen![]()
Dat ben ik ook gaan doen.quote:
Midden van Nederland olé olé!quote:
Nietes mensquote:Op zondag 8 juli 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Oh hier nu ook! Weg wolk!
Hoe lang ben je vrij?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:23 schreef leonieke het volgende:
Een heerlijk zonnetje aan een blauwe hemel![]()
Nog altijd een beetje moe (vandaag weer maar na half elf opgestaan) Ik moet nog aan het verlof wennen denk ik
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:41 schreef leonieke het volgende:
Tot en met 15 augustus
Maar ik droomde vannacht al dat de deliberaties nog moesten beginnen en ik net voor de examens gestopt was met mijn studies
Wat dacht je van trouwen en bouwen?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Nu moet je nog wat leuks vinden om te doen in die tijd![]()
De kans dat ik met jou ga trouwen en bouwen is echt nul hoorquote:
klikquote:Op zondag 8 juli 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
Dat is een bikini met een hemdje in plaats van driehoekig bovenstukje. Geloof ik.
Dat ja, die zijn leukquote:Op zondag 8 juli 2007 13:48 schreef qu63 het volgende:
http://images.google.nl/images?q=tankini&ie=UTF-8&oe=UTF-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi
niet zo snel jijquote:
Ja maar.. maar.. ... oké.quote:
Lekker hoorquote:
Te ergquote:
hoe bedoel jequote:
B.quote:
Die 2e hit is best smakelijkquote:
Maar je weet nu wel wat een tankini is?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die 2e hit is best smakelijkmaar ik kan niet doorlinken
Jaquote:Op zondag 8 juli 2007 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar je weet nu wel wat een tankini is?
Dat is een leuke tankini inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze mag er ook wel zijn trouwens
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die 2e hit is best smakelijkmaar ik kan niet doorlinken
Mooie streepjesquote:Op zondag 8 juli 2007 14:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
beetje zoeken, maar dan heb je wel wat
Wat maakt dat uit?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
Ze is gesoept heren. Dat snappen jullie wel hè.
Gesoept? Ik zou d'r weleens willen sauzenquote:Op zondag 8 juli 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
Je hoeft haar niet te koken hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
Flink witten?quote:
Hai.quote:
Ik heb 3 broers, (had 3 stiefbroers) en een zus.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben opgegroeid met meer dan 2 broers. Sorry.
Eh.. nee. De Caps Lock, denk ik eerder.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
OH KUT. DE F1.
Zet de Belg dan aan, die zenden als sinds 12 uur uitquote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
OH ja en Kuukske: ik weet ook wel dat iedereen stijf staat van de dope in de tourMaar ik wil gewoon fietsen zien en slap geleuter van Mart smeets en nog zoeen andere flapdrol aanhoren
Weet jij waar die zit op mijn TV?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet de Belg dan aan, die zenden als sinds 12 uur uit
Dat was toch op Wembleyquote:
quote:
Terwijl ie op zn fiets rondjes in Wembley reed jaquote:Op zondag 8 juli 2007 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een Ferrari over Federer gestruikelt
Amateurquote:
Hoi Lieve mementoquote:Op zondag 8 juli 2007 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi lieve sgj
Wandel zequote:Op zondag 8 juli 2007 17:51 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi SpeedyGJ en MM.![]()
Ik ga even wandelen he lieverds.![]()
Wandel ze lieve Bengeltjequote:Op zondag 8 juli 2007 17:51 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi SpeedyGJ en MM.![]()
Ik ga even wandelen he lieverds.![]()
.____/quote:
Dan nogquote:
Thxquote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou hier een paar extra grote emmers
[afbeelding]
Ywquote:
?quote:
zeg nou jaquote:
is die dan altijd op tijd?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Eten
Zwitserse aardappelschotel met 2 slavinkjes
Hoiquote:
Hoiquote:Op zondag 8 juli 2007 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Was het gezellig?
En heb je stoelen?
Succes weerquote:
productieve dag dusquote:Op zondag 8 juli 2007 18:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
'T was vermoeiend. Stoelen
. Morgen ophalen
.
Ja?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
LEONIEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Oud nieuwsquote:Op zondag 8 juli 2007 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ook vies voer, die aardappelschotel
Ik hoorde vandaaag een Belgische weermevrouw iets vertellenquote:
Was het goed nieuws? (ik hoop het wel, anders zou het nogal grof zijn om me daarvoor te roepenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaaag een Belgische weermevrouw iets vertellen
Laat ons hopen!!! (Ook al zal mjin echtgenoot die 30 graden niet weten te appreciërenquote:Donderdag wordt het zwaarbewolkt en regenachtig. Tot donderdag schommelen de temperaturen in het centrum van het land rond 20 graden.
Vanaf vrijdag en vooral volgend weekend krijgen we echt zomerweer. Het wordt gevoelig warmer met volgend weekend temperaturen rond 30 graden.
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
Schaf maar airco aan in je jurk (ervan uitgaand dat ze gelijk gaat hebben)
Het ziet er nu iig goed uitquote:Op zondag 8 juli 2007 19:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Aan mijn bovenlichaam ga ik het niet té warm hebben denk ik. Het zal vooral de rok zijn die voor warmte kan zorgen, maar dan hef ik die af en toe maar op
quote:
Met op Zaterdag en Zondag weer een weersomslag en vette onweersbuienquote:Op zondag 8 juli 2007 19:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laat ons hopen!!! (Ook al zal mjin echtgenoot die 30 graden niet weten te appreciëren)
Ik vind je ook tofquote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met op Zaterdag en Zondag weer een weersomslag en vette onweersbuien
quote:
Onweerquote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen stoel nummer 13quote:
Iddquote:
Aan jouw mening hecht ik wat het weer betreft geen waarde meerquote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan jouw mening hecht ik wat het weer betreft geen waarde meer![]()
Tofquote:
Kyran dacht wel dat ze zo achter elkaar zouden komenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof
Waar komen die? Midden in de kamer?
Gelijk heeft iequote:Op zondag 8 juli 2007 20:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Kyran dacht wel dat ze zo achter elkaar zouden komen.
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie
In een rijtje, met steeds iets verhoging
Iddquote:
Omdat het een huiskamer moet blijven.quote:
Dat kan ook met die stoelen in rij hoorquote:
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan ook met die stoelen in rij hoor
pijnlijkquote:Op zondag 8 juli 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Je komt echt de meest bizarre dingen tegen op Youtube
Damn!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Omdat ze tof zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap het niet. Waarom koop je die stoelen dan? EN waarom zoeen BOEL?
Leuke windvlaagquote:Op zondag 8 juli 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, een boelquote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef es70 het volgende:
We zijn hier al met z'n zessen en dit zijn 8 zitplaatsen...
ja, daar hebben ze alleen wel een andere kijk op punctualiteit, dat weet je he?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef Pheno het volgende:
De ns, je beste vriend. Oh man, ik heb zo'n zin in de shinkansen...heerlijk op tijd rijden
Okee, dan zal ik het niet verklappen ookquote:Op zondag 8 juli 2007 22:33 schreef Pheno het volgende:
I don't care, de ns heb ik al afgezworen.
Ik ook eigenlijkquote:
Of ik ze uberhaupt kan vindenquote:
Ah we hebben een kandidaatquote:Op zondag 8 juli 2007 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik
quote:
Slaap lekker tortelduifjesquote:Op zondag 8 juli 2007 23:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook.
"Radar love"quote:Op zondag 8 juli 2007 23:14 schreef Kuukske het volgende:
Fles en ik zijn via de lucht met elkaar verbonden.
Yeah.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:14 schreef Pheno het volgende:
"Radar love"
Ik zie het al voor mequote:
same herequote:Op maandag 9 juli 2007 08:43 schreef Pheno het volgende:
Snif, ik heb geen zin. Dramaandag.
Moet je even aangespoord worden soms?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan sporten. Maar ik heb niet zo'n zin.
Ik ga zo eerst boodschappen doen.quote:
Boodschappen doen is ook al gesport. Het gefiets erheen, sjouwen met spullen, fiets volgestouwd met boodschappen of tassenquote:
Ware het niet dat de band van mijn fiets lek is. En al vijf keer geplakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:17 schreef Sjowhan het volgende:
Boodschappen doen is ook al gesport. Het gefiets erheen, sjouwen met spullen, fiets volgestouwd met boodschappen of tassen![]()
Ga in de berm staan, steek je hand op en wacht op je ploegleiderswagenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ware het niet dat de band van mijn fiets lek is. En al vijf keer geplakt.
Je kijkt teveel Tour F.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga in de berm staan, steek je hand op en wacht op je ploegleiderswagen
Dat onweer zeker wel jaquote:
Zow, da's krap aanquote:Op maandag 9 juli 2007 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat onweer zeker wel ja
Flits en donder binnen 0.1 seconde
Hoiquote:Op maandag 9 juli 2007 12:36 schreef Ynske het volgende:
oi,
marc houd die onweer bij je
voel me al rot genoeg
idemquote:Op maandag 9 juli 2007 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat onweer zeker wel ja
Flits en donder binnen 0.1 seconde
Nu hier ook wel weer, maar het was daarnet erg donker, en 't ging behoorlijk te keerquote:Op maandag 9 juli 2007 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is het gewoon droog, en half tot zwaar bewolkt. Prima uit te houden hoor
Nou, en Jake zelf is al nie veulquote:Op maandag 9 juli 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
nog minder?
Waarom niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Há de zonnebank. Dat mag ik niet.
iets met putquote:Op maandag 9 juli 2007 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Het is hier nog steeds
Waarom voel je je zo rot?
Heb ik ff geluk dat jij mij niet mooi moet vindenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:06 schreef Pheno het volgende:
Ik vind zo'n zonnebankkleurtje altijd zo lelijk...
Ik mag niet in de zon. Ook niet leukquote:Op maandag 9 juli 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Há de zonnebank. Dat mag ik niet.
Iets met die straling en mijn ooit weggehaalde moedervlek.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom niet?
Dat mag ik dus ook niet. En daarmee ook niet onder de zonnebank.quote:
Ik vind het er nep uitzien, zeker bij die 50+ers die er al veel te lang onder hebben gezeten.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb ik ff geluk dat jij mij niet mooi moet vinden
Da's goed voor jouquote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het er nep uitzien, zeker bij die 50+ers die er al veel te lang onder hebben gezeten.
heb zin in een enorme storm en dan op t stand staanquote:Op maandag 9 juli 2007 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Heel langzaam komt er hier weer een zonnetje door
Dat is tegenwoordig toch niet gezond meer. Als je allemaal hoort wat je daar van kan krijgen vraag ik me toch sterk af wat al die mensen op het strand nog zoekenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik mag niet in de zon. Ook niet leuk
Ik ook. Sowieso omdat dat zand overal tussen gaat zitten. Bah.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef Pheno het volgende:
Dat is tegenwoordig toch niet gezond meer. Als je allemaal hoort wat je daar van kan krijgen vraag ik me toch sterk af wat al die mensen op het strand nog zoeken
In japan hebben ze een kunstmatig strand, met speciaal gemaakt zand dat niet aan je blijft plakken. het is binnen, maar je waant je aan het strand, met golven en al. Ik moet dat toch eens zien...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso omdat dat zand overal tussen gaat zitten. Bah.
hoe kan dat dan? als je bv wat zweet door de warmte dan blijft zoiets toch plakken?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
In japan hebben ze een kunstmatig strand, met speciaal gemaakt zand dat niet aan je blijft plakken. het is binnen, maar je waant je aan het strand, met golven en al. Ik moet dat toch eens zien...
Hopelijk kom ik er in de buurt, maar ik vind het qua afstanden lastig inschatten of het lukt
Don't ask me, zag er een docu over. Best cool gemaakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe kan dat dan? als je bv wat zweet door de warmte dan blijft zoiets toch plakken?
Tof! Gekke Japanners ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:06 schreef Pheno het volgende:
Don't ask me, zag er een docu over. Best cool gemaakt.
http://www.gluckman.com/IndoorBeach.html
het is ondertussen dus weer open.
Zonder camera dan wel, die kan niet zo goed tegen zandquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb zin in een enorme storm en dan op t stand staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |